... ומה שבדרך כלל קורה, זה, שכאשר הלקוח מאמין שהמוצר שלך הכי טוב שיש, אז הוא בהחלט מוכן לשלם יותר כסף על המוצר שלך, אבל עד גבול מסוים. כי יש פרמיית מחיר שהלקוח מוכן לשלם בגין זה שהמוצר שלך הכי טוב שיש בעיניו לפי האמונה שלו. אבל הסכום הזה מוגבל. לעומת זאת, הרבה יותר קל לבן אדם לשלם הרבה כסף, אם הוא מבין בהיגיון שלו מה ההבדלים בין המוצרים השונים והוא מבין שהוא רוצה את היתרונות של המוצר שלך. ... מלחמה שלמה של בני האדם, במותגי יוקרה שהם לא באמת יותר טובים ממוצרים אחרים. וברמה החברתית, זה נתפס כבזבוז כסף, לרכוש מוצר יוקרה ומותג יוקרה, שהוא לא באמת יותר טוב ממוצרים אחרים. והטרנד הכללי הוא, שאנשים עם התנהגות צרכנית ... ושלא מנסים להרשים אנשים אחרים, הם לא אוהבים לרכוש מוצרי יוקרה רק בגלל שהם מוצרי יוקרה. כי זה בזבוז כסף ומשאבים וכולי. ויהיה הרבה יותר קל לבן אדם לשלם הון תועפות, אם הוא יודע לנמק לעצמו ולסביבתו שזה לא סתם בזבוז כסף, אלא שיש כאן באמת תועלת אמיתית וכולי, כי הוא מבין את הסיבות שבגללן המוצר שלך מתומחר יותר יקר. והוא ...
... כך עליך להשקיע יותר בעלויות שלך וכולי. אבל יש לזה מספר פתרונות אפשריים. יש לדוגמה פתרון אפשרי, שהוא לגבות כסף מהלקוח שלך, בתמורה לכך שאתה מספק לו הצעת מחיר. וזה כמובן אפשרי רק למי שיש לו מספיק לקוחות שיהיו מוכנים לשלם לו כסף בתמורה לזה שהוא מכין להם הצעת מחיר. כמובן שבהצעת המחיר שאתה מכין ללקוח, אם אתה גובה עליה כסף, הרי שהצעת המחיר עצמה כנראה תספק ללקוח שלך ערך, גם אם הוא לא יזמין ממך את העבודה. דהיינו, הצעת המחיר שלך עשויה לעזור ללקוח להבין מה בדיוק הוא צריך. כך שבעצם הגיוני לבקש מהלקוח שלך, כסף, בתמורה לזה שאתה מכין לו הצעת מחיר. אבל זה כמובן פתרון שלא מתאים לרוב ככל בעלי העסקים הקטנים. כי מי יסכים לשלם לך כסף בתמורה לזה שתגיד לו כמה יעלה לו לרכוש ממך שירות מסוים. אז מה כן אפשרי לעשות? אפשרי לתת הצעת ...
... עולה לי פרישת התשלומים, כמה זה באמת עולה לי. וככה הבן אדם לא יהיה מופתע מכך שהוא חייב הרבה כסף. כי הוא מבין מראש איך החוב שלו נוצר. ואותו הדבר בדיוק, גם בחיים. לכל דבר טוב, יש מחיר. לא משנה מה. טוב לך ממשהו, יש לזה מחיר. לדוגמה: אתה שמח שיש לך כסף, יש לזה מחיר. שאתה תהיה עצוב מכך שאולי לא יהיה לך כסף, או שתהיה עצוב מכך שפעם לא היה לך כסף, או שתהיה עצוב מכך שאין לך עוד יותר כסף, או שתהיה עצוב מכך שאין לך משהו אחר שאתה רוצה. אבל מחיר חייב להיות לכל דבר טוב. תאמין בעצמך ...
... המטרות שלו, למרות שהוא מלא במוטיבציה ובמאמץ להשיג את המטרות שלו. לדוגמה, בן אדם שעובד מאוד קשה כדי לעשות כסף ושהוא מוכן לרדת לפרטי פרטים כדי לעשות כסף ושאין לו בעיה להתאמץ המון כדי לעשות כסף, אבל מעת לעת הוא בכוונה מתעצל ולא עושה פעולות פשוטות, שיכניסו לו כסף. או שהוא במכוון ובאופן מודע, עושה פעולות שיגרמו לכך שיהיה לו יותר קשה לעשות כסף. שבן אדם שפועל נגד האינטרס של עצמו, מצד אחד זה טמטום ושגעון, מצד נוסף אולי הבן אדם עצלן ובטלן ...
... שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור? אז קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה רוצה לעשות כסף. וכדי לעשות כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך. ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של ... של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי / תוכן שמפיץ את עצמו. אז בשיקול של העלות של הפרסום ... בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל ... העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט. ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות. ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים ...
... ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה עבור השירות שאתה מספק לו. וכמובן שזהו תרחיש יחסית נדיר, שבו הלקוח כל כך סומך עליך, עד כדי כך שמבחינתו תספק לו את השירות ואחר כך תגיד לו כמה כסף מגיע לך. והמהות היא לחדד, שלפעמים יש גם מקרים שבהם המחיר מוצג ללקוח רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה ... לא תמיד ניתן לדעת מראש מה המחיר הסופי ללקוח. וכמובן שתמיד אפשרי לזרוק מחיר גבוה שלעולם לא תפסיד בו כסף, אבל כנראה שהלקוח לא יאשר לך את העבודה. ולכן לפעמים יש מצבים שלא ניתן לדעת את המחיר הסופי מראש. ... שהמחיר בה לא יהיה גבוה מידי כדי שיהיה מחיר תחרותי אבל גם לא יהיה זול מידי, כדי שלא תפסיד כסף בעסקה וכולי. ולכן ברמת העיקרון צריכים לעשות הפרדה ואבחנה, בין מוצרים שבהם המחיר ידוע מראש באופן סופי לא משנה ... כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את העסקה, אלא המחיר יכול להשפיע גם על התדמית של העסק, על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים, והמחיר ...
... אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי. ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות. 1 - להביא ... כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, שכדי לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג ...
... להקים עסק וכיוב, כדי שרובוטים לא יוכלו לקחת לך את העבודה? מה האמת? והתשובה היא כזאת: בעיקרון כדי להרוויח כסף, צריך לתת ערך לעולם. תייצר ערך, תקבל כסף. היצע וביקוש שזה כמובן נושא אחר שלם בפני עצמו. AI כמתחרה בשוק העבודה ולכן בצורה פשוטה אומר, כי בדיוק ... אם תעשה תואר, הרי שבכל מקרה, רובוט יוכל להחליף אותך. הדרך הנכונה להסתכל על זה היא כך: כדי לעשות כסף, צריך להביא ערך בתמורה לכסף שאתה מקבל. ובעיקרון יש בכל עסק 2 חלקים. 1 - מוצר, 2 - מכירות של המוצר ללקוחות. במילים אחרות, ... המוצר. להקים עסק, לעומת זאת, זאת בעיקר התעסקות בלמכור את המוצר שאתה רוצה למכור. במילים אחרות, אין אפשרות לעשות כסף מלהקים עסק, בלי שיש לך מוצר טוב. אם לדוגמה חברה בעמ ותנסה למכור מוצרים, אבל בפועל אין לך מוצר למכור, הרי שלא תעשה כסף. ולא, דרופשיפינג זה לא נקרא מוצר, כי אין לך יתרון תחרותי לאורך זמן. אבל זה נושא אחר. במהות, עסק, ...
... בסך הכל יתעורר ויחזור למהות הנצחית שלו שהיא המציאות, הרי שהוא לא היה מפחד. הפחד מכך שלא יהיה לאדם כסף, נובע מתוך הנחת יסוד שאומרת שאם לא יהיה לאדם כסף מצבו הרגשי יהיה פחות טוב מאשר ברגע הזה. הנחת היסוד הזו מבוססת על הנחת יסוד אחרת שאומרת כי מצבו הרגשי של האדם תלוי בין השאר בכסף. וזה עצמו מבוסס על הנחת יסוד שאומרת שמה שהאדם באמת צריך זהו דבר חיצוני, שאפשר להשיג אותו רק בכסף וכולי. אם היה האדם יודע כי את מה שהוא באמת רוצה אי אפשר לקנות בכסף, וכי אין שום קשר בין כסף לבין מה שהוא באמת רוצה, הרי שלא היה האדם מפחד מכך שלא יהיה לו כסף. כל הפחדים כולם נובעים מכך שהאדם רחוק מהבנה אמיתית של מהו טוב אמיתי. אם היה האדם יודע מהו טוב ...
... היא עצמה רק חלק מהדרך של האדם להשיג מטרה אחרת גדולה יותר. לדוגמה: האדם קם בבוקר לעבוד כדי להרוויח כסף. לכסף עצמו יש מטרה לצורך פרנסה. ולפרנסה עצמה יש מטרה אחרת וכולי. כך שכל השגת מטרה היא בעצם חלק מהשגת ... שהאדם יהיה שבע, זה לא משרת את המטרה הגדולה יותר. דוגמה נוספת: מציעים לאדם לעבוד שעות נוספות ולהרוויח עוד כסף. מצד המטרה המיידית של להרוויח עוד כסף, השעות הנוספות בעבודה אכן יגרמו לאדם להרוויח יותר כסף. אך כאשר האדם זוכר שמטרת הכסף היא כדי שהוא ירגיש טוב וכולי, הרי שהוא מבין שיכול להיות שהכסף של השעות הנוספות של העבודה, לא שווה לו את הבריאות שלו וכיוב. וכאשר האדם מסתכל על המטרה הסופית של ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מה זה כסף?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מה זה כסף?, איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, מאמן עסקי מומלץ, מומחה בנושאי מה זה כסף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331