...לא? מהם הגבולות שלו? לפי כל מקרה, צריך להתאים את הצורת הענישה, תוך שמירה על איזון - כי הענישה לא צריכה להיות קשה מדי, ולא קלה מדי. חינוך ילדים אוטיסטים התניה וענישה אוטיזם והבנת תוצאות הדרכת הורים עונשים לילדים אוטיסטים עכשיו ילד אוטיסט שבורח מהבית לא רק ברח מהבית גם הלך ומה עשה עשה עוד משהו, זה לא באמת משנה מה עשה עשה דבר שלא אמורים לעשות ברח מהבית הרביץ למישהו עשה משהו לא משנה קשקש על הקיר לכלך את השולחן לא משנה מה עשה עשה התנהגות שאנחנו לא רוצים שהוא יעשה אותה, ילד אוטיסט שסובל מאיזה רמה של אוטיזם...
...ילדים, רק שבמידה גדולה יותר של עדינות, כי ילד צעיר עדיין בונה את זהותו. חיזוק הרצון לעומת הגבלת הרצון שאלה: האם כדאי תמיד לתת לילד את מה שהוא רוצה, כדי שלא יסבול? תשובה: זו דילמה שנמשכת כל הזמן. כשאוהבים את הילד, רוצים למנוע ממנו סבל ולקנות לו מה שהוא מבקש. אבל אז הוא לא לומד להתמודד. אם מגבילים אותו בכל דבר, הוא גדל עם חשש מתמיד ולא מפתח ביטחון עצמי. לכן, המסקנה היא שצריך לשלב בין השניים: לפעמים לתמוך ברצון שלו, ולפעמים להראות לו כיצד לקבל את המציאות כפי שהיא. סיכום סופי והסתכלות רחבה שאלה: מהי...
...שהוא עוד יותר לשכנע את עצמו שהוא אוהב את הרעיון של לא להתאמץ כדי להצליח בלימודים, כדי לשכנע את עצמו, שזה שווה את הסבל, שהוא סובל מכך. מה שאומר בעצם, שאם למישהו נגרם רע ממשהו, שעושה לו גם טוב בצורה אחרת כלשהי, הוא יכול לבחור עוד יותר לרצות את הדבר שבגללו נגרם לו הרע, ולאהוב עוד יותר את הדבר שאנחנו מענישים אותו, בגללו. או לדוגמה בזוגיות, שבן אדם יכול להתאהב במישהו שעושה לו גם רע, כי כאשר הוא הרגיש רע, הוא שכנע את עצמו שהוא ממש ממש אוהב את האדם השני, כדי להרגיש פחות רע מכך שעושים לו רע. ובכך בעצם הוא...
...ואמונות חברתיות, שהם מקבלים באופן אוטומטי כברור מאליו, כגון לאכול מרק בכף או לא לפתוח צנצנת בכוח אלא לסובב אותה. לעומת זאת, לאוטיסטים או לאנשים עם פיגור שכלי יש מחויבים ואמונות שונות או שהם חסרי מחויבים אלה לחלוטין. מכאן הם מתנהגים אחרת. לדוגמה, אם אדם אוכל מצלחות של אחרים במסעדה, הוא נחשב אוטיסט מבחינה חברתית, כי הוא לא מקבל את המחויב החברתי של אוכלים רק מהצלחת של עצמך. מה זה בעצם אוטיזם חברתי? אליעד מסביר שאוטיזם חברתי הוא מצב שבו לאדם יש מחויבים שונים או חוסר מוחלט במחויבים חברתיים מקובלים. למשל...
...עם ילדים? אוטיזם התפרצויות זעם, התקפי זעם אוטיזם, אלימות אצל ילדים, הפרעות אישיות אצל ילדים אוטיסטים, הפרעות התנהגות אצל ילדים אוטיסטים, התקפי זעם אצל ילדים, התקפי חרדה אצל ילדים, כעס אצל ילדים, זעם נרקיסיסטי אצל ילדים, ילד כועס, ילד בהתקף זעם, איך להתנהג עם ילד עקשן? איך להתנהג עם ילד אלים? אלימות אצל פעוטות, אלימות אצל ילדים בגיל הרך, התפרצויות כעס בלתי נשלטות, אלימות ילדים כלפי הורים, אלימות ילדים בבית הספר, התמודדות עם כעס אצל ילדים, מצבים אוטיסטים אצל ילדים, רעיונות לפעילות לילדים אוטיסטים...
