אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
האם עסק חייב יציבות כדי להצליח?

עסקים רבים מתמודדים עם השאלה אם חובה עליהם להציג יציבות לאורך כל השנה מבחינת כמות לקוחות, תזרים הכנסות ורווחים כדי להיחשב כעסק מצליח. אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה בנושא זה ומסביר באופן חד וברור שהתשובה לכך היא שלילית. עסק לא חייב להציג יציבות קבועה מבחינת הלקוחות וההכנסות בכל חודש וחודש כדי להיחשב כעסק מוצלח.

האם עסק עם תנודות בהכנסות יכול להיות רווחי?

לפי ההסבר של אליעד כהן, המבחן האמיתי להצלחה עסקית אינו קשור ליציבות החודשית בהכנסות או בתדירות קבועה של עסקאות. במקום זאת, המבחן הוא רווחיות בממוצע לאורך תקופה מסוימת. כלומר, עסק יכול להיות תנודתי מאוד - בחודש אחד יהיו לו הכנסות גבוהות במיוחד, ובחודש אחר הכנסות נמוכות, ועדיין להיות עסק מוצלח מאוד.

לדוגמה, אליעד מציין מצב אפשרי שבו עסק מבצע עסקה אחת משמעותית מאוד בשנה, והעסקה הזאת לבדה מכסה את כל ההוצאות השנתיות ואף מותירה רווח משמעותי. דוגמה נוספת היא עסק עונתי שמוכר מוצרים או שירותים רק בחגים או בתקופות מסוימות של השנה. למרות שהוא לא פועל בצורה סדירה לאורך כל השנה, העסק הזה עדיין יכול להיות מאוד רווחי ולהיחשב כמוצלח כלכלית, אם בסך הכל הוא עומד בציפיות וברווחים שהבעלים שלו מעוניין להשיג.

מה החשיבות האמיתית של יציבות עסקית?

יציבות עסקית, לפי ההסבר של אליעד, אינה המטרה עצמה, אלא היא רק אחת הדרכים להרגיש ביטחון ושלווה כלכלית. אבל יציבות היא לא תנאי הכרחי להצלחה. אנשים נוטים לחשוב שעסק צריך להיות יציב משום שהם רוצים תחושת ביטחון, אבל בפועל, כל עוד התוצאה הסופית היא חיובית ורווחית, לא באמת חשוב אם התזרים הכספי הוא קבוע או לא.

אם בעל העסק מקבל את מה שהוא צריך או רוצה מהעסק שלו בסיכום כל התקופות יחד, העסק נחשב למצליח, ואין כל צורך שהתזרים או ההכנסות יהיו קבועים כל חודש. כלומר, המדד החשוב ביותר הוא התוצאה הסופית והממוצעת של כל ההכנסות והרווחים, ולא היציבות או התדירות שבהם הם מתקבלים.

איך עסקים עונתיים מצליחים להרוויח מספיק לכל השנה?

אליעד נותן דוגמאות לעסקים שעובדים בעונות ספציפיות או בעסקאות חד - פעמיות:
  • עסק הפועל רק בחגים ומוכר מוצרים עונתיים, אך מכסה ברווחיו את כל השנה.
  • עסק שעושה עסקה אחת גדולה פעם בשנה או אפילו פעם בחמש שנים, ובזכות אותה עסקה הוא יכול להיות רווחי לאורך כל התקופה.
  • עסק שיש לו תקופות של פריחה ותקופות של דעיכה, אבל בסופו של דבר בממוצע שנתי או אפילו לאורך כל חייו של העסק, הוא עדיין מספק את הרווחים הדרושים.
אליעד מסביר שבעסקים מהסוג הזה, החשיבה צריכה להתמקד בטווח ארוך ובממוצעים, ולא בחשיבה קצרת טווח של חודש לחודש.

מהו המדד האמיתי להצלחה עסקית?

