אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀מתי לסגור עסקהסגירת עסקהעסקה טובהלבצע עסקהביצוע עסקהאיך לסגור עסקה עם לקוחמתי לוותר על העסקההעסקה הטובה ביותרלהיכנס לעסקהעסקה בכל מחירלסגור עסקה בכל מחירהאם עסקה רווחיתלגרום ללקוח לסגור עסקהאיך לא להכשיל עסקהלסגור עסקה טובהעסקה לא טובהלהכשיל עסקהלהפסיד עסקהעסקה מורכבתביטול עסקההכשלת עסקהלהרוס עסקהעסקה הוגנתאיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקהאיך לעשות עסקה טובהאיך לסגור עסקה מידלא רוצה את העסקהאיך לבטל עסקהלבטל את העסקהעסקה עם השטןלגרום למישהו לסגור עסקהביטול עסקה על ידי לקוחלהפסיד עסקה בגלל המחירלמה הלקוח לא סוגר עסקהפחד של לקוח לסגור עסקהלסגור עסקה כאן ועכשיואיך לסגור עסקה במקוםעסקה לשחרור החטופיםאיך לא להרוס עסקהלסגור עסקה בטלפוןלקוח לא סוגר עסקהלקוח מבטל עסקהעסקה לא רווחיתכדאיות עסקהתמחור עסקהנזק לעסקהלהעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקהלהעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקהמה החסרונות של עורך דין בתהליך ביצוע עסקה🔍הצג עוד...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, שהרבה יותר קל לבן ... מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, ... על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה כלשהי, עם איזה קנס כלשהו, שהלקוח יקבל, אם הוא לא יחתום על העסקה באופן מלא. שאז ללקוח יש סנקציה, של מה יקרה אם הוא לא יחתום על העסקה. שגם אז, הדרייב של הלקוח לחתום, הוא בגלל פחד מהקנס שהוא יקבל אם הוא לא יחתום על העסקה. או לדוגמה שמכניסים ללקוח כל מיני שיקולים של משא ומתן בחוסר תום לב, במובן שאומרים ללקוח שאסור לו לנהל משא ומתן בצורה הזאת, ושאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא חשוף לתביעה בגין ניהול משא ומתן בחוסר תום לב וכיוב. ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב לסגור עסקה, כי אם לא, אז יקרה דבר רע, שאינו עצם איבוד העסקה הטובה על ידי הלקוח. ואני אסביר: בעיקרון הלקוח אמור לרצות לרכוש את המוצר, כדי שלא יהיה לו רע בלי ... לו את המוצר, כי הוא יאבד את הטוב של המוצר. אבל לא צריך שהלקוח יחשוב שאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא ירגיש רע, מעצם זה שהוא לא סגר איתך עסקה, שהלקוח יוצא לא בסדר, מקבל קנס וכיוב. כי במקרה שכן תעביר ללקוח את התחושה שהוא ירגיש רע מעצם זה שהוא לא סוגר איתך עסקה, הלקוח עשוי לראות בך אויב שמאיים עליו. ומעצם זה הוא לא ירצה לסגור איתך עסקה. כי עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל. ועסקה טובה היא win win situation. והאדם תמיד יעדיף לפעול מאהבה ולא משנאה ופחד. כי בן אדם לא אוהב שמפחידים ... יוצא מן הכלל, אבל זה הכלל. אל תגרום ללקוח שלך, להרגיש פחד ממך ושהוא ירגיש שהוא חייב לסגור איתך עסקה בגלל שהוא מפחד ממך. זה גם מגדיל את הסיכוי לכך שהעסקה לא תיסגר וגם לכך שדברים ישתבשו בהמשך. ואוסיף: לומר ללקוח, יש לי רק יחידה אחת אחרונה, או שתרכוש עכשיו, ...
