... השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות
בתהליך המכירה. וגם
תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את
תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את ... ואותן צריך להציג ללקוח. ואם נסכם את כל העניין, הרעיון של שיווק נכון, הוא כאשר מתמקדים בסוף
התהליך, שהוא התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג מהמוצר, ועל ידי זה שבהתחלת
התהליך, שהוא שלב הפרסום והשיווק, עושים קשר ישיר לסוף
התהליך, שהוא התועלת הסופית של הלקוח. וגם על ידי זה שמציגים ללקוח את הדרך שבאמצעותה הוא ישיג את התועלת הסופית. שזה החלק שבו גורמים ... או לא, את העצות שהוא מייעץ לעצמו. ומי שרוצה להצליח בחיים, עליו בכל דבר להסתכל על הסוף של
התהליך. כי כל דבר בחיים מוביל את האדם לתוצאה כלשהי. וכאשר האדם עושה איזה פעולה ובוחר בחירה כלשהי, על האדם לנסות להתבונן היטב, על ... על התכלית הסופית של כל הדברים. והדרך להצליח בכל תחום, היא על ידי זה שקודם כל הולכים לסוף
התהליך, שהוא הדבר הסופי ביותר שאותו רוצה האדם להשיג. ולאחר מכן רק אחרי שברור לאדם להיכן הוא רוצה להגיע, רק אז הוא בוחר לעצמו דרך ... במחשבה תחילה. שכבר בהתחלה צריך לחשוב על סוף המעשה. ועל ידי זה שהאדם בכל דבר מתחיל מסוף
התהליך, ומברר לעצמו כיצד והאם בכלל הדרך שבה הוא הולך מובילה אותו אל האושר האמיתי שלו. ולא בצורה מעורפלת, אלא בצורה ברורה וחדה, על ...