... במקום להגיד מיד: זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, מומלץ לעצור
ולשאול : איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח? האם תמיד צריך לסמוך על ... להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר,
לשאול את עצמנו: למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה? איך להפוך עסקה שנראית ... מעריכים, על סמך תחושת בטן, שלקוח מסוים הוא בעייתי או שהעסקה לא כדאית, ואז
נשאלת השאלה: מה עושים? שתי גישות אפשריות 1. לברוח מהעסקה - לומר לעצמנו: הנה, יש לי אינטואיציה טובה, אני סומך עליה, ולכן ... העסקה לא משתלמת לי, עדיף לוותר. האפשרות השנייה היא לנסות לחשוב יצירתית
ולשאול : איך בכל זאת ניתן להפוך את העסקה לרווחית כך שגם הלקוח יהיה מרוצה וגם העסק ייהנה? כוח היצירתיות בעסקים ככל שהעסק ...