אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להיות איש מכירות יותר טוב? איך לענות את התשובות הנכונות? איך להשתפר בתור איש מכירות? איך להצליח כאיש מכירות? הדרכת אנשי מכירות. שינוי הסטייט אוף מיינד. איך להצליח בתור איש מכירות?
... בתהליך מכירה, אם רוצים שהוא יהיה מוצלח, צריכים לפעול בצורה מסוימת. והצורה הזאת הרבה פעמים קשה רגשית לאיש המכירות. לדוגמה, איש מכירות שרגיל להגיב ולהיות תגובתי, במקום לשאול שאלות ולהבין את צרכי הלקוח. או לדוגמה ...
איך לשאול שאלות רוצה להרגיש בדרך הנכונה לשנות איתור צרכים של לקוח צרכי לקוח להיות איש מכירות יכולת
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור ... מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם ... אפשריים, לדוגמה מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק מתכוון הלקוח כשהוא שואל לגבי המהירות. כי לשאלה של מהי ... לרכוש את המוצר, כי המוצר יקר לי, שאז נצפה לשמוע תשובה של למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן ... לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח ...
התנגדויות מכירות האם המחיר הוא רק תירוץ הדרכת מנהלים איש מכירות איך לעשות איתור צרכי הלקוח מנהל מכירות איך למכור את המוצר שלך התנגדות מכירות
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
... כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, ... את ההתנגדויות מכירה של הלקוח. ולא לשאול שאלות, שיעלו התנגדויות מכירה של הלקוח. אלא צריך להתחיל מנקודות הסכמה והשקה ורק אחר כל ...
איתור צרכים עם לקוח לרצות לקנות איך להתחיל לטעות תהליך מכירה ללקוח צרכי לקוח לטפל בהתנגדויות למכור מוצר קשה למכירה
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
... של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים כאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי לאיתור ... לו. ולכן, כאשר מאתרים את צרכי הלקוח, צריכים לשים לב לכך, שקודם כל אנחנו שואלים את שאלות הסינון של הלקוח שלנו ורק אחר כך ממשיכים לשאלות יותר רחבות על צרכי הלקוח באופן כללי. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רק ללקוחות שיש להם סכום כסף ... לנסות לשכנע את הלקוח, שאז כדאי כבר בהתחלת איתור צרכי הלקוח, להתחיל עם שאלות סינון ללקוח לדעת אם הלקוח מתאים לנו. בקיצור, קודם כל לשאול שאלות סינון ללקוח, באיתור צרכי הלקוח. אחר כך לשאול איתור צרכי הלקוח בדברים שכנראה הלקוח ייהנה מהתשובה שלנו. ורק אחר כך לדבר על צרכי הלקוח שאולי ...
לנסות לשכנע את הלקוח מתי לנסות למכור ללקוח סיבה אופטימיות למכור קרח לאסקימואים איך להציג ללקוח התנגדות אפיון צרכים
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי ... מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח. אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אאכ אין לנו שום לקוחות כלשהם, ... מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה. אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי ... למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ... את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים. לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את ... בקיצור, איתור צרכי הלקוח זוהי לא משימה פשוטה. ואסור לעשות אותה בצורה רובוטית. יש סדר איך הגיוני לעשות איתור צרכים ללקוח. קודם לשאול שאלות סינון ואחר כך שאלות קירוב. וגם בתוך שאלות הקירוב, לדעת אילו שאלות איתור צרכים אולי יגדילו את הסיכוי שלא תהיה או אולי כן תהיה עסקה. ואילו צריכים יותר מחויבים או אפשריים אצל ...