המדד האמיתי להצלחה עסקית על פי אליעד כהן הוא פשוט וברור - האם העסק בממוצע הכללי לאורך כל תקופת פעילותו מספק לבעליו את הרווחים שהוא מעוניין להשיג? אם התשובה היא כן, העסק נחשב למצליח. אין זה משנה אם יש חודשים עם הפסדים או ירידה בהכנסות, כל עוד הממוצע הכולל הוא חיובי ומאפשר לבעלי העסק להשיג את מטרותיהם הכלכליות.

חשוב להבין שהצלחה אינה נמדדת ביציבות השוטפת, אלא ברווח הסופי וביכולת של העסק למלא את הצרכים והשאיפות הכלכליות של הבעלים לאורך זמן.

מהן המסקנות העיקריות לבעלי עסקים?

ההמלצות והמסרים המרכזיים של אליעד כהן הם:
  • אל תתנו לתנודתיות חודשית להרתיע אתכם או לערער את הביטחון שלכם בעסק.
  • תחשבו תמיד במונחים של ממוצעים וראייה ארוכת טווח.
  • הצלחה עסקית לא חייבת להיות מבוססת על יציבות חודשית אלא על הרווחים הסופיים שאתם משיגים.
  • עסק עונתי או עסקה חד - פעמית גדולה יכולים להיות פתרונות מצוינים כלכלית כל עוד הם מספקים את המטרות שלכם.
ההבנה הזאת מאפשרת לבעלי עסקים להתנהל בצורה נכונה יותר, חכמה יותר, ועם פחות לחץ מהצורך להשיג יציבות בכל חודש וחודש. כל עוד העסק משרת את מטרותיו הכלכליות בצורה מיטבית, הוא נחשב לעסק מוצלח, רווחי ויציב לטווח הארוך.
האם עסק צריך יציבות כדי להצליח?

כאשר מדובר על הצלחה של עסק, עולה השאלה האם הכרחי שתהיה לו יציבות מבחינת כמות הלקוחות וההכנסות. האם עסק שחווה תנודות משמעותיות - חודש אחד עם הרבה לקוחות וחודש אחר עם מעט - יכול עדיין להיות מצליח?

האם עסק יכול להצליח גם ללא יציבות?

התשובה לכך היא חד משמעית: כן, עסק יכול להצליח גם ללא יציבות שוטפת של הכנסות ולקוחות, כל עוד הוא רווחי בממוצע. עסק לא חייב להיות יציב מבחינת תזרים חודשי כדי להיחשב מוצלח. מה שחשוב באמת זה שבממוצע, לאורך זמן, העסק מספק את הרווחים הדרושים לבעליו.

האם יש עסקים שמרוויחים רק בעונה מסוימת?

בהחלט. ישנם עסקים עונתיים או עסקים המבוססים על עסקאות חד - פעמיות:
  • עסק שפעיל רק בתקופת חגים, אך מרוויח דיו כדי לכסות את כל השנה.
  • עסק המבצע עסקה משמעותית אחת בשנה או אפילו אחת בחמש שנים, אך העסקה מספיקה לכיסוי ההוצאות והרווחים הרצויים.
  • עסקים שמרוויחים תקופה מסוימת ואז יש תקופה חלשה יותר - אך בסיכום השנתי הם עומדים ביעדים הכלכליים שלהם.
מהו המדד האמיתי להצלחת עסק?

המדד האמיתי להצלחת עסק אינו יציבות בהכנסות חודשיות, אלא האם בממוצע העסק מספק את מה שבעליו צריכים ומצפים ממנו. אם בסיכומו של דבר העסק מביא את הרווחים הנדרשים לאורך זמן, אז הוא עסק מצליח.

