אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שליטה בחשק המיני, רבי נחמן מברסלב והשטן, החשק המיני של רבי נחמן מברסלב, שבירת החשק המיני, להחליש את החשק המיני, להרגיש טוב לבד, להרגיש טוב בלי סקס, לחיות בלי סקס, להיות מאושר בלי זוגיות, להיות מאושר בלי סקס, שבחי הרן טז
שליטה בחשק המיני, רבי נחמן מברסלב והשטן, החשק המיני של רבי נחמן מברסלב, שבירת החשק המיני, להחליש את החשק המיני, להרגיש טוב לבד, להרגיש טוב בלי סקס, לחיות בלי סקס, להיות מאושר בלי זוגיות, להיות מאושר בלי סקס, שבחי הרן טז
... חמדנות לכסף ועוד. המטרה הייתה להיות אדם מושלם ללא שום תכונה רעה. אך לפי הסיפור, הופיע לפניו השטן, המסמל את היצר הרע ואת הכוחות השליליים הפנימיים, והציע לו עסקה מעניינת. מה הייתה ההצעה של השטן לרבי נחמן? ... שרבי נחמן ישאיר בתוכו חשק מיני רגיל, שכשיראה אישה, הוא יחוש משיכה טבעית. כיצד רבי נחמן הגיב להצעת השטן? רבי נחמן הגיב בצורה הפוכה לחלוטין. הוא הציע לשטן עסקה הפוכה: הוא אמר לו שהוא מוכן להיות האדם הכי ... וזוגיות - הוא יכול לבחור בחופשיות אם להיענות לחשק המיני או לא. אם אינו מצליח, תמיד יהיה עבד של אותו חשק. שבירת תאוות ניאוף שמירת הברית לשלוט בחשק המיני עסקה עם השטן שבחי הרן אות טז האם אפשר להיות ... יצליח למצוא את הדרך להרגיש טוב באמת ללא התלות הזו, החשק המיני תמיד ישלוט בו והוא לעולם לא יגיע לחופש אמיתי. שבירת תאוות ניאוף שמירת הברית לשלוט בחשק המיני עסקה עם השטן שבחי הרן אות טז האם אפשר להיות ... לא להיות טיפש - כל מה שתרצה תקבל. אבל, בתנאי אחד: אתה תוותר לי על דבר אחד - שיהיה לך חשק מיני רגיל כמו כל אדם. רבי נחמן חשב על ההצעה, ואז השיב: בוא נעשה עסקה הפוכה. אני מוכן להיות הבן אדם הכי כעסן, הכי ... EIP.co.il ולחפש מידע על רבי נחמן מברסלב, שליטה בחשק המיני, התמודדות עם דחפים מיניים, והתפתחות אישית. שבירת תאוות ניאוף, שמירת הברית, לשלוט בחשק המיני, עסקה עם השטן, הסקס של רבי נחמן מברסלב, ברסלב ...
מושגים פרקטיקה בלי סקס המלצה למצוא את הדרך נשלט גרוע קשר זוגי
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן
... אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן וכאן יתבאר, כי תיאורטית העסקה הטובה ביותר, היא עסקה של win win situation. דהיינו, עסקה שבה כל הצדדים מרוצים שני הצדדים מרוצים שני הצדדים יוצאים מרווחים מהעסקה וכולי. וכאשר שני הצדדים מרוצים, הרי שכמובן הרבה יותר קל לסגור את העסקה. יחד עם זאת צריך לומר את האמת, והיא שלעולמי עולמים, לא יכולה להיות עסקה של win win situation במאה אחוז. דהיינו, באופן יחסי יכולה להיות עסקה שבה שני הצדדים מרוצים מהעסקה, יותר מאשר בעסקאות אחרות, שבהן אחד מהצדדים מרוצה יותר והשני פחות. אבל מצד האמת, לעולם לא אפשרי באמת מצב של ... באמת אוהב בלב שלם את המוכר, האם באמת הם היו מבצעים את אותה העסקה בדיוק, באותם התנאים בדיוק?! ואם הלקוח מוכר, היה הבן בת אהוב שלך, האם תנאי העסקה היו זהים?! או שבגלל הזרות של המוכר מהלקוח, לכן תנאי העסקה מבטאים את זה שכל אחד מהצדדים מפסיד קצת. בקיצור, גם בעסקה של win win situation, עדיין המצב האידיאלי של הלקוח לא בא לידי ביטוי. כגון לדוגמה הרצון לא לשלם בכלל. וגם ... בא לידי ביטוי בשלמות, כי המוכר תמיד היה מעדיף לשפר את תנאי העסקה וכולי. כך ש win win situation, זאת נקודת מבט, שבה שני הצדדים מרגישים שהם מרוצים מהעסקה. אבל מצד האמת, בכל עסקה יש חיסרון כלשהו. ...
