... תוקפים את הנחת היסוד שאומרת, שאתה לא יכול לחזור בך, אם כבר התחייבת למשהו? אז יש בזה כל מיני היבטים, והיבט אחד אומר שאפשרי לנטרל התנגדות על ידי
הקצנה והגזמה. דהיינו, ניקח את הטענה של הצד השני, נגזים אותה ונהפוך אותה לאבסורד ובכך נסכים איתו שהוא ... שהיה כתוב במסמכי המכרז, שאתה יכול לרכוש כמות אין סופית של חלקים, או שאתה מקבל אחריות מלאה לנצח לא משנה איך נפגם המוצר, או אם היה כתוב משהו
מוגזם כלשהו, שברור שלא הגיוני שמישהו יסכים עליו, האם גם במקרה כזה היית אומר שאני לא יכול לחזור בי?! במילים אחרות הלוגיקה לטיפול בהתנגדות של הלקוח היא, שהוא טוען שברמה העקרונית אתה לא יכול לחזור בך אם כבר התחייבת למשהו, ואפשרי
להגזים את זה, ולומר ואם התחייבתי למשהו שהוא במאה אחוז לא הגיוני ולהביא לו דוגמה לא הגיונית לבקשה לא הגיונית שגם הוא ...