אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם.

אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר.


אז קודם כל ברמת העיקרון

מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר?

אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיו"ב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם.

אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי.

כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את כל התהליך לשלב של לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח.

ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר.

אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה עבור השירות שאתה מספק לו. וכמובן שזהו תרחיש יחסית נדיר, שבו הלקוח כל כך סומך עליך, עד כדי כך שמבחינתו תספק לו את השירות ואחר כך תגיד לו כמה כסף מגיע לך. והמהות היא לחדד, שלפעמים יש גם מקרים שבהם המחיר מוצג ללקוח רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה נושא אחר.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על

האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח

. במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. אבל יש מחירים, שמושפעים מכל מיני גורמים ובהם לא תמיד ניתן לדעת מראש מה המחיר הסופי ללקוח. וכמובן שתמיד אפשרי לזרוק מחיר גבוה שלעולם לא תפסיד בו כסף, אבל כנראה שהלקוח לא יאשר לך את העבודה. ולכן לפעמים יש מצבים שלא ניתן לדעת את המחיר הסופי מראש. כי המחיר יכול להיות תלוי במפרט הטכני ובהכנת כתב כמויות בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לבנות ללקוח הצעת מחיר, שהמחיר בה לא יהיה גבוה מידי כדי שיהיה מחיר תחרותי אבל גם לא יהיה זול מידי, כדי שלא תפסיד כסף בעסקה וכולי.

ולכן ברמת העיקרון צריכים לעשות הפרדה ואבחנה, בין מוצרים שבהם המחיר ידוע מראש באופן סופי לא משנה מה, לבין מוצרים שהמחיר שלהם עשוי להשתנות אחרי אפיון צרכים כזה או אחר עם הלקוח ואחרי הכנת כתב כמויות שממנו נוכל לתמחר באופן נכון את המוצר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא העניין של

האם אנחנו מדברים על הצגת מחיר סופי ספציפי

או על הצגת מחיר ממוצע או על הצגת טווח מחיר או על הצגת מחיר החל מ וכיו"ב. כי אפשרי להציג מחיר מדויק, אפשרי להציג טווח מחירים, אפשרי להציג מחיר החל מ ואפשרי להציג מחיר ממוצע. ככה שגם את זה צריכים לקחת בחשבון, כאשר מדברים על הצגת המחיר ללקוח, על איזה צורת הצגת מחיר מדובר, האם מחיר מדויק וסופי או מחיר אחר?


נקודה נוספת שאפשרי לקחת בחשבון, היא

מה מקובל באותו שוק

. כי יש מוצרים שמקובל להציג להם את המחיר מראש, לדוגמה במקרה של מוצר מדף כזה או אחר, שבדרך כלל המחיר שלו הוא מחיר סופי, מחיר ידוע מראש שלא תלוי בשום דבר. לבין ענפים ותחומים שבהם לא הגיוני להציג את המחיר מראש, כי זה הכל בהתאם לצרכי הלקוח. בפרט במקרה של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן

איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע

על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את העסקה, אלא המחיר יכול להשפיע גם על התדמית של העסק, על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים, והמחיר בעיקרון יכול להשפיע על המון דברים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, כמו שניתן לראות כאן.

ולכן כאשר מדברים על מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא מאוד זול ולכן הוא יראה במחיר הזה יתרון. או שאולי הלקוח יחשוב שהמחיר הזה מאוד זול והלקוח אולי יראה בזה חיסרון. כי הלקוח יכול להאמין, שאם המוצר זול מידי, אולי זה אומר שהמוצר גרוע וכיו"ב. ואם הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של מתי להציג את המחיר ללקוח.


נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה שהלקוח חושב שאתה לא רוצה לתת לו עדיין את המחיר, שאתה מסתיר את המחיר מהלקוח

איך הלקוח מפרש

את זה ואיך הלקוח מבין את זה.

אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהלקוח חושב, שאם אתה היית חושב, שאם תציג את המחיר ללקוח, אז זה יגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה, כנראה שהיית מציג את המחיר ללקוח. במילים אחרות, כשאתה מספר על המוצר, אתה בדרך כלל תספר על היתרונות של המוצר ולא על החסרונות של המוצר.