הלקוח רוצה לאתר את צרכי הלקוח להפעיל את המוח הבדלים מה הלקוח צריך העדפות באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח שינויים
ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? ראיונות קוד, תרגול ליטקוד, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ראיון טכני, שאלות חשיבה, איך לפתור בעיות מורכבות? איך לפתח את המוח? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? לעבוד בפיתוח תוכנה, איך למצוא מה בטוח נכון? ללמוד לנתח תהליכים, איך ללמוד לתכנת? איך ללמוד לכתוב קוד? כתיבת קוד, לפתור חידות היגיון, איך להבין חוקיות? איך למצוא חוקיות?
... LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? ראיונות קוד, תרגול ליטקוד, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ראיון טכני, שאלות חשיבה, איך לפתור בעיות מורכבות? איך לפתח את המוח? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? לעבוד בפיתוח תוכנה, איך למצוא מה בטוח נכון? ללמוד לנתח ... קוד, לפתור חידות היגיון, איך להבין חוקיות? איך למצוא חוקיות? אז מה זה ליטקוד LeetCode? ליטקוד, זה שם של אתר אינטרנט, שמציג שאלות מראיונות עבודה למשרות של פיתוח תוכנה ותכנות. בעיות שונות בכתיבת קוד וכיוב. לפי רמות קושי נושאים וכולי. בעולם המתכנתים מקובל לומר ש מי שמלטקד לא מפחד. דהיינו, מי שרגיל לפתור שאלות ליטקוד, לא מפחד מראיונות עבודה. בפועל אנשים שרוצים לעבוד בהייטק במשרות של פיתוח, בדרך כלל הם יתרגלו שאלות ליטקוד, כדי להתכונן לראיונות עבודה. למה לפתור שאלות ליטקוד? 1 - כי זה יגרום לך להיות יותר חכם וזה יעזור לך בכל תחומי החיים. 2 - כי זה כיף לאמץ את המוח ... שזה יעזור לך גם לשרוד את העבודה ולא רק להתקבל אליה. אבל זה כבר כפועל יוצא של זה שיש לך יותר שכל. בנוסף חשוב מאוד לציין, כי שאלות ליטקוד, הן הזדמנות לפתח את החשיבה באופן מדוייק. ויש להן יתרון על פני מאמץ שכלי בתחומים אחרים. כי ... כאשר הפתרון שלנו עובר את כל מצבי הבדיקה TestCase שהם הגדירו לבדוק את הפתרון שלנו. או במילים אחרות, זאת לא רק חוכמה לדעת לפתור שאלות בליטקוד, אלא זאת גם חוכמה להבין איך לפתור את השאלה בכל מצב אפשרי. וזאת גם חוכמה להבין על כל פתרון, האם ... האתר יבדוק, האם יש דרך יותר יעילה עם פחות פעולות (סיבוכיות זמן ריצה) ופחות משאבי מערכת, שפותרת את הבעיה. מהו השלב הראשון בלפתור שאלות בליטקוד? השלב הראשון כמובן, הוא להבין את השאלה. כדאי מאוד להבין בדיוק מה שאלו אותנו ולא לרוץ לפתור את ... שהוא יתן תשובה לא נכונה וככה כנראה שהוא עוד יותר ירגיש לא חכם וחוזר חלילה. לכן, שלב ראשון, נסה להבין את השאלה. מה לעשות עם שאלות שאינן מובנות? לנסות להבין אותן. חלק מהקושי בלפתור שאלות ליטקוד, הוא להבין את השאלות. כי גם לדעת לשאול שאלות בצורה ברורה, גם את זה צריך לדעת. ולא תמיד כותב השאלה, יודע לשאול את השאלה בצורה ברורה. אבל כמובן שזאת בעיה שלך ולא של השואל. כי בעולם האמיתי, הרבה פעמים תקבל בעיות