... יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה. דהיינו, ...
...אגרסיבי וישיר יפעל טוב יותר, ולפעמים מסר מתון ושקט יעשה את העבודה. הכל תלוי בגולש ובסיטואציה, ולכן הדרך הטובה ביותר לדעת איזו שיטה מתאימה היא לנסות את שתיהן ולראות מה עובד. לדוגמה, לפעמים תספיק אמירה קצרה וישירה כמו אתה חייב לקנות את זה עכשיו! כדי לגרום למישהו לרכוש מיד, ולפעמים יש צורך בטקסט ארוך יותר שמסביר את כל היתרונות כדי שהגולש ישתכנע. הכל תלוי בקהל היעד ובמצב הנוכחי שלו. איך להצליח בשיווק לאורך זמן? אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים נוסחה מהירה למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של...
...הרטיבות) נשאר, אבל התחושה הרגשית השלילית של ההשפלה מתפוגגת. הדוגמה הזו ממחישה את ההבחנה בין הזיכרון העובדתי לבין הפרשנות הרגשית, ומוכיחה כי את הפרשנות ניתן למחוק או לשנות לחלוטין. האם אפשר לשכוח לחלוטין אירוע שקרה במציאות? אליעד כהן טוען כי באופן עקרוני לא ניתן למחוק לגמרי אירוע שהתרחש, מאחר והזיכרון הפיזי והחושי של האירוע קיים במוח. עם זאת, הוא מציג הבנה עמוקה יותר של האופן בו פועל הזיכרון האנושי. הזיכרון של האדם עובד כך שהוא זוכר בעיקר אירועים ומשפטים שיש להם משמעות רגשית חזקה. אירועים חסרי משמעות...
...שהוא עושה רע אלוהים. אבל האלוהים של היהודים באמת עושה רע, הוא לא שולט במה שהוא עושה אז איך הוא יעזור לך. אבל האלוהים האמיתי עושה רק טוב, אז מה שייך לבקש ממנו בקשות, ויש לו יכול בלתי מוגבלת והוא האלוהים האמיתי, תמיד עושה טוב, אז אם הוא טוב מה שייך להתחנן אליו לעזרה אתה לא סומך על אלוהים שייתן לך את מה שצריך? וכל שכן קל וחומר שהוא בכלל עושה שאתה תתפלל. ויש קונספט שני, להודות, כל הזמן להגיד תודה ותודה ותודה, ומה שייך להגיד תודה לאלוהים אם הכל טוב והכל אחד, זה כאילו להגיד לאלוהים אתה לפעמים דופק אותי...
...שקרה בעבר, אלא בגלל שהוא רוצה לשנות את המצב שלו כרגע בהווה. כאשר המצב של האדם לא טוב כרגע בהווה, ונדמה לאדם שאם הוא היה עושה אחרת בעבר, אז המצב שלו היה טוב יותר כרגע בהווה. במקרה כזה הוא רוצה לשנות את העבר. ומה שהאדם באמת רוצה, זה לשנות את ההווה. כי העבר כבר לא מעניין. והעיקר הוא ההווה. ואם לדוגמה האדם לא היה זוכר מה שקרה בעבר, או לדוגמה אם העבר לא היה משפיע על ההווה, או אם האדם היה מרוצה מבחינה רגשית מהמצב שלו בהווה, הרי שבמקרה כזה, האדם לא היה חושב לשנות את העבר. כך שמה שהאדם באמת רוצה, זה לשנות...
...לקשור אותה למערכת גדולה יותר של שינויים. במקום לראות את הפעולה כמשימה קטנה בפני עצמה, הוא הופך אותה לחלק מחזון רחב ומורכב, וזה מוביל אותו לדחיינות. לדוגמה, אדם שמחליט להתחיל להתאמן יכול היה פשוט לקום ולעשות פעילות גופנית. אבל במקרים רבים, במקום לחשוב על האימון כפעולה עצמאית, הוא רואה את זה כחלק משינוי רחב יותר כמו להתחיל לחיות אורח חיים בריא, לשנות את התזונה, להפסיק לעשן, לשתות יותר מים, ולשנות את סדר היום שלו לחלוטין. מכיוון שהשינוי הרחב הזה מרגיש גדול ומסובך, הוא עלול לוותר לחלוטין - ובמקום ללכת...