דהיינו, אם המחיר של המוצר, היה אחד מהיתרונות של המוצר, כנראה שהיית חושף את המחיר ללקוח, בשלב כמה שיותר מוקדם. ואם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח לשלב מאוחר, כנראה שאתה חושב שהלקוח יחשוב, שהמחיר הוא חיסרון ולא יתרון.

כמו כן כשלקוח לא רואה מחיר, הוא מבין שמתישהו יצטרכו לתת לו את המחיר. וכאן ללקוח יכולים להיות כל מיני סיפורים אפשריים בראש שלו. לדוגמה, יכול להיות לקוח שיחשוב, שאתה רוצה קודם כל לדבר איתו, לפני שאתה נותן לו את המחיר, כדי שתוכל לעשות עליו מניפולציה או לנסות לרמות אותו או לנסות לשכנע אותו אולי אפילו נגד רצונו. כי גם הדברים האלו קורים מעת לעת. ולכן יתכן שהלקוח יחשוב, שאתה מסתיר את המחיר עד לשלב יותר מתקדם בעסקה, כדי שבהמשך יהיה לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיו"ב, כדי לגרום לו לרצות את המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש.

פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח יחשוב שאתה לא מציג את המחיר, בגלל שאתה צריך לעשות התאמה אישית של המוצר עבור הלקוח ובגלל שאתה רוצה להיות יותר מדויק עבור הלקוח, במחיר שאתה נותן לו. ומנקודת המבט הזו, הלקוח אולי יעריך את זה שאתה עדיין לא נותן לו את המחיר. כי הוא מבין שאתה רוצה להיות יותר מדויק ולא להטעות אותו, לא במחיר נמוך מידי ולא במחיר גבוה מידי.

ובמה תלוי מה שהלקוח יפרש? במה תלוי אם הלקוח יפרש לטובה או לרעה את זה שלא מציגים לו את המחיר?

זה תלוי בכל מיני גורמים: זה תלוי לדוגמה בסוג המוצר ובהאם מקובל או לא מקובל בשוק של אותו המוצר, לפרסם את המחיר בגלוי מראש. זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמחיר הסופי ידוע מראש, או שהמחיר עשוי להשתנות אחרי איתור הצרכי הלקוח. זה גם תלוי באם הלקוח לא יודע שום דבר על המחיר, או שהוא כן יודע טווח מחיר כלשהו וכיו"ב. בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים.

אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב, שאם המחיר היה אחד מהיתרונות של המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות.


ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ואת ניתוח משפך השיווקי, דהיינו

ניתוח תהליך המכירה בכללותו

שבו צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר בהתחלה, בהנחה שהמחיר הוא לא אחד מהיתרונות של המוצר.

כי ברמת העיקרון אם נפרסם ללקוח את המחיר מיד בהתחלה, אז כנראה שזה יסנן החוצה כבר בהתחלה לקוחות שלא מתאימים למוצר בגלל המחיר שלו. בדגש על לקוחות שהמחיר לא מתאים להם, לפני שהם הבינו את הבידול העסקי של המוצר במה הוא שונה מהמוצרים המתחרים ולפני שהם בדקו את היכולת האמיתית שלהם לבצע את העסקה, כגון בדיקת יכולת פיננסית / יכולת מימון / משכנתא וכיו"ב. אבל בטוח נכון, שאם לקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, הרי שבהמשך המשפך השיווקי, יישארו רק אנשים שהמחיר אולי מתאים להם. במילים אחרות, הלידים יהיו יותר איכותיים, כי מראש סיננו החוצה את מי שחושב שהמחיר לא מתאים לו. וככה מי שהמשיך בתהליך, הוא רק מי שהמחיר אולי מתאים לו.

וזה שיש פחות לידים מצד אחד, אבל לידים יותר איכותיים במובן של התנגדות המחיר, הרי שזה יתרון וגם חיסרון מצד שני.

ולכן צריכים לעשות ניתוח של כל תהליך השיווק והמכירה ולהבין האם חסרים לנו לידים? האם ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה / שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או לא? ובהתאם לכל אלו, צריכים לקבל החלטה, האם ואיך ומתי לפרסם את המחיר של המוצר בהתאם.

