... קשה יותר לשכנע אותו בעתיד לשבת להכין אותם. לעומת זאת, אם הוא מייחס את הסירוב למצב זמני כמו עייפות או חוסר זמן, בפעם הבאה אפשר לטעון שכרגע הוא כבר לא עייף או לא ממהר, ולכן שווה
לנסות . איך להפוך סירוב אחד להזדמנות מכירה עבור מוצר אחר? הטקסט מדגיש שכדי להתמודד נכון עם התנגדויות, כדאי ... להגיע באופן עצמאי למסקנה שאין לו כסף, מה שהיה משבש גם את המכירה הבאה. מה עושים אם לא הספקנו לשתול מראש את סיבת ההתנגדות הרצויה? אם לא העלינו מראש סיבה נוחה להתנגדות, לפעמים אפשר
לנסות לשתול אותה בדיעבד, מיד כשהלקוח אומר לא. אך יש בכך חיסרון: הלקוח כבר הספיק לגבש לעצמו סיבה אחרת (ולעיתים ... להעלות אותה מראש, גם במחיר של ליידע את הלקוח באפשרות הסירוב. בצורה כזו, הוא בוחר כבר מעכשיו את הסיבה שרצויה לנו. יחד עם זאת, אם אין צפי חזק להתנגדות, אפשר להמתין לרגע הסירוב
ולנסות במהירות לשתול סיבה קלה יותר. האם תמיד הסיבה שבנאדם חושב שהוא מתנגד היא הסיבה האמתית? בסיום, הטקסט מזכיר ...