להפחיד לקוח התלבטויות לשכנע לקוח לרכוש איך למכור שיטת מכירות איך לא לשכנע מעדיף לפעול
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, ... לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה וכאן נסביר, לגבי איך לחזור בך מהצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ואיך לא לבטל עסקה עם לקוח, למרות שהעסקה כמעט עומדת להתבטל בגלל תמחור שגוי שלך? ואיך אתה יכול לתקן הצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ומה לעשות אם ... לבקש את מה שאתה לא מוכן לתת. ואני אחדד. ספק, נותן ללקוח הצעת מחיר, על מנת להרוויח ולא להפסיד מהעסקה. דהיינו, הספק בודק את העלויות שהוא חושב שיהיו לו, הוא מוסיף עליהן אחוז רווח מסוים ובהתאם לכך הוא מוציא ... בה. ברמת העיקרון, נניח שהוא מבקש ממך בקשה שמבחינתך אתה בשום אופן לא מוכן לקבל. ונניח שמבחינתך לבטל את העסקה, אם הוא מתעקש לקבל את מה שהוא מבקש. נניח שמבחינתך המצב הוא, שאתה מוכן לבטל את העסקה אם הוא ממשיך להתעקש שתיצמד למחיר שנתת לו, על מה שהוא ביקש. בנקודה הזאת, בעצם כאשר הוא אומר לך, ... למה שהוא ביקש, הרי שאתה יכול לומר לו, שהוא צודק, אבל אם הוא מתעקש, הרי שמבחינתך לבטל איתו את העסקה לחלוטין. דהיינו, הוא מבלבל לך במוח, איך זה שנתת הצעת מחיר, למשהו שלא הגיוני לתת לו הצעת מחיר. אבל ... בעצם יכול לומר ללקוח, אתה צודק, נתתי הצעת מחיר בטעות ואני לא מוכן להמשיך את התהליך, אני מבטל את העסקה. אלא מה, שלכאורה האמת היא, שאתה לא רוצה את העסקה בתנאים שלה. אז אם הלקוח ממשיך להתעקש, שזאת בעיה שלך שנתת לו מחיר בטעות, אז לכאורה הגיוני לומר ללקוח, שזאת הופכת להיות בעיה שלו שזאת בעיה שלך ושאתה הולך לבטל לו את העסקה ושילך לחפש את החברים שלו... אלא מה? שאם תעשה את זה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבטל את העסקה באמת. וההעדפה שלך היא, שהוא יוותר על הבקשה שלו ושלא יבטל את העסקה. אז איך אפשרי לאיים על הלקוח שאתה תבטל את העסקה, בלי לאיים עליו את זה בצורה ישירה? ואיך להגדיל את הסיכוי שכן תהיה עסקה בכל מחיר, בלי שתצטרך לסגת מהעסקה? והתשובה לכך היא, שיש אפשרות לומר ללקוח, שאתה הולך לבטל לו את העסקה, בלי לומר לו את זה בצורה ישירה ומפורשת. ואיך? נניח שהלקוח אומר לך אבל אתה נתת לי את המחיר ... הלקוח אין ברירה אחרת, אלא לעבוד איתי. כי אם לא תקבל את ההצעה שלי, אז אני לא אהיה חלק בעסקה ואז תישאר בלי ספק אחר שהוא יותר טוב ממני. דהיינו, ברגע שאתה מדבר עם הלקוח על האפשרויות שלו, מול ... לך ספק אחר, הרי שזה בעצם סוג של איום, שאתה לא תעבוד איתו ושאם הוא יתעקש, הוא לא יקבל עסקה יותר טובה. דהיינו, לומר ללקוח האם יש לך אפשרות יותר טובה מלהתפשר ולהסכים איתי, זה כמו לומר ללקוח, אם לא תתפשר איתי, אתה הלקוח תידפק. כי אני אבטל את העסקה ואתה תיאלץ לסגור עסקה פחות טובה. במילים אחרות, אנחנו רומזים ללקוח, שמבחינתנו לסגת מהעסקה, אם הוא ימשיך להתעקש על התמחור השגוי. באמצעות זה שאנחנו שואלים אותו, אם יש לו הצעה יותר טובה. דהיינו, ... וביצעת תמחור שגוי, הרי שיש מה לעשות. אבל צריכים לדעת לעשות זה בחוכמה. כדי להגדיל את הסיכוי, שכן תיסגר עסקה ושהעסקה לא תתבטל בגלל התמחור השגוי.