כמו כן אזכיר, שיש מצבים שגם הלקוח לא יודע מה היכולת הכלכלית שלו. וגם בהיבט הזה, לפעמים צריכים לעזור ללקוח להבין את היכולת הכלכלית שלו. וגם מנקודת המבט הזו, יתכן שלתת ללקוח את המחיר מההתחלה, בלי להסביר לו שאולי כן יש לו יכולת כלכלית (לדוגמה: יעוץ מימוני / יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך.


לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, תלוי בציפיות של הלקוח, תלוי בדינאמיקה עם הלקוח, תלוי בהתנגדויות המכירה של לקוחות, תלוי האם אפשרי לחשוף ללקוח טווח מחירים אפשרי וכיו"ב, בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים וכל מקרה לגופו.

ישנם מצבים שהגיוני שהמחיר יוצג מראש, בפרט כאשר המחיר לא הולך להשתנות בשום דרך, בפרט כאשר המחיר הוא יתרון בעיני הלקוח, בפרט כאשר מקובל באותו ענף לפרסם את המחיר מראש, בפרט כאשר הצגת המחיר לא תפגע בעסקה.

וישנם מצבים שאולי הגיוני לא לפרסם מראש את המחיר בכלל, אלא אולי רק טווח מחיר וכיו"ב, בפרט כאשר המחיר לא ניתן לדעת אותו מראש, בפרט כאשר המחיר משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, בפרט כאשר צריכים לבדוק לעומק את הצרכים של הלקוח, בפרט כאשר הלקוח לא מבין את המוצר ביחס למחיר, בפרט כאשר הצגת המחיר ללקוח עשויה להיות חיסרון עבור הלקוח וכיו"ב. בקיצור, כל מקרה לגופו.
יתרון חיסרון להציג מראש את המחיר ללקוח החלטה יכולת פיננסית לענות לדבר שיחת מכירות הראשון לתת ללקוח את המחיר מחיר עשוי להשתנות קבלת החלטות איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח כמה זה עולה איך לענות לשאלה איך לענות לשאלה כמה זה עולה איך לענות לשאלות בהצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה האם לפרסם את המחיר ללקוח המוצר המוצר שלך הצגת המחיר ללקוח הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה הצגת מחיר ללקוח טלפון כמה כמה זה עולה להציג להציג את המחיר להציג את המחיר ללקוח להציג ללקוח להציג ללקוח את המחיר להציג ללקוח את המחיר של המוצר להציג מראש את המחיר ללקוח לומר ללקוח לחשוף לחשוף את המחיר ללקוח לחשוף ללקוח את המחיר לענות לענות ללקוח לענות ללקוח כמה זה עולה לענות לשאלה לענות לשאלה כמה זה עולה לענות לשאלות לפרסם לפרסם את המחיר ללקוח לפרסם מראש את המחיר ללקוח לקוח לקוחות לשאול מוצר מחיר מחיר בשיחת טלפון מחיר בשיחת מכירה מחיר ללקוח מחיר ללקוח בתהליך מכירה מחיר של מוצרים מכירה מתי הכי כדאי להציג ללקוח מתי להציג את המחיר מתי להציג את המחיר ללקוח מתי להציג ללקוח מתי להציג ללקוח את המחיר מתי לומר את המחיר ללקוח מתי לומר ללקוח את המחיר מתי לחשוף את המחיר ללקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר שאלה שאלות שיחת טלפון שיחת מכירה שיחת מכירות שיקולים שיקולים בהצגת המחיר ללקוח שיקולים מתי להציג את המחיר שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם שאלות קשות ... שהרצוג לא הגיב בצורה תקיפה מספיק. כשבנט אומר שהוא לא יכול להגיד שהאיש הזה אנטי ציוני, הרצוג צריך היה לענות בצורה חד - משמעית שהטענה הזאת היא שקרית, מניפולטיבית או דיבתית. הרצוג, במקום זאת, עונה בעדינות מוגזמת ואומר זה לא נכון, תגובה חלשה ... את מהלך הריאיון לטובתו. העובדה שלא עשה זאת, גרמה לו להחמיץ הזדמנות ליצירת חיבור אישי עם המראיינת. איך לענות לשאלות על אופוריה