העסקה הטובה ביותר בשלמות רווחיות מבצעים מעדיף באחדות ניהול נקודת מבט
לתת על מנת לקבל, אהבה הדדית, היא לא אוהבת אותי כמו שאני אוהב אותה, הוא לא אוהב אותי כמו שאני אוהבת אותו, אהבה חד צדדית, נתינה על מנת לקבל, לתת שלא על מנת לקבל, נתינה חד צדדית, זוגיות, אהבה ללא תנאים
4:22לתת על מנת לקבל, אהבה הדדית, היא לא אוהבת אותי כמו שאני אוהב אותה, הוא לא אוהב אותי כמו שאני אוהבת אותו, אהבה חד צדדית, נתינה על מנת לקבל, לתת שלא על מנת לקבל, נתינה חד צדדית, זוגיות, אהבה ללא תנאים
... אוהב אותה או אני נותן ולא מקבל באותה מידה, למעשה מצביעים בכך על כך שהם נותנים מתוך אינטרס לקבל בחזרה. אליעד מסביר שזוהי אינה אהבה אמיתית, אלא סוג של עסקה מסחרית, שבה אדם מעניק לאחר מתוך ציפייה ברורה או סמויה לקבל תגמול. למה נתינה על ... מידה. לפי אליעד, אדם שנותן באמת מתוך אהבה אינו מתחשבן ואינו מודד את מה שהוא מקבל בתמורה. הוא מציין שאם מישהו נותן כדי לקבל, אז מדובר בעסקת חילופין, עסקה מסחרית - ביזנס ולא בזוגיות או באהבה. האם זה לגיטימי לרצות לקבל אהבה? למרות שאליעד ... והשני הוא הניסיון לחבר בין מה שנתת למה שאתה מצפה לקבל. מה ההבדל בין אהבה לזוגיות שמבוססת על עסקים? אליעד נותן דוגמה פרקטית שממחישה את ההבדל בין אהבה לעסקה. הוא מציין מקרה שבו אדם תומך באשתו כשהיא חולה. במצב זה, לא תמיד הוא יקבל חזרה ... ולא של אהבה. האם המציאות מאפשרת אהבה ללא ציפיות כלל? אליעד כהן מתייחס לכך שהמציאות היומיומית של רוב בני האדם אכן בנויה בצורה שבה כמעט הכל הוא סוג של עסקה. הוא מכיר בכך שבאופן טבעי בני אדם חיים בתוך מערכת של ציפיות הדדיות - מעין ביזנס ... לטענתו, אנשים מערבבים בין רצונם לקבל דברים לגיטימיים בזוגיות לבין הנתינה שלהם, וכאן נוצרת הטעות שלפיה הם חושבים שהם אוהבים באמת כאשר הם בעצם מנהלים עסקה. האם זה הגיוני להתלונן על אי - קבלת תמורה לנתינה? לפי אליעד, אדם שרוצה להתלונן על ... להשוות. מהי אהבה ללא תנאים? האם נתינה בזוגיות חייבת להיות הדדית? איך להפסיק להתחשבן בזוגיות? נתינה על מנת לקבל זו אהבה אמיתית? האם זוגיות היא סוג של עסקה? איך יודעים שאוהבים באמת? עכשיו שאומר את המשפט הבא נגיד גבר אומר היא לא אוהבת ...