למה להתפשר טענה העדפה כמות אין סופית איך לנתח המחיר גבוה התנגדות בשיחת מכירה לתמחר
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
... של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים והפעם נדבר על יחסי הכוחות בתהליך מכירה, בין איש המכירות לבין הלקוח. מי הצד החזק בעסקה ומי הצד החלש בעסקה? ומה המשמעות של זה? והאם ומתי כדאי לך להיות הצד החזק בעסקה? ואיך לגרום ללקוח להרגיש שהוא החזק או החלש בעסקה? ועוד. והפעם ניתן את נקודת המבט הבאה לגבי תהליך של מכירות, והיא שברמת העיקרון בכל תהליך של מכירה, יש את הצד החזק ואת הצד החלש. הצד החלש, הוא זה שרוצה וצריך יותר את העסקה. הצד החזק הוא זה שיש לו יותר אפשרויות בחירה ושהוא פחות צריך את העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם ... ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש. וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש ... למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא שוק של קונים, שבו הקונים והלקוחות יותר חזקים. או שוק של מוכרים, שבו המוכרים יותר חזקים מהקונים, היצע וביקוש וכולי. ובפועל מה שקורה זה, שהלקוח כדי להוריד אותך במחיר וכדי לסגור עסקה יותר טובה עבורו, הוא ינסה להיות החזק בתהליך המכירה. הוא ינסה שהדינאמיקה תהיה, שאיש המכירות יהיה יותר חלש ושהלקוח יהיה יותר חזק, ברמת הדינאמיקה ביניהם. וזה קורה, כאשר איש המכירות רוצה למכור ולסגור עסקה, יותר ממה שהלקוח רוצה לקנות ולבצע עסקה. וכאן נסביר איך אתה יכול לשלוט בתהליך המכירה ואיך אתה יכול לגרום לדינאמיקה בינך לבין הלקוח, להיות, כזו שבה ... יותר ממך ובמינונים שונים. אבל ברמת העיקרון צריכים לשים לב, שיש כאן מערכת יחסים, של מי יותר רוצה את העסקה. וזה חלק מהדינאמיקה של לשאול את הלקוח שאלות, גם כדי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך למכור את עצמו, כלפיך. ולפעמים, אם הלקוח ירגיש חלש, הוא לא ירצה לסגור איתך עסקה. כי לפעמים הלקוח מבצע את הרכישה, כדי להרגיש שהוא חזק. ואם תגרום לו להרגיש חלש, הוא לא ירצה לבצע את העסקה. ולכן יש בזה כל מיני מינונים שונים וכולי.
לאתר את צרכי הלקוח לפעמים לקוח מחיר לנהל האם לספר התקדמות משא ומתן מנהל מכירות
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר. והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ... מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו. כי ... מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי. ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את ... והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. ...
מסקנות להעביר ללקוחות סוף מעשה במחשבה תחילה התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון דף נחיתה להעביר
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן הזה, אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?! במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה ... וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (עע: עלות אלטרנטיבית). ... למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום אחר? או שתהיה מוכן להפסיד בעסקה מסוימת, כדי לעשות עם הכסף משהו אחר ולהרוויח יותר במקום אחר? וזה גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ... ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה. השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח - יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ...
להראות תמחור להיות עשיר ווינר לחשב עלויות שיווק ומכירות יקר ללקוח מה זה רווח
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
... עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום ... הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה וכאן ניתן עוד היבט לגבי איך להתמודד עם מצב שבו מנהלים משא ומתן עם מישהו ולא מגיעים להסכמה עם ... נניח לצורך העניין שמנהלים משא ומתן והלקוח רוצה X ואתה לא מוכן לתת לו את X. ונניח שמבחינתך אין עסקה אם הלקוח מתעקש לקבל X. ונניח שאתה מציב גבול ללקוח במשא ומתן, ואומר לו עד כאן!, אני לא מוכן להתפשר יותר והלקוח צריך לבחור האם לקיים איתך את העסקה או שלא. עכשיו, במה תלוי אם תהיה עסקה או שלא? זה כמובן תלוי בהרבה גורמים, כאשר אחד מהם זאת האווירה הכללית שיש בינך לבין הלקוח. דהיינו, אם הלקוח ירגיש שהוא אוהב אותך ושהוא בהרמוניה איתך, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבחר לסגור איתך עסקה. אלא מה? שאם במשא ומתן הגעת עם הלקוח למבוי סתום, הרי שבמובן מסוים השיחה בינך לבין הלקוח מסתיימת בתחושה ... עוד היבט יותר מתוחכם. נניח שהלקוח מבקש X ואתה מתנגד ל X. מה בעצם קורה כאן? במהות, הלקוח חושב שהעסקה תהיה יותר טובה עבורו, אם הוא יקבל את X. אבל אתה לא מוכן לתת לו את X. וזה אומר, ... שכרגע אתם בתחושה של אי הסכמה. וככה זה מגדיל את הסיכוי, שהוא יסכים לוותר על X ולסגור איתך את העסקה.