וביטחון בניצחון? כאשר הרצוג נשאל על אופוריה במחנה שלו, אליעד מצביע על טעות נוספת של הרצוג, שאומר אנחנו לא ... במילים אני לא מקבל את זה היה שגוי, מכיוון שמשמעותו שאולי זה נכון, אך הוא אישית אינו מסכים. עדיף היה לענות באופן חד משמעי: זה שקר או זה לא נכון, וכך להראות ביטחון עצמי גבוה יותר. כיצד להתייחס ליריב פוליטי במהלך ריאיון? אליעד מבהיר כי ... ששימוש בכינוי ביבי היה מפחית מהרשמיות שלו ומחליש את עמדתו הפוליטית של נתניהו בעיני הצופים. האם נכון להציג את עצמך כמנוסה או משוכנע? אליעד מבקר את השימוש של הרצוג בביטויים כמו אני משוכנע, אני מגיע בשל או אני הוכחתי ביכולות שלי. לדבריו, ... אלו מראה שהרצוג מנסה לשכנע את עצמו ומצביע על חוסר ביטחון. הוא ממליץ לדבר באופן ישיר ובטוח, בלי להציג את עצמו כאדם שעדיין נמצא בשלב ההוכחות. איך להתמודד עם שאלות בנושאים ביטחוניים מורכבים כמו איראן? בניתוח הנושא האיראני, אליעד מצביע ... ולהסיט את השיח לתחומים שמשרתים את המטרה. לא לחזור על טעויות של פסיביות או חוסר ביטחון מול שאלות קשות. איך לענות לשאלות בראיון? איך להתראיין לטלוויזיה? טיפים לראיון פוליטי מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ...
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
... להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת איך ... כהן, בנט אינו מציג מספיק את הסכנה האמיתית שעשויה לקרות אם לא יבחרו בו. אליעד ממליץ לדבר בצורה דרמטית וברורה יותר, להציג את הדברים כסכנה ממשית לציבור ולא רק כבעיה פוליטית מופשטת. הוא מדגיש שזו דרך יעילה לשכנע מצביעים פוטנציאליים. כיצד לנסח משפטים בצורה ... הברור. אליעד מדגיש את החשיבות של סיום כל משפט באופן ברור ומדויק כדי להעביר את המסר באופן חד - משמעי. מה הדרך הנכונה להציג הישגים בראיון תקשורתי? אליעד מציין שבנט לא הציג את הישגיו באופן מספק. למשל, כשאמר דאגנו לזקנים, הוא היה צריך גם לומר דאגנו לעובדים, ... פוליטי? אליעד כהן מסביר שבשימוש במונח אני חושב, בנט יוצר רושם כאילו מדובר בדעה אישית ולא בעובדה מוחלטת. הוא ממליץ להציג דברים כעובדות ולא כדעות אישיות, כדי לשדר ביטחון ואמינות. מה הדרך הנכונה להציג תרחישים פוליטיים בעייתיים? כאשר בנט תיאר תרחיש פוליטי שלילי, הוא אמר זה תסריט סביר. אליעד כהן מציע להשתמש במילים דרמטיות וחזקות יותר ... לביקורת, שימוש נכון בשפה, ניהול נכון של מסרים ותפיסת הזדמנויות לתקוף או לשבח בהתאם לסיטואציה. איך להתראיין בתקשורת? איך לענות לשאלות קשות בראיון? יעוץ אסטרטגי לפוליטיקאים מה הטעויות של נפתלי בנט בראיון? איך להשתמש נכון בשפת גוף בראיון? מהי אומנות התקשורת? ...
איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות?
... להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות? אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. זא, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה הספציפית שהוא שאל. אבל לפעמים אין לך בעיה לענות לו, על מה שהוא באמת רצה לשאול ועל הסיבה שבגללה הוא שאל את מה שהוא שאל. וכאשר מישהו שואל אותך שאלה שאתה לא רוצה לענות עליה, לא תמיד חייבים להעביר נושא ולהתחמק. אלא אפשרי גם שאתה תשאל את עצמך ותנסה להבין עם עצמך, למה הבן אדם השני שאל אותך את מה שהוא שואל. או שתברר עם ... בצורה ישירה או עקיפה, למה הוא שואל