לא ברורות וצריך מאמץ להבין את השאלה ואת הבעיה, לא פחות מאשר ... הסברת לו, אבל בהנחה שהוא יעשה בדיוק את מה שתסביר לו, האם הוא יצליח לפתור את הבעיה? ועכשיו נסביר יותר לעומק על תהליכים בפתרון שאלות ליטקוד לחלק לחלקים אז יש כאן כמה עקרונות, העיקרון המרכזי הוא, לדעת לחלק לחלקים כל חלק מהשאלה שמוצגת ... עצמו ותנסה לפתור אותו בפני עצמו. ואם לא הצלחת, נסה שוב לחלק אותו לחלקים יותר קטנים. ובמהות, נסה לראות את השאלה הגדולה, כאוסף של שאלות קטנות שמחוברות אחת לשניה. למצוא את החלק הפשוט ביותר והקטן ביותר כאשר אתה מחלק לחלקים, בדרך כלל יעזור ... המקרה היותר מורכב, הוא של 2 איברים. אחר כך של 3 איברים וכן הלאה, עד למקרה הכללי של N איברים. ומהות האמירה שלי היא, שכדי לפתור שאלות מורכבות, תנסה להיות מטומטם ותנסה ללכת למקרה הכי פשוט שאתה יכול להעלות על דעתך ולפתור קודם כל אותו. את ... ביותר והפשוט ביותר שאתה מסוגל למצוא ותתחיל ממנו. מה בטוח נכון אחרי שאנחנו מחלקים את השאלה לחלקים שונים ומשונים, עכשיו עלינו לשאול , האם בין כל השאלות הקטנות שעומדות בפנינו, האם יש שאלה שאנחנו חושבים שיש לנו תשובה לשאלה הזאת, אבל שהתשובה הזאת נכונה במאה ... ביותר או לפני שאתה מנסה לייעל את פתרון השאלה, קודם כל תנסה לפתור את השאלה בצורה כלשהי, גם אם היא לא יעילה. כי יותר קל לפתור שאלות בצורה לא יעילה מאשר בצורה הכי יעילה. ולכן צריכים להתחיל בצורה קלה, דהיינו, לפתור את השאלות בצורה כלשהי, לפני שמנסים לייעל את התהליך. איך לייעל זמן ריצה? בעיקרון יעול זמן הריצה, מתבצע באמצעות שינוי בלוגיקה של הפתרון. ובמהות של ההתייעלות, זה לנסות לעבור על התהליך הלא יעיל כולו מהתחלה עד הסוף ועל כל פעולה, לשאול, האם אני חושב שיש אפשרות לחסוך איכשהו את הפעולה הזאת? מה הפעולה הזאת מנסה להשיג? אולי יש דרך יותר קצרה ...
אימון קוגניטיבי הנאה איך לדעת מה בטוח נכון פירושים אפשריים נוסחה איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק שיפור יכולת חשיבה פיתוח יכולות שכליות
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב והפעם נדבר על סוגים שונים של שאלות של לקוח פוטנציאלי, שהלקוח הפוטנציאלי שואל את עצמו, לפני שהוא רוכש מאיתנו מוצר כלשהו. וצריכים לדעת להבדיל בין הסוגים השונים של השאלות, ולתת לכל סוג את ההתייחסות שלו. וסוג אחד של שאלות שלקוח שואל את עצמו, נקרא להן השאלות של הכאבים של הלקוח. דהיינו, שהלקוח רוכש את המוצר, בהתאם לכאבים של הלקוח ובהתאם לצרכים של הלקוח. לדוגמה, בן אדם שרוכש רכב חדש ... הוא רוכש רכב חדש, זה בגלל שכואב לו שכרגע אין לו רכב מספיק יפה. אז הכאב של הלקוח, יהיה, האם וכמה הרכב יפה. דהיינו, הלקוח שואל שאלות שקשורות לכאב שלו, שבהתאם להן הוא מקבל החלטה אם לרכוש או לא את המוצר שלנו. או לדוגמה בן אדם שרוכש דירה חדשה ... הוא, שהוא רוצה דירה יותר גדולה מהדירה הקיימת שלו, אז הכאב של הלקוח, הוא הגודל של הדירה שהוא רוכש. והלקוח כנראה ישאל אותנו שאלות שקשורות