...והחרדתי שהאדם מרגיש כלפיהם. אך השיטה הזאת מוגבלת כי היא לא מטפלת בשורש הפחד. איך אפשר לקבל את העובדה שאנשים חולים ואף מתים? אליעד טוען שהדרך להתמודדות אמיתית ועמוקה יותר עם פחדים וחרדות היא להבין ולקבל את המציאות כמו שהיא. לא מדובר רק בהכרה השטחית של האפשרות למחלות ולמוות, אלא בקבלה עמוקה ואמיתית של הרעיון שהחיים אינם מושלמים ושהם כוללים גם מחלות, סבל ומוות. ההכרה הזו, למרות הקושי שלה, מאפשרת לאדם להמשיך לחיות בצורה שלמה יותר. מדוע קשה לנו לקבל את המציאות כפי שהיא? הקושי לקבל את המציאות נובע מכך...
...עם השאלה מדוע דווקא היא הגיבה בצורה הזו ולא אחרת, ולכן אליעד מציע לקבל שזה אקראי. כל אדם מגיב אחרת לגירויים שונים, וייתכן שהילדה מרגישה שהדברים שאינם מוחשיים פחות קרובים אליה, ולכן מתקשה לזכור אותם. כיצד גורמים לאותיות להפוך למוחשיות ומשמעותיות לילדים? אליעד מציין שהמטרה בלימוד דרך החושים והגוף היא להפוך את צורת האות לדבר משמעותי ומוחשי עבור הילדה, כך שיהיה לה קל יותר לזכור. כאשר היא חווה את האות בצורה פיזית, כמו דרך מגע, תנועה, או טעם, היא מתקרבת לאות דרך חושיה והזיכרון שלה מתבסס על החוויה המוחשית...
...על כך שכל ילד עשוי להגיב אחרת לאותה שיטה, ולכן חייבים לבדוק את ההתאמה בין הילד לבין השיטה ולמצוא דרכים שונות ללמד אותו. מהו קשר רגשי ולמה הוא חשוב? אליעד מציין שלילד עם קשיים רגשיים או קוגניטיביים קשה יותר ללמוד אם אין קשר רגשי חזק עם המורה או המדריך. יש צורך במערכת יחסים שתאפשר לילד להרגיש בטוח ולהתמסר לתהליך הלמידה. לעיתים, הציפיות הרגשיות של המורה כלפי הילד יכולות להשפיע על הצלחת הלמידה. קשר רגשי חיובי הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר להצלחה. האם כל ילד באמת לא רוצה ללמוד? אחת השאלות הגדולות אליעד...
...לפתוח את הברז לקחת סקוץ ולנקות את הצלחת כך ניתן לוודא שהילד יוכל לבצע לפחות חלק מהפעולה ולהפעיל את מוחו בהדרגה. איך מתאימים את המטרות ליכולות של הילד? חשוב מאוד לדעת להתאים את המטרות ליכולות של הילד. אם המשימה תהיה קשה מדי, הילד עלול להירתע ולהימנע מחשיבה. לכן, יש לבחור משימות שמתאימות ליכולת הנוכחית שלו, לא קשות מדי ולא קלות מדי. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי בהדרגה כדי לעודד חשיבה מתקדמת יותר. לילדים נורמליים עם יכולות גבוהות יותר, ניתן להציב מטרות מורכבות יותר כמו משחקי חשיבה מתקדמים, תרגילי...
...באמת מקרבת את האדם להבנה הרוחנית? אליעד כהן מדגיש שאין קשר הכרחי בין הנסיעה הפיזית לאומן לבין ההתקרבות האמיתית לאמת של רבי נחמן. לדעתו, השינוי צריך להתרחש בתודעה ובמחשבה של האדם. הוא מדגיש שאם האדם לא מבין שהכל אחד, לא משנה אם הוא נמצא באומן, בגן עדן, או בשבי הסורי - הוא עדיין לא השיג דבר. לדבריו, הרבה אנשים שטוענים שהנסיעה לאומן קידמה אותם, בעצם התקדמו לא בזכות המקום אלא בזכות המשמעות האישית שהם נתנו לנסיעה הזאת. במילים אחרות, ההתייחסות של האדם לאירוע היא שמקדמת אותו, ולא האירוע עצמו. אליעד מוסיף...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, אימון אישי למנהלים, אימון אישי להפרעות קשב ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331