מה רע לך בעיה הוא לא רוצה אותי אוהב אותה נתינה ללא תנאים משמעות אהבה תודעה התחשבות
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
... להיות תנודתי מאוד - בחודש אחד יהיו לו הכנסות גבוהות במיוחד, ובחודש אחר הכנסות נמוכות, ועדיין להיות עסק מוצלח מאוד. לדוגמה, אליעד מציין מצב אפשרי שבו עסק מבצע עסקה אחת משמעותית מאוד בשנה, והעסקה הזאת לבדה מכסה את כל ההוצאות השנתיות ואף מותירה רווח משמעותי. דוגמה נוספת היא עסק עונתי שמוכר מוצרים או ... השנה? אליעד נותן דוגמאות לעסקים שעובדים בעונות ספציפיות או בעסקאות חד - פעמיות: עסק הפועל רק בחגים ומוכר מוצרים עונתיים, אך מכסה ברווחיו את כל השנה. עסק שעושה עסקה אחת גדולה פעם בשנה או אפילו פעם בחמש שנים, ובזכות אותה עסקה הוא יכול להיות רווחי לאורך כל התקופה. עסק שיש לו תקופות של פריחה ותקופות של דעיכה, אבל בסופו של דבר בממוצע ... שלכם בעסק. תחשבו תמיד במונחים של ממוצעים וראייה ארוכת טווח. הצלחה עסקית לא חייבת להיות מבוססת על יציבות חודשית אלא על הרווחים הסופיים שאתם משיגים. עסק עונתי או עסקה חד - פעמית גדולה יכולים להיות פתרונות מצוינים כלכלית כל עוד הם מספקים את המטרות שלכם. ההבנה הזאת מאפשרת ... רק בעונה מסוימת? בהחלט. ישנם עסקים עונתיים או עסקים המבוססים על עסקאות חד - פעמיות: עסק שפעיל רק בתקופת חגים, אך מרוויח דיו כדי לכסות את כל השנה. עסק המבצע עסקה משמעותית אחת בשנה או אפילו אחת בחמש שנים, אך העסקה מספיקה לכיסוי ההוצאות והרווחים הרצויים. עסקים שמרוויחים תקופה מסוימת ואז יש תקופה חלשה יותר - אך בסיכום ...
לחשוב אמת המלצות סיכון למדוד הצלחה שאלות הבנה אסטרטגיה
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... בהתאם. איך תמכור מוצר פחות משתלם באמצעות תמחור נכון? כאשר מגיע לקוח ומבקש ממך שירות או מוצר שאתה מחשיב לפחות כדאי, כי בזמן זה היית יכול לעשות עסקה משתלמת יותר - אל תמהר לסרב לו. במקום זאת, העלה את המחיר, כך שהוא יהיה משתלם עבורך. לדוגמה, אם הלקוח מבקש שירות שיכול להניב לך רווח של 100 שקלים, אך בזמן הזה יש לך ... כל מוצר או שירות למשתלם וכדאי למכירה. במקום לוותר על הזדמנות מכירה בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים מוצר ב - 100 שקלים, אנחנו לא נרצה למכור ... - המפתח לפתרון אם לקוח מבקש ממך שירות מסוים, אל תגיד לו לא רק כי יש לך עבודה אחרת משתלמת יותר. במקום זאת, תמחר את השירות הזה גבוה יותר, כך שהעסקה תהיה כדאית עבורך. לדוגמה, אם עבודה מסוימת מניבה רווח של 100 שקלים, אבל באותו הזמן אפשר לעשות עבודה אחרת שמניבה 200 שקלים, פשוט תמחר את העבודה הפחות רווחית ביותר ... איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך להפוך כל עסקה לכלכלית? איך להפוך כל עסקה לרווחית? ...