לכאב שלו, שהוא גודל הדירה. ועד כאן הבנו, שיש שאלות שקשורות לכאב של הלקוח. באותו הקשר נזכיר, כי לפעמים עלינו ללמד את הלקוח לשאול את השאלות, שאנחנו חושבים שאם הוא ישאל אותן, זה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. לדוגמה נניח שאנחנו יודעים שאם הלקוח ישאל את עצמו, ... יגרום לו לרכוש את המוצר שלנו, הרי שבמקרה כזה, אנחנו בעצם נכאיב ללקוח, ניצור ללקוח כאב חדש, לגבי הבטיחות של הרכב, נגרום ללקוח לשאול שאלות שהוא לא חשב עליהן, כדי שהוא ירכוש את המוצר. אבל יש עוד סוג של שאלות, שגם אותן צריך להכיר, והוא שאלות סינון ראשוניות, שאלות של רושם ראשוני, שגם אותן שואל הלקוח, בלי קשר לשאלות שקשורות לכאבים ולצרכים של הלקוח. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל את עצמו בכל מקרה, כדי לסנן אותנו בסינון ראשוני, כדי לדעת אם בכלל לעבור
תסריט שיחה שאלות של לקוח לקנות מוצר תהליכים איתור הצרכים של הלקוח לרכוש דירה כמה לאתר את צרכי הלקוח לנהל אנשי מכירות
איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד רוצה את התפקיד? איך לדעת מהי מידת ההתאמה של העובד לתפקיד? איך לדעת האם העובד יתפטר? איך לדעת האם המועמד מתאים לתפקיד? איך לדעת האם העובד יהיה שמח בתפקיד? איך לדעת מה ההתאמה של העובד לתפקיד? איך לראיין מועמד לעבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? גיוס עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגייס עובדים? איך לבחון התאמה לתפקיד? מבחני מיון, הכנה לראיון עבודה, איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד?
... לתפקיד? איך לדעת האם העובד יהיה שמח בתפקיד? איך לדעת מה ההתאמה של העובד לתפקיד? איך לראיין מועמד לעבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? ... לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? וכאן אסביר, לגבי ראיון עבודה, במידה ואתה המראיין, איך לראיין מועמד לעבודה? ומה לשאול בראיון עבודה? ואיך לדעת האם ... בתפקיד. כי יכולת, לא בהכרח אומרת שיש רצון לעבוד בתפקיד. אז איך לדעת מה היכולת המקצועית של הבן אדם? ומה בדיוק לשאול אותו בראיון? זה נושא שלם בפני ... שהעובד יתפטר אחרי זמן קצר? איך לדעת את מידת ההתאמה של הרצון של העובד, לתפקיד שלו? והתשובה היא, שאתה יכול לשאול את העובד, שאלה פתוחה, לכאורה בהקשר אחר, וממנה לדעת האם וכמה העובד באמת רוצה את התפקיד שאתה רוצה שהוא יעשה אצלך. ואיך? תשובה: על ידי זה שתשאל אותו שאלה כללית ואישית מה החלום ... שהוא רוצה לעשות בתפקיד שלו. וככה יותר קל למצוא את מידת ההתאמה של העובד לתפקיד. אם כן, עד עכשיו היו לנו 2 שאלות. 1 - מה החלום שלך לעשות בחיים ... כל מיני דברים, דרך נקודת המבט שלו על מקום העבודה שהוא עבד בו. לסיכום: לראיין עובדים זאת מיומנות, וכדאי לדעת לשאול שאלות בראיון כדי לדעת מה ההתאמה לתפקיד של העובד חדש. ואת ההתאמה של הרצון של העובד לתפקיד, אפשרי לגלות גם דרך לשאול את העובד בצורה סיבובית, מה החלום ...
