... טוב בשכנוע? כשאתה אומר על מוצר שהוא טוב, ללא השוואה או
הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. במקרים מסוימים, הלקוח יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב ... אם הלקוח שלך חשדן מאוד וכל אמירה מוחלטת עלולה להיראות לו
מוגזמת ולא אמינה, אז עדיף לא
להקצין באמירות כמו הכי טוב, אלא לומר משהו מתון יותר כמו גם זו אופציה טובה. כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ובחירה פתוחה יותר. איך ליצור הסכמה הדרגתית עם ... כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי
להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע ... להשתכנע שהמוצר ראוי, אבל אם הוא ישמע הכי טוב, זה יישמע לו
מוגזם והוא יפקפק בכך. לכן, במקום לומר זה הכי טוב, ניתן לומר גם זו אופציה טובה וכך ליצור תחושת בחירה פתוחה. מהי השיטה האפקטיבית ביותר לשכנוע? השיטה היא להבין את הציפייה ... מתלבט אתה שואל אותי? כי כשאני שומע הכי טוב אני שומע יחסיות
להגזים. כשאומרים טוב אני שומע
מוגזם יותר. אליעד: נכון, הכי טוב זה הכי טוב, טוב זה רק טוב. אבל זה הכי טוב. יפה, אלא מה, אז מתי טוב להגיד המוצר הזה הוא מוצר טוב ומתי עדיף להגיד המוצר הזה הוא מוצר הכי ... הרעיון ואז אתה צריך לעשות בדיוק את ההפוך. שאם היית רוצה
להקצין תגיד את ההכי טוב, אם היית רוצה להנמיך תגיד טוב. או להפך אם אתה רוצה
להקצין תגיד זה טוב או אם אתה רוצה להנמיך תגיד לו לא, זה הכי טוב. ...