מחיר יקר מידי שיטת eip ביקוש החלטיות החשיבה הנכונה לוזרים להרוויח ממכירת מוצרים זולים תיעדוף
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה? אם לקוח מקבל הנחה מבלי ... האם מנסים להטעות אותי? אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר? האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי? מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך: אתה מקבל הנחה כי ... במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח? ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות (זה המחיר ואין הנחות), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ... חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם: לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה יותר ולתת לו הנחה ברורה ומוגדרת, כך שירגיש שקיבל עסקה טובה. לקוח שמעריך אמינות ושקיפות: מומלץ להימנע לחלוטין ממתן הנחות ולהסביר שהמחיר הוא קבוע, הוגן, וללא משחקים. התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות. איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור לקנות בעתיד. הוא עשוי לחשוב לעצמו: כרגע אין לי ברירה ואני קונה, אבל בפעם הבאה אחפש עסק אמין יותר. לעומת זאת, הנחה מנומקת וברורה תחזק את האמון, תיצור תחושה ... יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך. הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב. כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה ... שהמחיר המקורי היה הוגן, ושההנחה היא הטבה אמיתית ולא ניסיון להונות אותו. מתי הנחה יכולה לגרום דווקא לאבד את הלקוח? אליעד מדגיש כי לפעמים דווקא ההנחה יכולה להרוס את העסקה. לדוגמה, אם מדובר בשוק שבו הרווח הממוצע הוא 5%, ואתה נותן הנחה של 6%, זה עלול להיראות ללקוח לא הגיוני. הוא מיד ישאל את עצמו: האם אתה מוכר בהפסד? מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו? ... ואמין ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו: לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה. לקוח שמעריך אמינות וישירות - עדיף להימנע ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים. איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהלקוח יסגור איתך את העסקה הנוכחית אבל לא יחזור שוב בעתיד. הוא עלול לומר לעצמו: כרגע אין לי ברירה ואני חייב את המוצר, אבל הבחור הזה לא אמין. בפעם הבאה אחפש מישהו אחר. לעומת זאת, הנחה נכונה ומנומקת היטב ... ניתנה. התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם. לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות. אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן על ...
שידור ביטחון עצמי לאבד את הלקוח בצורה חכמה עסקה הוגנת חשד חשיבה קיצונית אמון הלקוחות מנהל
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 2
... כל האמת. כי בדרך כלל כאשר שני אנשים מסכמים ביניהם הסכמות מסחריות, בדרך כלל הם לא לוקחים בחשבון, את כל המקרים האפשריים שיכולים לקרות במשך חיי העסקה. לדוגמה: נניח שאתה מוכר למישהו סחורה במחיר X. הרי שהעסקה מתחילה ברגע שהחלטתם לבצע אותה והיא מסתיימת כאשר הסחורה סופקה ללקוח והלקוח שילם לספק את התמורה בגין הסחורה. ולפעמים מדובר על עסקה ארוכה יותר, שיש בה אספקת שירות לאורך זמן ויש מצבים של שירות ואחריות אחרי אספקת הסחורה וכיוב. וכל זה נקרא משך חיי העסקה אורך חיי העסקה. ולפעמים במשך חיי העסקה, יש כל מיני מקרי קצה שהצדדים לא תמיד חושבים עליהם. לדוגמה מה יקרה אם ... ומה יקרה אם תפרוץ מלחמה ומה יקרה אם יעלו את שיעור המעמ במדינה ומה יקרה אם ואם ואם. כל מיני מקרים שלא תמיד חושבים על הכל מראש. וכאשר באים לסגור עסקה, בפרט כאשר רוצים להעלות בכתב בהסכם