חסרונות שינה חלומות ראיונות איך לדעת האם העובד יהיה שמח בתפקיד זמן לשאול עובד שאלה ניהול משאבי אנוש העובד מתאים
שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
... של העובד עם אליעד כהן, עלו מספר נקודות קריטיות להתמודדות יעילה עם המצב, כולל גישה נכונה, שאלות שיש לשאול במהלך השימוע, ואיך להתמודד באופן מקצועי מול הטענות שהועלו. האם באמת מדובר בבעיה של חוסר מוטיבציה? ראשית, חשוב להבין ... לא מספיק מוטיבטיבי, יש לברר מהן ההוכחות לכך. למשל, אם המנהל טוען שפרויקטים מתעכבים, חשוב לשאול ספציפית מדוע הם מתעכבים ולא להסכים מיד לטענה כללית של חוסר מוטיבציה. צריך לברר האם הפרויקטים מתעכבים בגלל עומס, בעיות טכניות, או סיבות אחרות. אליעד ממליץ לשאול בשימוע: מהן הדוגמאות הספציפיות שגרמו לך לחשוב שאין לי מוטיבציה? האם אתה חושב שהבעיה היא חוסר רצון שלי להצליח, או שאולי ... בהתנכלות אישית. יכול להיות שהמנהל החדש פשוט מצפה לדברים אחרים בתפקיד. אליעד ממליץ לעובד לשאול: האם אתה חושב שיש אי הבנה בינינו לגבי מה שנדרש ממני בתפקיד? מה השתנה בתפקיד מאז שהייתי עובד מוערך למצב הנוכחי? מהי ... באופן ענייני ומקצועי. במקום להאשים או להתגונן, על העובד לנסות להבין מה עומד מאחורי הטענות ולשאול שאלות ענייניות. לדוגמה, במקום לשאול מה מצופה ממני? (שיכול להעיד על פסיביות), עדיף לשאול: איך אתה רואה את הגדרת התפקיד שלי כיום? איזה פעולות לדעתך אם אבצע יגרמו לחברה להצליח יותר? חשוב להפגין בשיחה מוכנות ... שאין לי מוטיבציה. אם המנהל עונה בצורה כללית, אליעד מדגיש שחשוב להתעקש על דוגמאות ספציפיות ולשאול שאלות ממוקדות, כמו: האם תוכל לתת דוגמה למקרה ספציפי שבו הרגשת שלא הייתי מספיק מעורב או אכפתי? אם אני אשנה את ... חשוב שהעובד ייזום תקשורת טובה יותר מול המנהל החדש. אליעד ממליץ: ליזום פגישות עדכון תקופתיות. לשאול את המנהל כיצד הוא מעדיף להתנהל בתקשורת איתו. להראות נכונות להשתפר ולקבל פידבק מתמיד. איך להתכונן רגשית לשימוע? אליעד ... בשיחת השימוע, העובד ניסה לפתוח באופן חיובי ולבקש הבהרות מקצועיות לגבי הציפיות ממנו. הוא שאל שאלות ממוקדות, כגון: מה בדיוק היו הציפיות ממני שלא מילאתי אותן? כיצד אתה רואה את התפקיד שלי, והאם קיימים פערים בין הציפיות ... לא ענה בצורה חד - משמעית ואמר שהעובד צריך לענות בעצמו. העובד הרגיש במהלך השיחה כי כאשר שאל שאלות טובות ומדויקות, המנהל שתק, שינה נושא, או חזר על טענות כלליות, דבר שעורר אצלו תחושה שאולי ההחלטה לפטר כבר התקבלה, או ... את המניעים מאחוריה. הוא הציע לעובד: לבקש ישירות מהמנהל להגדיר את סדרי העדיפויות מחדש ולא רק לשאול מה מצופה ממנו באופן כללי. להבהיר כי הפער בין העובד למנהל הוא בנושא התיעדוף ולא ברצון או ביכולות. יש לומר במפורש: ברור ... (כמו מילואים, עייפות, או