את מה שהוא שואל, ומה בדיוק הוא מנסה להבין. ואז הרבה פעמים תגלה ותראה, שאתה בהחלט כן יכול לענות לאדם השני על מה שהוא באמת רוצה לשאול, בלי לענות לו על מה שהוא שאל בפועל. והוא יהיה מרוצה, גם בלי לשים לב, שלא ענית לו למה שהוא שאל בפועל. ובנוסף, אם מישהו שואל אותך שאלה בצורה מסוימת, ונניח שאתה כן ... האדם השני רוצה לשאול ומה באמת הוא רוצה להבין? ולמה הוא שואל את השאלה שלו? ולמה דווקא במילים האלו ובצורה הזאת? כי אז, באפשרותך לענות למה שבאמת רוצים לשאול אותך. וכמובן, שעל ידי זה באפשרותך גם להימנע מכל מיני מלכודות, וליצור מלכודות מנוגדות. זא שנניח שמישהו שואל אותך שאלה, מתוך מטרה לדלות מידע על משהו אחר. ואם אתה מזהה את זה, אז באפשרותך לענות למה שהוא שאלה בפועל, ותוך כדי זה בעצם לשתול שם מידע שגוי נכון, שישפיע על המסקנות שהוא מנסה להסיק ממה שאתה שואל, כדי לענות לעצמו בכלל על שאלה אחרת. כך, שבשורה התחתונה, לפני שאתה עונה על שאלה, תבין את המניע הנסתר והפנימי של השואל. וכך תוכך לענות או לא לענות, תשובה יותר נכונה ומדויקת בהתאם לרצונך. ...
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
... למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני ... לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם ... בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד. מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות? על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא ... הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים ... ידיעה? המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את ... רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג התרופה, קצב חילוף החומרים ועוד. האם לקוח מעדיף אדם שיודע? באופן טבעי, רוב הלקוחות יעדיפו לקבל תשובה חד משמעית, גם אם היא ... גם אם היא מזויפת. אנשים אוהבים להיאחז במי שמדבר בוודאות, כי זה נותן להם תחושת ביטחון. לכן, לקוח עלול להעדיף נותן שירות שמספק תשובות ... (גם אם הן לא נכונות) על פני מישהו שאומר אני לא יודע. כיצד למכור לא יודע כיתרון? על מנת לגרום ללקוח להעריך את חוסר הידיעה שלך, יש צורך להסביר ... מסקנה לא תמיד לא יודע הוא חולשה - לעיתים הוא דווקא יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע ולתת ללקוח תחושה שהעמקת בנושא יותר מאחרים, יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. שכנוע ומכירות ניהול תקשורת עם לקוחות פסיכולוגיה של החלטות השפעה ושיווק חשיבה ... מי יחזיר את מי בשאלה? מי יחזיר את מי בתשובה? למי להקשיב? לאיזה רופא להקשיב? איך להיות מקצועי? איך לענות כשאין לך תשובה? איך לענות לשאלות בלי תשובה? איך לענות בראיון? איך לענות לשאלות קשות? איך לענות כשאתה לא יודע מה התשובה? מי יודע יותר ...
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
... בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות איך לגרום למישהו להאמין לך כשיש לו ספקות? כאשר אדם ... מוכר יכול להגביר אמינות מול לקוח שמתנגד למחיר? אם לקוח שואל: למה זה כל כך יקר? אליעד ממליץ לא לענות מיד, אלא קודם כל לחזור על השאלה: אתה שואל אותי בעצם למה המוצר הזה כל כך יקר, נכון? אפשר גם להרחיב את השאלה, להגיד למשל: אתה כנראה תוהה מדוע המחיר שלי גבוה יותר משל המתחרים, אולי אתה מרגיש שהמחיר מוגזם או שאתה חושב שהוא אמור להיות נמוך יותר, זה מה שאתה שואל, נכון? הפעולה הזאת מראה שאתה מבין אותו ... בגלל שאיחרתי, בגלל שדיברתי בטלפון, בגלל שפעם היה סיפור דומה עם מישהי אחרת? אם תגזים בפירוט, הצד השני יכול להיתקע בשאלה ולשכוח להקשיב ... על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה? כאשר לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה מוכרים מנסים להכין מראש תשובות מתוחכמות. אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה מפריע לו באמת. רק אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, וגורמת לו לתת בך יותר אמון. כיצד להתמודד בביטחון עם האשמות קשות כמו בגידה? אם אתה ... לקבל את תשובתך. זה יכול להיות לקוח שמתעניין במוצר שלך, בן או בת זוג שמאשים בבגידה, או כל סיטואציה שבה מישהו מפקפק בכנות שלך. השיטה: לחזור על השאלה ... אליך ואומר לך: למה גנבת?, אפשר לענות ישירות לא גנבתי, אך דרך טובה יותר תהיה לומר: אוקיי, אתה בעצם אומר שאני גנבתי. למה אתה חושב שגנבתי? בכך ... ממנה. דוגמה למוכר ולקונה אם לקוח שואל: למה זה כל כך יקר?, ניתן לענות ישירות או לחלופין לחזור על השאלה: אוקיי, אז אתה שואל למה זה יקר, נכון? אני אסביר לך את זה. ניתן להרחיב ... זה יותר יקר מהמתחרים? למה המחיר גבוה מהציפיות שלך? למה אתה חושב שזה צריך להיות זול יותר? זה מה שאתה שואל, נכון? הרחבת השאלה לא רק ... הזוג שואלים: למה בגדת בי? אפשר לענות לא בגדתי מיד, אך עדיף לשאול: את אומרת שבגדתי בך? למה את חושבת כך? בגלל שבאתי מאוחר? בגלל שהייתי בטלפון יותר מדי? בגלל שקרה משהו אחר? כך, במקום להתגונן מיד, אתה מראה שאתה מוכן להתמודד עם ההאשמה ושהיא אינה ... ליצור אמון, איך לשדר אמינות, איך לענות על שאלות קשות, איך לטפל בהתנגדויות ועוד. התמודדות עם חשדות, היא חושדת בי, הוא חושד בי, לגרום למישהו ...
ראיון עבודה, איך לענות בראיון עבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איזה תשובות לתת בראיון עבודה? איך לענות לשאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות שאין להן תשובה, איך לא לצאת טיפש בראיון עבודה? תהליכי חשיבה בראיון עבודה, ראיון עובדים
ראיון עבודה, איך לענות בראיון עבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איזה תשובות לתת בראיון עבודה? איך לענות לשאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות שאין להן תשובה, איך לא לצאת טיפש בראיון עבודה? תהליכי חשיבה בראיון עבודה, ראיון עובדים
... עבודה, איך לענות בראיון עבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איזה תשובות לתת בראיון עבודה? איך לענות לשאלות בראיון עבודה? תשובות לשאלות שאין להן תשובה, איך לא לצאת טיפש בראיון עבודה? תהליכי חשיבה בראיון עבודה, ראיון עובדים איך לענות בראיון עבודה כשאין לך תשובה? כאשר שואלים אותך שאלה בראיון עבודה, באופן טבעי אתה עשוי לחשוב שהמראיין רוצה לדעת האם אתה יודע את התשובה לשאלה שהוא שאל. אם יש לך תשובה ... שתגיע למסקנה. איך בפועל לענות לשאלות בראיון עבודה? כאשר שואלים אותך שאלה בראיון עבודה, יש שלושה תרחישים אפשריים: אם יש לך תשובה נכונה וברורה לשאלה, אל תסתפק בלומר רק את התשובה עצמה. במקום זאת, הסבר בפירוט ... הניתוח שעשית? אילו שיקולים לקחת בחשבון בדרך לתשובה? כך תציג את היכולות