חוויית הסכמה לקבל סירוב של לקוח הרגשה של הרמוניה גבולות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון ליצור חוויה תהליך מכירות לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא ... תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה מוכן למכור אותו במחיר מינימום של 100. דהיינו, פחות מ 100 מבחינתך אין עסקה ואתה מוכן לוותר על העסקה. או לצורך העניין אתה בראיון עבודה ושואלים אותך, מה ציפיות השכר שלך. ונניח שאתה מוכן לעבוד בשכר חודשי X. ... שני אם תבקש סכום יותר גבוה מהמחיר הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, הרי שיכול להיות שבגלל זה תאבד את העסקה. כי אם לדוגמה אתה רוצה מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את הרווח מהעסקה, ולכן לא תרצה להציג את המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל להציג מחיר יקר יותר. אז איך אפשרי לגשת לזה? ובעצם הפתרון לכך הוא, לשתול במוח ... משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל ... כמה כסף לבקש. אבל ברמתה העיקרון, העצה היא, שתבקש סכום גבוה יותר, אבל תשתול ללקוח מחשבה, שהוא לא יברח מהעסקה אם המחיר גבוה לו מידי ותגרום ללקוח להבין שהמחיר אינו סופי. ואיך לעשות את זה? תשובה: לא להציג את ... X. כאשר בכל הצורות האלו אתה שותל ללקוח מחשבה, שהמחיר שאתה אומר לו, הוא לא המחיר בשבילו, המחיר לסגור עסקה, אלא המחיר הוא מחיר רק בהתאם למחירון, בהתאם למחיר הרשמי, בהתאם למחירון הרשמי וכיוב. כי כאשר אתה אומר ללקוח ... שאי אפשר לרדת ממנה במחיר. ויש עוד לוגיקה נוספת בהקשר הזה, והיא מתאימה לעסקאות שבהן הלקוח לא הולך לסגור עסקה כאן ועכשיו, גם אם תגיד לו את המחיר הנמוך או לא משנה מה. כי יש מצבים שללקוח יש עוד ... המחיר הרשמי הוא X, אבל קודם כל תראה שהמוצר מתאים לך, ואחר כך נדבר או אבל אם תרצה לסגור עסקה, נראה מה אפשרי לעשות או כשתרצה לסגור עסקה, נראה אולי נוכל לסדר משהו לגבי המחיר וכיוב. כאשר המסר התת הכרתי כאן, הוא, שאני כרגע נותן לך את ... יש את המחיר הנוכחי, שהוא טווח המחיר הכללי של המוצר ויש גם את המחיר לסגירה, שכאשר תרצה לבוא לסגור עסקה, אז נדבר שוב פעם על המחיר. לסיכום: אם אתה רוצה להרוויח כמה שיותר, תשקול לבקש מחיר יותר גבוה ממה שאתה מוכן לקבל במינימום. ואם אתה חושש מכך שאולי בגלל זה תפסיד את העסקה, אז עליך לשתול מחשבה ללקוח, שאתה מוכן לנהל משא ומתן על המחיר, בדרכים הנל. ומה יהיה מחיר הבסיס שאותו ...
מתי להציג מחיר כמה כסף לבקש איך לקבוע מחיר על מה לדבר תמחור גבוה מידי סיטואציה הצגת מחיר ללקוח מוחלטות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עסקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסקה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסקה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיפור יכולת שכלית מס ירושה מדע ההתעשרות רצונות חיצוניים סביבה חיובית להגדיל את האגו טיפול בפחד מכישלון האם דיכאון תורשתי? ביטחון עצמי גבוה איך ללמוד לאהוב את עצמי? אהבה עצמית ואהבה זוגית אהבה הדדית טיפ להיות מאושר להפסיק לרדוף אחרי האושר ממה נובעת העדפה מינית? למה מאמינים באמונות תפלות? החלטות מצוינות החלטות נכונות התמודדות עם גברים מתחזים התמודדות עם מחשבות מפריעות להצליח בראיון עבודה טעויות בדרך להצלחה לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה סוגסטיה nlp לחנך ילדים בוגרים ילד אדם רוחני לזרוק את הספרים הרוחניים לפח הפרעת הסתגלות טיפול בסכיזופרניה ללא תרופות איך לנקום באקס? למה כדאי לזכור את האקסית? אימון פונקציונלי מה תפקידם של השרירים? מה האינטרס של אלוהים? גוף או נשמה או אלוהים להגיע להארה רוחנית אמיתית לא הגיע להארה האם כדאי להפוך להיות אלוהים? להיות אלוהים ולשתף אחרים איך המרדף אחרי הכסף? כסף זריז מטרת החיים בעולם הבא משמעות החיים כמשחק לפרש פירושים חיוביים להתמודד עם מחשבות שליליות אוטומטיות בחירה וידיעה האם אני בוחר את הרצון? עולם ממשי העולם מסודר עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, טיפול נפשי, גישור בתחום עסקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.2969 שניות - עכשיו 07_11_2025 השעה 02:56:47 - wesi1