לסיכום

אין הכרח שתהיה לעסק יציבות חודשית בכמות הלקוחות או בהכנסות. מה שחשוב הוא שהעסק יהיה רווחי בממוצע - בין אם בממוצע חודשי, שנתי, או אפילו של כל תקופת חייו של העסק. אל תתנו לתפיסה שעסק חייב הכנסות קבועות לבלבל אתכם - הצלחה נמדדת ברווח הסופי ולא בתנודות השוטפות.
בעסקים הוצאה צריך להיות הישגים דרושים הכנסה תחושה של ביטחון להצליח המלצות רצון אליעד איך להשיג איך להשיג יציבות איך להשיג יציבות בעסק בעסקים האם צריכים יציבות עסקית הישגים הצלחה הצלחה עסקית הקמת עסק יציבות יציבות בעסק יציבות עסקית יציבות של לקוחות להצליח להקים עסק להשיג להשיג יציבות להשיג יציבות בעסק לפתוח עסק לקוח לקוחות לקוחות יציבים מוצלח עסק עסק יציב עסק מוצלח עסק עונתי עסק רווחי עסקים פתיחת עסק רווחיות תזרים תזרים קבוע תזרים קבוע של עסקאות
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? ... מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון ... האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, נסה להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי , להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את הצרכים של המקום שבו אתה רוצה לעבוד. נסה ...
הפליליסטים / עורכי דין פליליים - לא מתעסקים באמת של הלקוח - מה המשמעות הרוחנית?
... עורכי דין פליליים - לא מתעסקים באמת של הלקוח - מה המשמעות הרוחנית? הפליליסטים, הוא כינוי לעורכי דין פליליים, דהיינו, עורכי דין שעוסקים בלהגן על מי שנחשד בפלילים. וכאשר עורך דין פלילי בא להגן על לקוח שנחשד בעברה פלילית חמורה כלשהי, יש לאותו עורך הדין את ההתלבטות המצפונית שלו, האם להגן על הלקוח הזה או שלא. כי בעצם אותו עורך הדין, אמור להגן על אדם שיתכן שהוא עשה מעשים נוראיים. ואף על פי כן, עורך הדין הפלילי מגן עליו. וכאשר שאלו את אחד מעורכי הדין ... לו, הוא השיב, כי עורך דין פלילי לא מתעסק באמת של הלקוח, אלא באמת המשפטית. וכאן במאמר נסביר את המשמעות של העניין. כי השואל ששאל את אותו עורך הדין הפלילי, האם האמת חשובה לו, הוא בעצם שאל את השאלה שכל אחד היה שואל את ... שהיא, לו יצויר שאתה יודע את האמת, שאכן הלקוח שלך שהוא זה שנחשד ונאשם בפלילים, לו יצויר שאתה יודע בוודאות שהוא עשה את העברה הפלילית הזאת, כגון רצח אונס וכיוב, האם גם אז תהיה מוכן להגן עליו. דהיינו, בעצם ... לעמת את עורך הדין הפלילי, עם האמת של הלקוח. דהיינו, יכול להתברר לעורך הדין, שאכן אותו הלקוח שלו מודה בכך שהוא אכן ביצע את דבר הפשע. ואז ממילא נשאלת השאלה, אם אתה עורך הדין יודע מהלקוח שלך עצמו, שהוא אכן ביצע את הפשע, האם גם אז תגן עליו? והתשובה שמשיב עורך הדין היא, שיש בעצם סוגים שונים של אמת. יש את אמת אחת שהיא מה שקרה בפועל. יש אמת אחרת, ... הדין הפלילי בא להגן על הנאשם, הוא לא מתעסק באמת של הלקוח, דהיינו, הוא כרגע לא מתבונן על הלקוח מנקודת מבט אישית, של האם הוא היה רוצה באופן אישי להיות חבר של אותו האדם, אלא הוא מסתכל על העניין מנקודת מבט משפטית בלבד. והשאלה היחידה שעורך הדין הפלילי שואל את ... אותו, או שלא. ועורך דין פלילי, מתעסק פחות במה שקרה בפועל, ויותר במה שניתן או לא ניתן להוכיח שקרה. ובמה שניתן או לא ניתן לפרש ולהסביר את מה שקרה. כי בבית המשפט, לא משנה מה קרה בפועל, משנה מה ניתן ... ראיות וכיוב. ועורך הדין הפלילי, לא מתעסק במה שקרה בפועל, אלא הוא כן מתעסק באמת המשפטית, שהיא האם מבחינה משפטית אפשר או אי אפשר להרשיע את האדם. והמשמעות הרוחנית של העניין היא, שכאן ניתן לראות שיש סוגים שונים של אמת. ויש אמת אובייקטיבית ... לאמת גדולה יותר מאשר האמת העובדתית של הלקוח, הרי שעל האדם להבין שלפעמים יש אמת אחת, שהיא חזקה יותר וחשובה יותר מאשר האמת של האדם. כי לכל משחק יש כללים משלו. ולגבי בית המשפט, שם יש את האמת של בית המשפט עפ ... כן משנה מהי האמת של המציאות. ומי שרוצה להצליח במשפט, עליו להתאים את עצמו לאמת המשפטית. ומי שרוצה להצליח לעשות שלום עם המציאות, ולחיות איתה באהבה ובהרמוניה, עליו להתאים את עצמו לאמת של המציאות. שבפרקטיקה זה אומר, שעל האדם פשוט לנסות להבין תמיד, האם מה שנראה לו שזאת ...
