... שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש
שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה
בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם ... אליו גם בגלל איך שאתה מתייחס אליו, גם בגלל שאתה מתייחס ברמה האישית גם בגלל כל מיני סיבות. מה אתה רוצה להגיד? ש: זה סוג של דילמה שיש בנושא הזה
מטופל שמגיע נגיד לעשות לו אווירה נעימה וטובה, עכשיו השאלה היא הדילמה היא חשש ... ש: אני מאמין שכן. אליעד: אוקי ואתה יכול לפתור אותו מהבעיה שבגללה הוא גם רוצה את האווירה הנעימה? ש: מה השאלה. אליעד: אז זאת אומרת שאתה לא יודע
לטפל טוב כי אם בסופו של דבר הוא נשאר בשביל האווירה זה אומר שמספיק רע לו בחיים בשביל ... להעיף אותו ממך, אם אתה רוצה להעיף אותו ממך אז תבעט בו. ש: לא להעיף אותו מעצמי הוא בא עם בעיה מסוימת. אליעד: מה הבעיה המסוימת? ש: עכשיו המטרה היא
לטפל בבעיה הזאת וזהו. אליעד: נכון מה המטרה של מה שאני אמרתי אני ניסיתי להסביר לך ...