... לו, ולכך שהנפרדות קיימת, כמו גם הסיבה לכל דבר אחר, היא שהכל אחד, ואין שום שאלה כלל. ובפועל, על האדם
לשאול את עצמו באופן ישיר ונוקב, למה באמת רע לי? למה באמת אני לא רוצה את המציאות שלי? מה האמת? ועל האדם לא להסתפק בשום סיבה של שקר, אלא לחקור ולגלות את הסיבה האמיתית. כי יש ... שיש לו בגוף. והאדם הטועה אומר לעצמו, שרע לו, כי כואב לו הגוף שלו. וזאת כמובן סיבה של שקר. כי על האדם
לשאול את עצמו , האם זה שיש לי כאב בגוף, האם זה מחייב באופן מוחלט, את זה שאני ארגיש רע? האם ולמה אני חייב לא לרצות כאב? האם הכרחי שאם לא ארצה כאב, שאז יהיה לי מזה רע? כי אם ... ומסביר לעצמו שהוא סובל בגלל כל מיני סיבות של שקר, שהן לא הסיבה האמיתית, שבגללה האדם סובל. ועל האדם
לשאול את עצמו תמיד, האם הסיבה הזאת, האם היא מחייבת את התוצאה להיות כפי מה שהיא. כגון לדוגמה האש ששורפת את הנייר, שהאש לא מחייבת את הנייר להישרף. והטועים חושבים, שאם בכל ... של המציאות, שגורמות לכך, שתמיד האדם ירגיש, שחסרה לו צורה כלשהי. ואחרי שהאדם מבין את זה, עכשיו עליו
לשאול את עצמו ולברר את האמת, האם אכן זו האמת. האם באמת קיימת הנפרדות הזאת, שגורמת לו להרגיש רע? והדרך של האדם לגלות, האם באמת הנפרדות קיימת, והאם באמת יש הפרדה בין היש ...