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
... למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות למה אנשים מרגישים כמו עבדים בעבודה שלהם? הרבה אנשים חווים תחושה של עבדות ... מדוע חשוב להשתחרר מהתלות הרגשית בלקוחות ובכסף? אליעד מסביר שכאשר האדם תלוי רגשית בלקוחות או בכסף שהם משלמים, הוא לעולם לא יהיה מסוגל לתת את השירות הטוב ביותר. הוא ... ולהגיע לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. בסופו של דבר, החופש המוחלט וההבנה העמוקה של תחושת אני אלוהים הם אלו שמאפשרים ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות ... מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות: ... מדוע הוא מתנגד לדעתנו גם מעבר לנושא עצמו? למשל, אם לקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר את המוצר המתחרה, לא מספיק להבין מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים, ... להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית? המשמעות היא, שלא די להסביר ללקוח מדוע המוצר שלנו טוב, אלא יש לתת מענה גם לחסרונות המוצר שלנו מנקודת מבטו, ולמה הוא אינו נמשך אליו. ... אפקטיבי, לצמצם התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ללקוח לשנות את עמדתו. איך ניתן לתרגל בפועל הבנת הצד השני? אליעד כהן מציע תרגול מעשי ליישום הגישה שלו ... לסכם את תהליך השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים ... אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ... איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות ... איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז ... אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה, לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה דבר, דבר ...
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
... איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח איך לענות לילדים על השאלה מהי משמעות החיים? כאשר ילדים שואלים מהי משמעות החיים, הם ...
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
... לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, ... איך מוצאים בת זוג מתאימה מתוך כל האפשרויות הקיימות? אליעד מתאר את החשיבות של שני אלמנטים עיקריים בתהליך החיפוש אחר זוגיות: הגדלת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים, כלומר, להכיר כמה שיותר אנשים חדשים. שיפור המיומנות האישית ביצירת קשרים ... קושי במציאת זוגיות יכול לנבוע דווקא מריבוי האלטרנטיבות שמבלבל ומקשה על בחירת האדם הנכון. למה הכרות מקרית (בטעות) לא מובילה לזוגיות יציבה? אליעד מנתח מצב שבו ההיכרויות קורות בעיקר בטעות (לדוגמה, שידוך מחברים). הוא מסביר שהיכרות כזאת מקרית מדי ולכן גם הסיכוי שהיא תתאים בדיוק למה שהאדם מחפש הוא נמוך. לדבריו, על מנת להצליח באמת, צריך להיות מודעים לסוג האנשים המתאים לכם, ולפעול באופן ממוקד ואקטיבי בכדי למצוא ... נשים מחפשות? אליעד מסביר שאדם צריך להכיר היטב את מה שנשים מחפשות ברמה הפנימית ולא רק המוצהרת. לעיתים, מה שנראה כאילו היא מחפשת (למשל גבר מוצלח, בעל קריירה יציבה או מראה מסוים) הוא לא בהכרח מה שיביא להחלטה הסופית שלה לבחור בו כבן זוג. ההחלטה ... דרך דיאלוג שבו הוא ממליץ להציג את עצמך כאדם שבוחן את הקשר בדיוק כמוה, ולא כמי שמוכן באופן אוטומטי לקבל כל הצעה. מהן הדרכים לשפר את סיכויי ההצלחה בזוגיות? לסיום, אליעד מפרט את האפשרויות שעומדות בפני מי שרוצה להצליח יותר בזוגיות: למצוא בחורות שרוצות בדיוק את מה שיש לך להציע. לשנות את עצמך ולהתאים את ... ערך גבוה. אליעד מדגיש שכל אפשרות כרוכה במחיר שונה, ושעל האדם לבחור את מה שמתאים לו ביותר. איך למצוא זוגיות? למה אני לא מוצא זוגיות? כיצד להצליח בדייטים? מה נשים באמת מחפשות בגבר? איך ליצור משיכה רגשית? מה לעשות כשהיא לא רוצה אותי? ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח. ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו, יש 2 נקודות מבט אפשריות על כל דבר. ונקודת מבט אחת, היא נקודת מבט של רק משהו מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של גם משהו מסוים. לדוגמה: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו גם מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון ... דבר ניתן גם להתייחס אליו, כאל דבר שהוא אפשרי בלבד. שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי. וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחויב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של רק. שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כגם. דהיינו, הוא מוכן לרכוש גם את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו. ולכן, במקרה כזה לדוגמה, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחויב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך רק את המוצר שלך, ולא גם את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע. ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב ... ולשנות את דעתו? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 נקודות מבט אפשריות, על כל רעיון בעולם. והלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, ב 3 דרכים שונות. ונקודת המבט הראשונה היא, נקודת ... שהרעיון המסוים הוא רק כן נכון ושכל שאר הרעיונות ששונים ממנו, הם רק לא נכונים. וזה מצב שבו, הלקוח שלך חושב שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך טוב עבורו, ושכל שאר ... לא רק שהוא לא צריך אותם, אלא שהוא צריך להתרחק מהם כמה שיותר. והמצב הזה נקרא, מוצר מחויב. שהלקוח מרגיש, שהוא מחויב להשיג את המוצר שלך. ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא צריך להתרחק מהמוצר שלך כמה ... בלי שום אלטרנטיבה, העיקר שהוא לא ירכוש ממך את המוצר שלך. וגם מצבים כאלו קיימים, כגון כאשר הלקוח חווה כעס שנאה נקמנות וכיוב. שלפעמים במקרים כאלו, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל רק לא. שזה מצב, שבו הלקוח מרגיש שמחויב עבורו, שהוא יהיה בלי המוצר שלך. שאז הלקוח הוא לקוח קשה מאוד ואפילו לקוח עוין. כך שנקודת המבט הראשונה היא: מחויב + יש + המוצר שלך. דהיינו, שהלקוח חושב שהוא מחויב שיהיה לו את המוצר שלך. ונקודת המבט הנגדית שלה היא: מחויב + אין + המוצר שלך. שהלקוח חושב שהוא מחויב שלא יהיה לו את המוצר שלך. ואלו שני הקצוות האפשריים שהלקוח יכול להתייחס אל המוצר שלך. בקצה אחד יש אהבה אין סופית למוצר שלך. שזה נקרא מחויב + יש + המוצר שלך. שהלקוח מרגיש שהוא רק + כן + רוצה את המוצר שלך. ויש את נקודת המבט הנגדית שהיא הגרועה ביותר עבור המוצר שלך, והיא שהלקוח מרגיש שהוא מחויב + אין + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא + רוצה את המוצר שלך. ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל הרעיון שלך, באמצע יש את כל שאר הטווח. דהיינו, שהלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר שהוא לא מחויב שכן או שלא, אלא שהוא רק מוצר אפשרי שכן או שלא. ושהלקוח לא מתייחס למוצר שלך כאל רק כן או רק לא. אלא הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל גם כן וגם לא. וזאת בדכ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב יותר אל התפישה של המוצר שלך, כ: רק + מחויב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - ... סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. זא שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק ... התנגדות אובייקטיבית באמת. ונסביר: כי יש התנגדות אובייקטיבית ויש התנגדות סובייקטיבית. והתנגדות אובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אובייקטיבית. זא הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אמיתית ... עליה. כגון לדוגמה, שהמוצר פגום ושכל אדם שפוי בדעתו, לא היה רוצה לקנות את המוצר הזה. והתנגדות סובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא ... דבר שהוא אמיתי, אבל רק בעיני המתבונן בלבד. אך בני אדם אחרים, יכולים לחשוב אחרת על אותו הדבר. ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מעלה התנגדות לרכישת המוצר, כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא צריך את המוצר הזה או המוצר הזה לא מתאים לי וכיוב. במקרה כזה לדוגמה, הלקוח מדבר כאילו בצורה אובייקטיבית. דהיינו, הלקוח אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה, כמו שהוא אומר שיש מולו קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית. שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמה אני לא צריך את המוצר הזה, צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט לסובייקטיבי בלבד, וזה עושה אצל הלקוח סוגסטיה, למה שאתה רוצה שהוא יחשוב. לדוגמה אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה. כאשר הוספנו בעצם את המילה חושב למשפט, ובכך בעצם הפכנו את האמירה של הלקוח, לאמירה סובייקטיבית בלבד, והחלשנו את האחיזה שלו בדעה שלו. והכי מומלץ, זה להוסיף מילת שאלה + להוסיף מילה סובייקטיבית לאותו המשפט. לדוגמה הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. כדאי ... וגם הוספנו את המילה אולי לתוך אותו המשפט, ובכך בעצם הפכנו את הלא רוצה את המוצר לאולי לא רוצה את המוצר. ואם הלקוח אומר, אני לא צריך את המוצר הזה. אפשר לשאול אותו, אשמח שתסביר לי למה אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה. וכאשר אומרים ללקוח אשמח שתסביר לי, בעצם בכך מחניפים ... ודברים אובייקטיבים, הם לדוגמה כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע. וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים ... זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון סובייקטיבי בלבד. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר, המוצר הזה הוא מוצר גרוע. אמור ... גרוע, זה פחות טוב. ויותר טוב לשאול אותו, למה אתה אומר שנראה לך שאתה חושב שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע? ואז בעצם גורמים ללקוח להתייחס אל הרעיון שלו, כאל רעיון ... בלבד. ויש עוד מילים שהופכות את ההתנגדות האובייקטיבית להתנגדות סובייקטיבית. כגון לדוגמה, המילה כרגע. לדוגמה: הלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי. הפוך את זה ללמה אתה חושב כרגע המוצר הזה לא מתאים לך. ובכך שהוספנו את המילה כרגע, בעצם שתלנו ללקוח את המחשבה, שבעצם הוא רק כרגע חושב ... מילים סובייקטיביות ומהן מילים אובייקטיביות. ואז בזמן אמת, על המוצר שלך, תדבר רק בצורה אובייקטיבית. דהיינו, אל תגיד ללקוח אני חושב שהמוצר הזה מתאים לך. אלא כן תגיד ללקוח המוצר הזה מתאים לך. דהיינו, על הדעה שלך, תדבר בצורה אובייקטיבית. ועל הדעה של הלקוח, תדבר בצורה סובייקטיבית. ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה. לדוגמה: הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. צריך לומר לו למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. אז אפשר פשוט לשאול אותו איזה מוצר אתה כן רוצה. דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או לדוגמה, שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ... או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו. ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה גלויה מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון, לכך שהטלת הספק היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי זה פוגע באגו של הלקוח וכולי. ולכן, יש גם הטלת ספק סמויה. ומהות הטלת ... הדבר, בכך בעצם אומרים, שהדבר הוא לא מוכרח להיות נכון, ושאפשר להטיל בו ספק. ויש גם הטלת ספק סמויה. דהיינו, שלא מראים ללקוח בצורה ברורה ומפורשת שמטילים ספק בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה, ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, אימון אישי לירידה במשקל, מאמן קריירה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 20:32:22 - wesi1