... על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות
גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה
גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות ... עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר
גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות
גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות
גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. והעניין ... היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות
הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, ... לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות
גרועות באופן ספציפי וגם באופן כללי לתת אפשרויות בחירה ללקוח, ודרך אפשרויות ... ואולי אפילו מצוין ביחס לאפשרות
גרועה אחרת, זה לא הופך את הדבר עצמו לטוב בפני עצמו. ...