...קרובות אתה תגלה שלא חסר לך כלום, ושבמצבך הנוכחי כבר טוב לך הרבה יותר ממה שחשבת שיכול להיות לך בזוגיות. לפעמים תגלה אפילו שטוב לך דווקא כי אתה לבד. האם המוח מסוגל לדמיין משהו מחויב המציאות? אליעד מציג דיון מורכב על כך שהמוח האנושי אינו מסוגל לדמיין משהו שהוא מחויב המציאות, כלומר, משהו שאי אפשר לחשוב שלא יהיה קיים. הוא מדגים זאת דרך דוגמה: אם היינו חושבים רק על דבר אחד, לא היתה לו שום משמעות, כי משמעות של דבר נוצרת רק ביחס לדבר אחר. אליעד מסביר זאת כדי להמחיש שהרצונות שלנו אף פעם אינם מוחלטים או מחויבים...
...לדבריו, אושר כזה חייב להיות מוחלט, כלומר, מצב שבו האדם לא מודע לחסרונות כלל. כאשר האדם מודע שיש לו גם חסרונות, האושר כבר לא יכול להיות מוחלט ומזוכך. כך שאליעד מסביר שאם יש לך אפילו מעט מודעות לסבל או חיסרון, לא תוכל להיות באמת מאושר באופן שלם. הוא מדגיש שאושר אמיתי חייב להיות משוחרר לחלוטין ממחשבה שלילית, אפילו ברמת הזיכרון. האם ניתן להרגיש אושר מלא בזמן שיש מודעות לחסרונות? אליעד דן באפשרות שאדם יהיה מאושר באמת גם כשהוא מודע לכך שקיים חיסרון. הוא מסביר שזה בלתי אפשרי אם מדברים על אושר מזוכך, אך...
...העסק חושש שהפרסום לא יביא לו תועלת ממשית, כלומר, שהוא אינו בטוח שבאמצעות הפרסום הוא אכן ירוויח יותר כסף. אם היה ברור לו בוודאות של 100% שהוא יקבל יותר לקוחות ושבסוף החודש יהיה לו יותר כסף ללא מאמץ משמעותי נוסף, אזי היה בוחר לעשות זאת. אך במציאות, יש לו ספקות, ולכן הוא נמנע מלבצע את המהלך. חשיבה שגויה: יש לי מספיק לקוחות ישנם בעלי עסקים שמחזיקים באמונה שגויה לפיה אין להם צורך בעוד לקוחות מכיוון שהם ממילא עובדים שמונה שעות ביום, ולכן הם לא יוכלו להרוויח יותר גם אם יגיעו לקוחות נוספים. למעשה, זהו כשל...
...שאיחרתי את השלוש דקות האלה הרסתי את מקור הפרנסה, זלזלתי במקור הפרנסה שלי כאילו הוא הפך את זה למשהו כזה כבד, הוא נתן לי כל הזמן לראות את ההפך מיד. כאילו אני מיד רואה את ההפך לעזאזל העבודה הזאת. ש2: על מה הוא דיבר, על מה שאתה במשמרת פה כאילו? ש1: לא זה רק דוגמה, ממש דוגמה. אליעד: אפשר בבקשה, תמשיך אז מה אתה בעצם רוצה למצוא לו היפוך לזה שמקום העבודה הוא מקור הפרנסה? ש: אני אומר אני חווה מיד היפוך שאני רוצה להגיד לו לעזאזל מקור הפרנסה והמקור הפרנסה בשביל השתי דקות אתה עושה לי חשבון של מקור הפרנסה, זה...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: ליצור ללקוחות רצון לקנות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: ליצור ללקוחות רצון לקנות, איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי קריירה בנושאי ליצור ללקוחות רצון לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331