אילוצים אחרים). אליעד הציע לעובד לערב גם את המנכל או גורמי HR ולשאול אותם שאלות כמו: האם באמת הגיוני להיפרד מעובד ותיק ומוערך על טענות כלליות כמו חוסר מוטיבציה, מבלי לתת הזדמנות נוספת או תקופת מבחן ... חשוב לסיים בתחושה שעשית את כל מה שניתן כדי לשפר את המצב. איך להתכונן לשימוע בעבודה? מה לשאול את המנהל בשיחת שימוע? איך להתמודד עם טענות לחוסר מוטיבציה? האם הביקורת של המנהל היא אישית? כיצד להתמודד עם מנהל חדש בעבודה? איך לשמור על העבודה לאחר שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לשאול בשיחת שימוע בעבודה? כיצד להתנהל מול מנהל שרוצה לפטר? איך להפוך ביקורת להזדמנות בעבודה? איך להוכיח מוטיבציה בעבודה? האם ... אליעד ממליץ לא להיכנס לשימוע בגישה של מגננה או האשמה. יש להתייחס לביקורת בצורה עניינית ולשאול את המנהל שאלות פתוחות שיעזרו להבין מה בדיוק חסר בתפקוד. הוא מציע לשאול: מה בדיוק ציפית שאני אעשה ולא עשיתי? מה לדעתך האינדיקציות לכך שאני לא עושה את התפקיד כמו שצריך? אם היית מגדיר את ... בתחתית ההיררכיה. ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך מצפים מהעובד להבין בעצמו את תחומי האחריות. עדיף לשאול: איך לדעתך אני יכול לממש את הפוטנציאל שלי בצורה טובה יותר? איזה פעולות לדעתך יביאו את החברה להצלחה רבה יותר? איך לבחון ... בחוסר התאמה לתפקיד או חוסר רצון? במקום להגיב באמירות כמו אבל אני כן רוצה שהחברה תצליח, עדיף לשאול: האם לדעתך אני לא רוצה להצליח, או שאני פשוט לא מבין מה מצופה ממני? האם הבעיה לדעתך היא חוסר רצון או חוסר הבנה? אליעד ... המנהל החדש. אליעד מציע: להתחיל לשתף אותו בעדכונים יזומים ליזום שיחות סיכום או עדכון תקופתיות לשאול אותו ישירות כיצד הוא מעדיף שתנהלו מולו הדגש הוא להראות שינוי, מעורבות, רצון ללמוד ולהשתפר. איך להתמודד עם ההבדלים בין ... יתנהל כמו הקודם. גם אם בעבר קיבלת שבחים, ייתכן שכעת יש ציפיות אחרות, וזה לא בהכרח אישי. כדאי לשאול: מה השתנה מהעבר, שבו הייתם מרוצים ממני, לעכשיו? האם ייתכן שיש אי - סנכרון בין מה שציפית ממני לבין מה שאני הבנתי? האם ... לבקש להבין איך הם רואים את הסיטואציה לבקש מהם לבדוק אם מדובר באמת בשיקולים מקצועיים בלבד לשאול אם יש סיכוי שהיו חוסרים בהעברת ציפיות מהעובד או אי - הבנה של המנהל מה לומר בשימוע עצמו? אליעד ממליץ להכין מראש משפט ... ללמוד ולבצע את התפקיד בצורה שהארגון רוצה מהם העקרונות המרכזיים של השיחה? לא להתגונן אלא לשאול שאלות לא לקחת ביקורת כמשהו אישי, אלא לנסות להבין את הפער בציפיות לבקש דוגמאות קונקרטיות ולא להסתפק באמירות ... על חוסר מוטיבציה? האם להישאר בעבודה או לחפש אחרת? איך להבין אם הטענות אישיות או מקצועיות? מה לשאול את המנהל בשיחת שימוע? האם כדאי לערב את המנכל בשימוע? ...