מסחרי את ההסכמות המסחריות, הרי שצריכים לקחת בחשבון את כל המקרים האפשריים שיכולים להיות לאורך חיי העסקה. כדי להסכים מראש, מה יקרה אם יקרה כך או אחרת. ולכן בדרך כלל, לא תמיד ... שאינם ברורים מאליהם. לדוגמה כל מיני שיקולים משפטיים כאלו ואחרים. במובן שיש כל מיני תהליכים משפטיים ופרוצדורות משפטיות, שנדרשות לביצוע העסקה. והצדדים צריכים להסכים ולקחת בחשבון ברמה המסחרית, גם שיקולים משפטיים כאלו ואחרים שקשורים לביצוע העסקה שלהם. ולכן כמו שאמרנו, לפני כתיבת הסכם, צריכים להסכים בעל פה על ... המסחריות. איך להגיע להסכמות מסחריות ברורות? אז בעצם כדי להגיע להסכמות מסחריות באופן מלא ונכון, לשם כך מה בעצם צריך? 1 - צריך להבין את עיקרי העסקה, שזה בדרך כלל ידוע ל 2 הצדדים שסוגרים את העסקה. 2 - צריך לחשוב על כל מיני מקרי קצה שיכולים לקרות לאורך חיי העסקה ולשקול איך להתייחס אליהם. 3 - צריכים לדעת האם ישנם כל מיני שיקולים משפטיים כאלו ואחרים בנוגע לקיום העסקה. ואחר כך כמובן, צריכים מישהו שיכתוב את ההסכמות המסחריות, שזה כנראה יהיה עורך דין כלשהו. אז איך לחשוב על מקרי קצה? ואיך בעצם לדעת אם ישנם עוד שיקולים משפטיים בנוגע לקיום העסקה, שגם עליהם צריכים להסכים? תשובה: בשלב הזה בדרך כלל אנשים פונים לעורך ... את ההסכם וזה יכול להיות עורך הדין. 2 - עורך הדין יכול ליידע אותך על תהליכים משפטיים ועל פרוצדורות משפטיות כאלו ואחרות, שאולי צריך לעשות כדי שהעסקה תצא לפועל. 3 - עורך הדין יכול גם להיות אחראי על הוצאה לפועל, של התהליכים המשפטיים שיש בקיום העסקה. לדוגמה, רישום זכויות בטאבו דיווחים לרשות המיסים וכיוב. 4 - עורך דין ... הרי שכנראה שהוא מכיר את החוקים שצריך לדעת כדי לבצע תהליך בנושא X. האם יהיה נכון לומר, שעורך הדין מכיר את כל השיקולים המשפטיים שקשורים לביצוע העסקה שאתה רוצה לבצע? תשובה: כנראה שיהיה נכון לומר שעורך דין שעוסק בתחום ... רוב השיקולים הנפוצים והמרכזיים בביצוע תהליך X. אבל גם עורך דין מומחה בתחום X, לא תמיד הוא לוקח בחשבון את כל השיקולים המשפטיים שיש לגבי ביצוע עסקה כלשהי. כי לא כל עורך דין מכיר את כל החוקים שנוגעים לכל תהליך שהוא מבצע. ולא תמיד עורך הדין מכיר את כל התהליכים לפרטי פרטים וכולי. ולכן ככל שהעסקה שאתה רוצה לבצע, היא עסקה מורכבת יותר מעסקאות אחרות, כנראה שתצטרך יותר יעוץ משפטי במהלך ביצוע העסקה. ואיך עורך הדין יודע על מקרי קצה שיכולים לקרות במשך חיי העסקה, שאפילו אתה אולי לא חשבת עליהם? תשובה: 1 - לעורך דין הרבה פעמים יש ניסיון בתחום שבו אתה רוצה לבצע את העסקה. ולכן לפעמים הוא מכיר יותר מקרי קצה מאשר מקרי קצה שאתה חשבת עליהם, ... חשיבה שעוזרת לו לחשוב על מקרי קצה. מהי צורת החשיבה הזאת, זה כמובן עניין אחר, שהסברתי אותו במקומות אחרים. מה החסרונות של עורך דין בתהליך ביצוע עסקה? אז האם הגיוני לומר, שעורך דין טוב, יכול לעזור לך בעסקה בכל המובנים? תשובה: כמובן שלא! ואני אסביר, מה עורך דין לא תמיד יודע ... על כל מיני שיקולים כאלו ואחרים, שאולי גם עורך הדין שלך לא לקח בחשבון. 2 - עורך הדין לא תמיד לוקח בחשבון, את כל השיקולים המשפטיים. ולכן ככל שהעסקה פחות רגילה ויותר מורכבת, אולי כדאי לשקול לפנות ליעוץ משפטי אצל כמה ... דעת מקצועית, זה השיקול המסחרי, איך עליך להתמודד עם כל ההסכמות המסחריות. דהיינו, עורך הדין שלך יכול לעזור לך לחשוב על מקרי קצה אפשריים בביצוע העסקה. לדוגמה, מה יקרה אם תפרוץ מלחמה וכיוב. אבל לא מספיק לחשוב על מקרי ... ישרה וראיה עסקית, אבל השיקול המסחרי, לא תמיד יש אותו לעורכי הדין. ויש עורכי דין שמומחים בלהרוס עסקאות ולהסביר לך למה לא כדאי לך לבצע את העסקה. ויש עורכי דין שמומחים בלעזור לך להבין איך כן לבצע את העסקה ולהגן על עצמך כמה שאפשר. אבל צריכים לעשות הפרדה ברורה, בין העניין של ...