האנליטיות והחשיבה הביקורתית שלך. אם יש לך תשובה, אבל אינך בטוח בנכונות שלה, אל תאמר פשוט אני חושב שזה ככה ותחכה לתגובה של ... טיפים לראיון עבודה איך לענות לשאלות שאין להן תשובה? להראות את דרך החשיבה טיפ להצלחה בראיון עבודה שלום חברים הנה טיפ חשוב לראיון עבודה: כאשר שואלים אתכם שאלה, ייתכן שאין לכם תשובה, או שיש לכם ... ניתחתם את המידע? אילו שיקולים לקחתם בחשבון? אם אין לכם תשובה כלל - אל תאמרו סתם אני לא יודע. במקום זאת, נסו להסביר מה כן בדקתם, מה למדתם בדרך, ואילו פרמטרים בחנתם כדי להגיע למסקנה שאין לכם תשובה. ... אבל מה שיותר חשוב הוא להציג את תהליך החשיבה שלכם. הראו איך הגעתם לתשובה, כיצד אתם מנתחים מידע, ואיך אתם מתמודדים עם חוסר ודאות. בפרט, כאשר אין לכם תשובה, חשוב להסביר את הדרך שבה חשבתם ולמה הגעתם ... לפרט איך הגעת לתשובה, איך לענות לשאלות שאין להן תשובה? להראות את דרך החשיבה ...
לפרגן למישהו, הגדלת חזה, לתמוך במישהו, לגרום למישהו לאהוב אותך, להתחבב על מישהו, להיות חבר של מישהו, מה לענות לשאלה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? חוקי השכנוע
לפרגן למישהו, הגדלת חזה, לתמוך במישהו, לגרום למישהו לאהוב אותך, להתחבב על מישהו, להיות חבר של מישהו, מה לענות לשאלה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? חוקי השכנוע
... למישהו, הגדלת חזה, לתמוך במישהו, לגרום למישהו לאהוב אותך, להתחבב על מישהו, להיות חבר של מישהו, מה לענות לשאלה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? חוקי ... אליעד ממליץ להימנע מלהצהיר על העדפה ברורה לצד אחד. עדיף להביע אמפתיה והבנה לשני הצדדים, לנסות להיות גורם מפשר, ולהציג כל צד באור חיובי. כך נימנע מליצור תחושת ... אם אדם לא בטוח לגבי הדרך בה הוא מרגיש, לדוגמה, הוא שוקל ניתוח או שינוי כלשהו בעצמו, כדאי לנו להבין קודם את שיקוליו, ולתמוך בו בדרך שתגרום לו להרגיש טוב ...
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
... אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך איך משפיעים סימני פיסוק על התחושות בתקשורת בין אישית בווטסאפ? ... בצורה מפורטת כיצד שימוש בסימני שאלה, שלוש נקודות או היעדר סימנים בכלל, משפיעים באופן שונה על ההרגשה ועל מידת המחויבות של הצד השני לענות. מה ההבדל בין מה שלומך, מה שלומך... ומה שלומך ללא סימנים? אליעד כהן מדגים את ההבדל המשמעותי בין שלוש צורות הניסוח הנפוצות בתקשורת בהתכתבות: מה שלומך? - שימוש בסימן שאלה ברור, יוצר אצל מקבל ההודעה תחושת מחויבות גבוהה יותר לענות. הצד השני מרגיש שהכותב מתעניין בו באופן אמיתי, אך במקביל הוא עשוי להרגיש לחץ מסוים לענות. מה שלומך... - שימוש בשלוש נקודות משדר תחושה פחות מחייבת. ההודעה נתפסת כאילו הכותב לא באמת מצפה לתשובה, והוא שולח את ההודעה מתוך נימוס או בשביל לצאת ידי חובה. הצד השני ירגיש פחות לחוץ לענות, אך עשוי להרגיש שההתעניינות אינה אמיתית. מה שלומך ללא סימן שאלה או שלוש נקודות - נוסח זה הוא הנייטרלי ביותר, ולא מעורר תחושת מחויבות לענות. המקבל יכול להחליט אם לענות או לא, מבלי להרגיש לחץ. מתי כדאי להימנע מסימן שאלה בהודעה? אם המטרה היא לשמור על תקשורת נעימה ונטולת לחץ, במיוחד כאשר אנו חוששים שהצד השני לא ירצה לענות או ירגיש מחויב מדי, עדיף לא להשתמש בסימן שאלה. לדוגמה, אם אתם רוצים