אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למה אני עושה משהו? למה אני רוצה משהו? האם אני באמת רוצה משהו? למה אני אוהב משהו? האם אני באמת אוהב אותה? האם אני באמת אוהבת אותו? שינוי הרגלים, שחזור זיכרון, שחזור תחושות, איך נוצר רצון? למה מישהו רוצה משהו? רצון מזויף
... כי הוא מנסה להיזכר בתחושה של השיחה עם חברים או החוויה החברתית שהיה בה. כאשר אדם פועל, הוא יכול לשאול את עצמו שאלה פשוטה: למה אני עושה את הפעולה הזאת? האם הוא באמת רוצה את הפעולה הזאת, או שהוא ... רצון לשחזר תחושות או דימויים מהעבר. אם אדם מבין שהוא מבצע פעולה מסוימת רק כדי לשחזר תחושה, הוא עשוי לשאול את עצמו אם הוא באמת רוצה את הפעולה או שמא הוא פשוט מנסה להגיע לתוצאה רגשית אחרת. איך השחזור ... אלא כי הם חושבים שהאדם החדש יכול להחיות מחדש את החוויה שהם חיפשו במישהו אחר. איך להבין את עצמנו ולשאול את השאלות הנכונות? כדי להבין את עצמנו ואת הרצונות שלנו, כדאי לשאול את השאלות האלה: למה אני רוצה משהו? האם זה באמת מה שאני רוצה עכשיו, או שאני מנסה לשחזר תחושה? ואיך תחושות עבר משפיעות על הרצונות שלי? כאשר אנחנו עונים על השאלות האלה, אנו יכולים להסתכל על הפעולות שלנו ולבחון אם הן מבוצעות מתוך רצון אמיתי, או מתוך רצון לשחזר תחושה ...
למה אני באמת רוצה בשביל מה לשאול שאלות הרגשה מסוימת עישון מה הרצונות שלי אני עושה משהו לשחזר הרגשה לשאול שאלות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
... הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: האם הכי חשוב לך זה המחיר?. ברוב המקרים, הלקוח ישיב תשובות מגוונות, אבל השיטה דורשת לחזור שוב על אותה שאלה בניסוחים מעט שונים, כדי להוביל את הלקוח להבנה עצמית. לדוגמה, ניתן לשאול אותו שוב ושוב: האם הדבר החשוב ביותר עבורך הוא המחיר?, האם מה שמעניין אותך הוא רק שהמוצר יהיה זול?, ... התנגדות המחיר? כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? ...
מוצר יקר ללקוח מה לענות ללקוח שאומר יקר לי למה חשוב לך מחיר גבוה מידי התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון לקוח אומר שהמוצר יקר להסביר ללקוח למה המוצר התנגדות במכירה בטלפון
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... פחות איכותי המוכר נמצא בקשיים פיננסיים שירות או אחריות פחות טובים לכן, כאשר מישהו מציע מחיר נמוך מאוד, כדאי לשאול מה הסיבה לכך. יכול להיות שמדובר במוצר פחות איכותי או במוכר שנמצא במצב כלכלי קשה. סיכום הבנת המחיר במשא ... נואש לעסקה בגלל בעיות פיננסיות. השירות או האחריות יהיו פחות טובים. לכן, כאשר נתקלים במתחרה שמוכר בזול יותר, אפשר לשאול: למה הוא גובה פחות? האם הוא משתמש בחומרים פחות איכותיים? האם הוא על סף פשיטת רגל? לפעמים לקוחות יעדיפו ...
למתג יקר איכות מוצר איך לשכנע לקוח לנהל משא ומתן שיווק הנחה ללקוח הוצאה
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
... כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה וברורה. אבל יש לה גם כל מיני חסרונות. חיסרון אחד לדוגמה בלשאול את הלקוח מה הוא צריך, היא בכך שהרבה פעמים הלקוח חושש מכך שמנסים לרמות אותו ומנסים למכור לו משהו ... למכור ללקוח מוצר שלא באמת מתאים לו וכיוב. או במילים אחרות, זה בעייתי לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול את הלקוח בצורה ישירה מה הוא צריך, משום שהלקוח עצמו לא תמיד ירצה לחשוף בפני איש המכירות את הצרכים ... הצרכים של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח מה הוא צריך וכדי לדעת מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה שהלקוח אומר שהוא צריך ... להרגיש בחקירה וכולי. ולכן בשורה התחתונה, איש מכירות צריך לדעת לאתר את צרכי הלקוח, גם בצורה עקיפה וגם בלי לשאול את הלקוח יותר מידי שאלות ישירות וכולי.
רצון פיתוח יכולות קוגניטיביות איתור צרכי לקוח תשובה חסרונות ויתרונות איך לחשוף איך למכור ללקוח את המוצר שלך איך למכור ללקוחות
ניחום אבלים - איך לנחם אבלים? מה לא לעשות בניחום אבלים? מה להגיד בניחום אבלים? איך להספיד את המת? לספר בשבחו של המת, לספר בשבחו של הנפטר. איך להתמודד עם מוות של בן משפחה. חרבות ברזל, חללי צהל
... על קידוש השם יש לכך ערך גדול ביותר, שהאדם יכול להשיג אותו רק במותו ולא בחייו. וכיוב במהות עלינו לשאול, מה הדברים הטובים שיצאו מכך שהקרוב מת? איזה דבר טוב, החיים המתאבלים, יכולים להשיג ולקבל מכך שקרוב משפחתם מת? ...
