אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני... את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד? אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, כאלה שלא אוהבים לעבוד ושונאים את התפקיד שלהם, עובדים עצלנים או בלתי כשירים, אך חשוב להבין שההתנהגות ... לו את המשימות, הוא הגורם לבעיות. מה קורה כשכל העובדים לא מתפקדים כמו שצריך? אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: אם יש מנהל שמתלונן שרק עובד אחד לא טוב, יש סבירות שהבעיה היא ספציפית בעובד הזה. אולי צריך לפטר את העובד ולהביא מישהו אחר במקומו. אך אם אותו מנהל מתלונן שכל העובדים שלו לא עובדים טוב, כל העובדים לא יעילים, כולם לא מתפקדים, אז ככל שמספר העובדים שהמנהל מתלונן עליהם גדול יותר, כך הסבירות שהבעיה היא במנהל עצמו עולה. לדוגמה, אם יש לך צוות של עשרה עובדים ואחד או שניים לא מתפקדים כמו שצריך, אולי הבעיה באמת נמצאת באותם עובדים. אך ... יש משהו שהוא עושה, אפילו באופן לא מודע, שפוגע בתפקוד העובדים שלו. מתי צריך לפטר את העובד, ומתי לפטר את המנהל? כאשר מנהל מתלונן על עובד בודד שאינו עובד טוב, הגיוני לפטר את העובד, כי קיימת אפשרות סבירה שהבעיה היא ספציפית בו. אך במצב שבו רוב הצוות מתפקד באופן לא יעיל, החלפת העובדים לא תפתור את ... בכל מקרה, מנהל טוב צריך לקחת אחריות אישית ולבדוק קודם כל את עצמו, לפני שהוא מאשים אחרים. בעיות עם עובדים עובד שלא עובד להתלונן על העובדים אחריות המנהל על העובדים למה העובדים שלי לא עובדים טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מה האחריות של מנהל על תפקוד העובדים? מנהל שמתלונן על העובדים שלו שלום חברים, הפעם נדבר על מנהל שמתלונן על העובדים שלו - בין אם בפני עצמו או בפני מישהו אחר - על האנשים שכפופים לו. מה שצריך לדעת זה שיש עובדים שהם באמת בעייתיים - אנשים שלא אוהבים לעבוד, שונאים את העבודה, ... ייתכן בהחלט שחלק מהעובדים שתחתיך שייכים לאותה קטגוריה של עובדים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. אבל חשוב להבין שאם אתה כמנהל מתלונן על העובדים שלך, ייתכן מאוד שאתה בעצם מתלונן גם על עצמך. ההתנהגות של העובדים שלך קשורה ישירות אליך וליכולות שלך כמנהל. כלומר, ברגע שאתה אומר: העובד שלי לא עושה את העבודה, עליך להבין שבעצם אתה לא מתלונן רק עליו - אתה גם מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו אחריות שלך. האחריות של המנהל כמובן, ייתכן שהעובד פשוט לא טוב בתפקידו, וזו באמת הבעיה שלו. אך מצד שני, ... ותהליכי פיטורין, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה! בעיות עם עובדים, עובד שלא עובד, להתלונן על העובדים, אחריות המנהל על העובדים, אחריות של ראש הממשלה ...