... בעיית הרעב באפריקה לחלוטין, באמצעות גלולה שתהפוך כל אדם לשבע ובריא לעולם, בלי שירגיש שוב רעב או יחלה לעולם. גם במקרה כזה, האנושות לא באמת תפתור את בעיות
העולם. מדוע? משום שתמיד תופיע בעיה אחרת, כמו בעיית המוות. האדם עדיין יהיה מתוסכל מכך שהוא ימות, ולכן הוא ירצה לפתור גם את בעיית המוות. גם אם נפתור את בעיית המוות, וניתן לאנשים ... צריכה את שני הצדדים כדי להתקיים. אליעד מוסיף ואומר שכאשר האדם מנסה לפתור את הבעיות בעולם, זה רק משחק של הרצון. האדם נמצא במין מושבת עונשים שנקראת
העולם, כאשר הרצון שלו הוא העונש שהוא עצמו המציא. בסופו של דבר, אין שום הבדל מהותי בין אדם רעב ללחם, אדם רעב להצלחה, או אדם רעב לכבוד ואהבה - כולם רעבים. הרעב הזה הוא מהותו של האדם. ... ובסדר גמור גם לרצות לפתור אותן. זו השלמות האמיתית - לחוות את שני ההיבטים בו זמנית, את האחדות ואת הנפרדות, את ההבנה שהכל טוב וגם את הרצון לתקן את
העולם . אליעד מסיים בכך שהוא מאחל לכולם יום רעב באפריקה - כלומר, יום של מודעות לרעב הפנימי, לרצונות של האדם, שגם נהנים מהמשחק, אבל גם הולכים בסופו של דבר לאכול ארוחה טובה. למה תמיד ... בעיית האנשים הרעבים באפריקה. אבל מי שיתבונן, עכשיו שזה נפתר, תהיה בעיה אחרת, למשל תהיה בעיית אנשים מתים, האנושות תרצה לפתור את בעיית המתים, את בעיות
העולם. וגם אם ימציאו גלולה לפתרון בעיית המתים, ממילא היו מתחילים להמציא רעבים אחרים כמו לדוגמה, מגבלה של אדם אחד שלא יודע לנגן לעומת אלו שיודעים. ואז ירצו לפתור את בעיית המוסיקה, ...