אדם טוב שתיקה איך לגרום לבחור אובדן של אחות לשאול שאלות לאבד גבר ביטול הרצון להבדיל
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... בעצם עושים את זה?! אז לכאורה היה ניתן לומר, שברגע שיש שיחה יוצאת או נכנסת, אז כל שאלה שהלקוח שואל או כל שאלה שיש במהלך השיחה לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר / מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה ... רע, כי ינסו למכור לו שם משהו שהוא לא צריך. ולכן הפתרון הוא, איזון. איזון פירושו, לתת ללקוח תשובות לשאלות שלו ברמה כזו או אחרת, אבל לאורך כל השיחה לשתול ללקוח את המחשבה, שאין באמת אפשרות לתת את סך ...
מה לענות ללקוח מקום ללא זמן התקדמות לקבל החלטה זמן ומקום פירוש האם באמת אפשר שיחה
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה הלקוח שואל כמה הרכב עולה לי? אפשרי לענות משהו בסגנון של, יש כל מיני טווחי מחירים שונים ויש מחירים שונים לכל ... או לדוגמה, הרכב עולה X, אבל יש כל מיני אפשרויות תשלום שונות שאפשרי להתאים ספציפית אליך. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, באיזה צבע הרכב? אפשרי לענות, הרכב מגיע באחד מהגוונים של השחור. יש הרבה גוונים של שחור, וזה אחד הגוונים ... בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח מבין את התשובות של איש המכירות בטלפון. ואני אסביר. נניח שהלקוח שואל שאלה מאוד נפוצה, כגון כמה עולה המוצר. ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר ... אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. כאשר לקוח שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר או כל שאלה אחרת, מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם שרץ במוח של הלקוח. לדוגמה, לקוח שואל מה המחיר של הרכב. במוח של הלקוח, הלקוח עושה כל מיני חישובים שהם אינם נוגעים אך ורק למספר הספציפי ... האם הוא מעביר באופן מלא את חוויית השימוש במוצר בעולם האמיתי? בדרך כלל, התשובה תהיה שלא... אז כאשר הלקוח שואל, כמה עולה המוצר שלנו? ואנחנו עונים לו כמה עולה המוצר שלנו, אז אומנם אנחנו מדברים לכאורה על המוצר שלנו, ... איש מכירות יותר חכם, מבין, שמאחורי כל שאלה של הלקוח, יש עולם שלם וסיפור שלם של עובדות ופירושים. שהלקוח שואל שאלה מאוד ספציפית, אבל מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם, על מה הלקוח באמת רוצה וצריך וכולי. ואנחנו ... ומפרש אותו ומסיק ממנו מה שבא לו. ולכן בתהליך של הדרכת אנשי מכירות, מנהל צוות המכירות הטלפוני, צריך לקחת שאלות נפוצות של לקוחות בטלפון ולהראות לצוות המכירות, את הסיפורים האפשריים מאחורי השאלות של הלקוחות. וגם לקחת תשובות נפוצות של אנשי המכירות ולהראות לאנשי המכירות, כיצד הלקוח יכול לפרש במגוון רחב של ...
לטעות האם לסמוך פירוש עובדה איך לקבל מידע מכירה טלפונית איך לגרום לבחורה פירושים ועובדות להבין שאלות
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה?
... השיחה שלו. באמצעות זה, תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ללקוח להתנגד לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח שואל, למה יש במוצר חיסרון כלשהו? מה שהלקוח עשוי לצפות, זה שאיש המכירות יענה לו, מה פתאום אין במוצר את ...
התנגדויות לקוח איך להוציא איך להתנגד איך לשאול שאלות התנגדויות במכירות לקוחות התמודדות איך לבנות תסריט שיחה
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
... הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ושכדאי לו לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת ... שהופכים את השאלה הסגורה של הלקוח, לשאלה יותר פתוחה ופחות סגורה עם מגוון של תשובות אפשריות. לדוגמה, נניח שהלקוח שואל כמה זה עולה אז תשובה סגורה תהיה זה עולה X. אבל תשובה פתוחה תהיה בסגנון של יש לנו כל ... של הלקוח ולהפוך אותה לשאלה יותר פתוחה. לדוגמה כמה זה עולה. אז אפשרי להגיב רק ברשותך, האם אתה מתכוון לשאול לגבי המחיר הסופי בהסכם? או לגבי תנאי התשלום, או לגבי המחיר שיתאים לדגם הספציפי שאתה צריך וכיוב. וכאן כמובן שהמצאתי משהו שהוא לא בהכרח רלוונטי, אבל המהות היא כזאת. קח את השאלה הסגורה והספציפית של הלקוח, תשאל את עצמך, לאיזה פירושים אפשריים הלקוח עשוי להתכוון בשאלה שלו? למה לדעתך הלקוח שואל את השאלה שלו? מה הסיבות שלדעתך בגללן הלקוח שואל את השאלה שלו? לאיזה כיוונים לדעתך הלקוח יכול לקחת את השאלה שלו? ועכשיו, במקום לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, באפשרותך להשיב לו גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיוב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ושאינו יודע לשאול, תלמד אותו לשאול. כי הרבה פעמים הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש מכירות, לקחת את השאלה הסגורה שלו ולהפוך אותה לכמה שאלות סגורות, כדי לפתוח את השאלה שלו וכולי. והמבנה של העצה הזאת הוא, לקחת את השאלה הסגורה של הלקוח ולהפוך אותה למגוון של שאלות סגורות / פתוחות נוספות, להראות ללקוח שיש כאן המון על מה לדבר ושיגיע לפגישה ושלא יסתפק בתשובות סגורות לשאלות סגורות.
לשאול שאלות תשובה כמה זה עולה איך לשכנע את הלקוח תיאום פגישות להגיע לפגישה לקבל מידע מכירה טלפונית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשאול שאלות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשאול שאלות?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשאול שאלות?, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, אימון אישי מומלץ, מאמן אישי טלפוני בנושא איך לשאול שאלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0938 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 16:41:55 - wesi1