... כדאי גם לעודד אותו לחתור קדימה ולדווח על התקדמות, כדי לשמור על שקיפות ולזהות מתי העובד מתחיל לנצל לרעה את זמנו. איך להשתמש בטכניקה הזו בחוכמה? הטכניקה של הצגת משימות לטווח ארוך מחייבת תכנון והצגה נכונה. אם מגזימים ומשדרים לעובד שהיקף העבודה עצום ואינסופי, הוא עלול להשתבלל ולוותר. אם ...
... לפחד כלל להציע מחיר גבוה. במצב כזה, גם אם המחיר ייראה ללקוח גבוה בצורה מוגזמת , הוא לא מיד יעזוב את העסקה, אלא ינסה לשוחח ולברר את המצב. אם לקוח נכנס לחנות ושואל לגבי מחיר של ... אם הלקוח חושב שהמחיר לא הגיוני? גם במקרה שבו הלקוח אומר בפנים שהמחיר מוגזם, שהוא לא הגיוני, או אפילו אומר למוכר שהוא משוגע, עדיין אפשר להמשיך את השיחה ולהבין מדוע הלקוח חושב ...
... לתת לעצמו תחושה של שליטה או היערכות מוקדמת לתרחיש השלילי. כיצד דמיון מוגזם קשור למחשבות שווא ופרנויה? אליעד כהן ... הזה יתרחש. ככל שהאדם ירצה את הדבר פחות, הוא יפסיק לדמיין אותו באופן מוגזם. לעומת זאת, כאשר מדובר באדם שמדמיין ...
... נכון בהמלצה כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם. לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב היטב על ההשלכות. ...
... ממתחריו. במי העסק שלך לא יכול להתחרות לעולם? קיימים מתחרים שאי אפשר להתחרות בהם בשום אופן. מדובר במצבים קיצוניים כגון: מתחרים שמוכנים למכור במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק באופן זמני. מתחרים שעומדים בפני פשיטת רגל וזקוקים לכסף מזומן באופן דחוף, ולכן ימכרו מוצרים ...
... שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף. למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך? ... שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית. ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים. לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך. ...
... מותנית בשום התנהגות או תכונה של הצד השני. כדי להמחיש עד כמה רעיון זה לא מציאותי ולא הגיוני, אליעד נותן דוגמה קיצונית ומסביר שאם אדם באמת מחפש לאהוב בלי שום תנאי, הוא יכול פשוט לקחת חתיכת נייר או ...
... סביר להניח שהוא לא יעשה פעולות ממשיות כדי להרוויח יותר. כדי שיהיה רצון חזק לכסף, האדם צריך לחוש שכסף מעניק לו תועלת אמיתית, מוחשית וברורה. אליעד מדגים זאת באדם שחוסך באופן קיצוני. אם האדם רק חוסך את הכסף ולא משתמש בו בכלל, אז הכסף למעשה לא מביא לו תועלת. האדם שואל את עצמו בתת - מודע: למה לי להתאמץ לעבוד יותר, אם את הכסף ... כסף נוסף, המוח אומר לו: כן, לך על זה, תרוויח עוד כסף, כי תוכל ליהנות ממנו. עצם השימוש בכסף מייצר תחושת ערך, משמעות ותועלת, וכך מגביר את הרצון להרוויח עוד כסף. האם בזבוז מוגזם יכול לפגוע במוטיבציה לכסף? אליעד מדגיש שגם המצב ההפוך נכון. אם האדם נמצא במצב של בזבוז קיצוני, שבו כל סכום כסף שהוא מרוויח נעלם מיד, המוח יגיד: בשביל מה להתאמץ בכלל? לא משנה כמה כסף תרוויח, הכל ייעלם במהירות. האדם לא מרגיש שהכסף נשאר או ... לחסוך, אבל גם להשתמש בכסף. השימוש בכסף גורם לאדם לחוש שכסף הוא בעל ערך, והחיסכון יוצר תחושת ביטחון והערכה לכסף שנשאר בצד לעתיד. האדם צריך לשאוף למצב ביניים: לא לחסוך בצורה קיצונית, כי אז המוח חושב שאין תועלת בכסף ואין סיבה להרוויח אותו. לא לבזבז בצורה מוגזמת, כי אז הכסף מאבד מערכו בעיני האדם ואין מוטיבציה להרוויח. בדיוק האיזון הזה מאפשר לאדם לשמור על רצון גבוה להרוויח יותר כסף, כי הוא רואה את הכסף ...
... שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי במכירות? כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר יקר לי? קיימות ... הוא רק שהמוצר יהיה זול?, האם אתה מעוניין רק בעלות נמוכה, או שיש דברים אחרים שחשובים לך?. בשלב זה, יש להקצין את הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם. מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר? כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? לא אכפת לך מאיכות או מדברים ... או האחריות שאתה מספק טובה ואיכותית יותר, ומצדיקה את ההפרש במחיר. השיטה מבוססת על כך שבאופן לוגי, ברגע שמקצינים את הטענה של הלקוח (לדוגמה, חשוב לך רק המחיר?), הלקוח בעצמו יגלה שהטענה הזו לא נכונה, ואז הוא מציג את ההיפך - את הדברים שכן חשובים לו. מכאן אפשר להשתמש בדיוק בנקודות הללו על מנת להצדיק מחיר גבוה יותר. למה שיטת ההקצנה עובדת במכירות? שיטת ההקצנה עובדת כיוון שהיא יוצרת אצל הלקוח מצב שבו הוא בעצמו מבין שלא המחיר הוא הנושא היחיד שמשפיע עליו בהחלטת הרכישה. כאשר מבליטים את האבסורד שבטענה ... על המחיר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה שיטות מכירה אפקטיביות איך להתמודד עם התנגדות מחיר? הקצנה לצורך מכירה ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: להגזים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: להגזים, איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, יועץ פילוסופי, מאמן אישי למציאת זוגיות בנושא להגזים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331