לשמור אליעד כהן שינה חלומות אני אשם האם להסיר אחריות הנחה להציג מחויבויות
הרצון האנושי - האם רצון זה טוב או רע? איך להשתחרר מסבל נפשי שנגרם מרצונות, באמצעות הטלת ספק? האם רצון הוא דבר טוב או רע? איך להקטין עוצמת רצון? מה ההבדל בין צורת רצון לעוצמת רצון? איך להשתחרר מרצונות עזים? מה זה אהבה נפולה?
... מבין שהרצונות הם רק סיפור פנימי, שהוא בוחר להזדהות איתו, הסבל היה נעלם. איך אליעד מציע להתמודד עם הרצונות? כדי להתמודד עם הרצונות שגורמים סבל, אליעד כהן מציע לשאול שאלות ולהטיל ספק בעצם הרצון עצמו. הוא מציע לשאול למה אני רוצה את זה? או מי אמר שזה נכון? שוב ושוב, בלי לחפש תשובות, אלא רק להטיל ספק. לדוגמה, אדם שרוצה שאחרים יעריכו אותו צריך לשאול: מי אמר שאני חייב את ההערכה שלהם?, מי החליט שזה משנה?, ולמה אני חייב שהחברה תעריך אותי?. אליעד מדמה זאת לתהליך של הסרת משקפיים של ... בצורה של משפט, שבו האדם הוא גם השופט וגם הנאשם. הוא מתאר כיצד על האדם לקחת כל מחשבה שלילית או מגבילה (אני חייב להיראות טוב בעיני החברה) ולשפוט אותה על ידי שאלות כמו מי אמר שזה נכון?, למה זה מחויב?, והאם זה באמת ככה?. אליעד מבהיר שכאשר האדם יטיל ספק במחשבות אלה שוב ושוב, הוא יגיע להבנה שהרצון או ... חיסרון עצום וחוזר לרצות אותו בעוצמה גדולה. בדוגמה הקיצונית שהציג אליעד, אדם שנשבה בידי חמאס עלול לשהות שם שנים כה ארוכות עד שהוא שוכח שהיה לו פעם חופש. כשפתאום שואלים אותו מה ירצה לאכול, השאלה מזכירה לו שהיה פעם בן אדם חופשי, והוא חש בחסרונו המקורי של החופש. בצורה דומה, הנאה מסקס וכיוב, מייצגים רק ... כך הרצון מניע את החיים קדימה. אין חובה לבטל את הרצון, אלא להבין שאפשר לבחור אם להזדהות איתו בעוצמה או לא. ההבנה הזאת מאפשרת לאדם לתפוס את הרצון כמשחק ולא כעול. איך שואלים שאלות כדי להטיל ספק ברצון? אליעד מציע לחקור את הרצון בעזרת שאלות של למה? או מי אמר שזה נכון?. כאשר, לדוגמה, אדם מרגיש שהוא חייב שיעריכו אותו, כדאי לו לשאול : למה אני חושב שאני זקוק להערכה?, מי אמר שהערכה של אנשים היא דבר מחייב?, האם החברה באמת החליטה שאני חייב לקבל הערכה? ועוד. בפועל, זה ... מבהיר אליעד שהרצון הוא כוח שממשיך להתגלגל בכל צורה וחודר לכל תחום בחיים. מה שגורם לאדם לסבל הוא ההזדהות העוצמתית עם הרצון והתחושה שהוא מוחלט. מה המטרה הסופית של שאלת השאלות והטלת הספק? המטרה הסופית היא להגיע לחופש פנימי אמיתי, שבו האדם מבין שהרצונות אינם כובלים אותו. במקום לראות את הרצון כעובדה מחייבת, ...
הבנה חיצוני חוסר ודאות דחף מיני איך להשתחרר מהרצון עוררות מינית מה צריך לשאול רע וטוב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשאול שאלות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשאול שאלות?, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשאול שאלות?, איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, ייעוץ טיפולי, מאמן עסקי מומלץ בנושאי איך לשאול שאלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 16:50:59 - wesi1