איך לנתח חיסרון צריך לקבל תת הכרתיים כתיבת הסכם בכתב יועץ עורך דין מומחה שיקולים
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי ... רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה. לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את ... וכולי, כדי להגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה עם הלקוח. ובאותו הקשר, לגבי האם לסיים את מלחמת השביעי ... כי במקום לומר איך כן הוא מוכן לסגור עסקה, גם אם זה לא באמת אפשרי במציאות, במקום זה הוא אמר למה אין אפשרות לסגור עסקה . וכך משתמע שהוא נגד להחזיר את החטופים וכולי. ובהקשר הזה של ...
לטפל בהתנגדות מכירה קשה התנגדות מכירה בנימין נתניהו רוצה לרכוש רוצה למכור האם לשחרר את החטופים בכל מחיר ניצחון מוחלט לתת תשובה שלילית ללקוח
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה . והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק ... רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה . ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל ... הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך. ...
לנתב את השיחה צרכים של הלקוח תיעדוף לרכוש רכב חדש ממך ולא מהמתחרים לא להתמקד בכאב של הלקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך הלקוח רוצה
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח צריך, האם נוכל לסגור איתו עסקה? כנראה שלא. כי לא נדע אם בכלל אנחנו יכולים לספק ללקוח את השירות, לא נדע להציע ללקוח מחיר על מה שהוא רוצה וכולי. ולכן צריכים לעשות איתור צרכים כלשהו, לפני שהלקוח רוכש מאיתנו משהו, כדי להיעזר באיתור הצרכים הזה, כדי לסגור עסקה עם הלקוח, או כדי לסנן את הלקוח החוצה, אם הוא לא מתאים להיות לקוח שלנו ממגוון סיבות. לדוגמה הלקוח צריך שהמוצר יעלה עד X, והשירות שלנו עולה 2X, אז נסנן את הלקוח החוצה. ... והיא, שללקוח יש המון צרכים. ויש המון צרכים של הלקוח, שאנחנו בוודאות נצטרך לדעת אותם, אחרי שהלקוח יהיה לקוח משלם, אחרי שהלקוח יסגור עסקה וכולי. שנצטרך לדעת אותם, כדי לספק את השירות ללקוח. אבל זה שבעתיד בוודאות נצטרך לדעת אותם, זה לא אומר שאנחנו צריכים לעשות איתור צרכים של הצרכים האלו לפני שהלקוח הוא לקוח ... איתור צרכים מלא במלואו לפני הרכישה ונראה ללקוח באופן מלא שאנחנו יכולים למלא לו את כל הצרכים, אולי כבר לא יהיה ללקוח צורך ואז לא תהיה עסקה . או לדוגמה: הלקוח רוצה לקבל יעוץ עסקי. אם נשאל אותו לפני רכישת השירות, מה בדיוק הוא רוצה לדעת לפרטי פרטים ונגרום ללקוח להבין שיש לנו את התשובה לפרטי פרטים, אז הלקוח יהיה ... שנדע איזה ריצוף הלקוח רוצה. כי זה משהו שאפשרי ושצריך לדעת אותו אחרי הרכישה. במילים אחרות, יש דברים שצריך לדעת לפני הרכישה, כדי לסגור עסקה עם הלקוח. אבל יש שאלות שמיותר להיכנס אליהן לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. באותו הקשר, בשיחת מכירה, מי אמור לדבר יותר, הלקוח או איש המכירות? תשובה: כל מקרה לגופו. אבל בעיקרון ...
עורך דין לקחת לגרום לו מה לא לעשות לקבל יעוץ לקוח מרוצה לשכנע את הלקוח לקנות לזכור
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עסקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עסקה, האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסקה, איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, אימון אישי לדיאטה, אימון אישי קריירה בתחום עסקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 07:49:32 - wesi1