... עצמן. השאלה המרכזית שצריך
לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר בשלב הנוכחי? לדוגמה, אם אני מנהל עסק, אני יכול
לשאול את עצמי: האם כעת חשוב יותר להשקיע בשיווק, במכירות, בהגדלת המודעות, או אולי במחשוב ובאבטחת מידע? כל קטגוריה תיבחר לפי מטרות ויעדים אישיים ועסקיים שמנחים ... על משימות שקשורות לשיווק, נצטרך
לשאול את עצמנו : איזו משימה עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? כך, נוכל למקד את המשאבים והזמן במשימות החשובות ביותר. אליעד מציע לעבור ... את הקטגוריות. השאלה המרכזית שצריך
לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר? איזו קטגוריה שווה להתמקד בה עכשיו? לדוגמה, אם יש לי עסק עם קטגוריות שונות, אני שואל את ... על משימות שקשורות לשיווק, עלינו
לשאול את עצמנו: איזו משימה בתחום השיווק עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? בכך נוכל למקד את המשאבים והזמן שלנו למשימות החשובות ...