לשאול לשלומו של אדם מסוים, אך לא רוצים להלחיץ אותו או לגרום לו להרגיש שהוא חייב לענות, עדיף לכתוב את ההודעה ללא סימן שאלה. באופן זה הצד השני מבין שהמענה הוא אופציונלי בלבד. איך משפיע מיקום השאלה ... נותנים כבר תשובה אפשרית, למשל איך היה בטסט? מקווה שהלך לך טוב, המסר שעובר לצד השני הוא שהתשובה כבר ידועה לכותב, ולכן אין חובה לענות. דרך ניסוח זו מורידה מהצד השני את תחושת הלחץ או החובה להגיב, ומשאירה לו את האופציה לענות רק אם הוא רוצה. מדוע חשוב להיות ער לניואנסים בניסוח ההודעה? הבחירה בין סימני פיסוק שונים והסדר של השאלה והאמירה משפיעה לא רק על תחושת המחויבות של הצד השני לענות, אלא גם על התחושה הרגשית הכללית שלו. אליעד מציין דוגמה שבה מישהו מקבל הודעה עם שלושה סימני שאלה (מה שלומך?) וחש ... בהודעות טקסט בוואטסאפ, סמסים או אימיילים. אליעד מסביר שדרך הניסוח של הודעה יכולה לשדר תחושות שונות לגבי המחויבות של האדם השני לענות, ועלינו להכיר את ההבדלים האלו כדי לנהל תקשורת אפקטיבית. כשאתה כותב מה שלומך?, סימן השאלה מבטא התעניינות אמיתית ... לתשובה. אליעד: נכון ברגע שאתה שם סימן שאלה יש לזה עוד משמעות הבן אדם השני הוא חווה את זה כשאלה ואז אתה יוצר לו תחושה שהוא חייב לענות לך, עכשיו יכול להיות שהבן אדם השני לא רוצה להרגיש שהוא חייב לך הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחייב אותו אז במקרה כזה ... במישהו מה שלומך ואם אתה לא רוצה שהוא ירגיש רע מזה שהוא יחשוב שאתה חושב שאתה מצפה שהוא יענה לך ואז הוא יגיד עכשיו אני חייב לענות לו אז מה שלומך בלי סימן שאלה אז אתה לא חייב לענות לי זה גם בסדר, מה שלומך כאילו כמו סתם מה שלומך אם אתה רוצה תגיד לי אם לא לא ברגע ששמת סימן שאלה הבן אדם השני אומר אתה צריך לענות לי כי יש פה שאלה שאלה זה צריך תשובה. הבנו עכשיו שימו לב למשהו מעניין נוסף נגיד שמישהו חולה אוקי ואנחנו נגיד ... אותו את השאלה כי אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שיהיה דו שיח אבל כדי שהוא לא ירגיש רע מזה שאתה מתחקר אותו שואל אותו שאלה שהוא לא רוצה לענות עליה אז תשאל נגיד וואלה איך היה בטסט מקווה שהוא הלך לך טוב שזה כאילו אתה לא חייב לענות לי לא סגרתי את זה בשאלה סגרתי את זה באמירה. בנוסף על כך כשאתה אומר למישהו שאלה ואתה כבר כותב את התשובה נגיד איך ... שהלך לך טוב בעתם את נתת תשובה אפשרית לשאלה, ברגע שנתת תשובה אפשרית לשאלה זה כאילו כמו להגיד לו כבר יש לי את התשובה אתה לא חייב לענות לי זה גם כן עוד subtext אבל בנוסף לזה גם תלוי איפה הסימן שאלה נמצא אם הוא נמצא בסוף המשפט הבן אדם סיים את המשפט עם שאלה אז הוא עכשיו מרגיש מחויב לענות לך, בקיצור מה שבאתי לחדד שהסימן שאלה או המיקום של השאלה בתוך המשפט הוא משפיע על תחושת המחויבות של הבן אדם השני ...
שקרים ושקרנים, איך לחשוף אותם ולגלות את האמת?
... ושקרנים, איך לחשוף אותם ולגלות את האמת? כי האדם עצמו, מלא כולו בשקרים עצמיים לא מודעים, מתחילתו ועד סופו. ... כולה גם שקר. והאדם לא קולט, עד כמה הוא חי בטעות. ומי שרוצה לחשוף ולגלות את כל השקרים שקיימים, עליו להיות הכופר הכי גדול בעולם. ולהיות כופר, פירושו לשנוא את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, פסיכותרפיה הוליסטית, מומחה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 16:10:15 - wesi1