... שבו המוכר מרגיש לא נוח עם המחיר שהוא גובה. כיצד התחושה של מחיר יקר מדי משפיעה על המכירה? אליעד מדגיש שהבעיה העיקרית אינה הקושי
לשכנע את הלקוח לשלם, אלא התחושה הפנימית של המוכר, שחש אשמה או ... שהוא מוכר ללקוח: להבין שהלקוח מוכן לשלם את המחיר ולכן המחיר הוא לגיטימי. לראות את התועלת הכוללת שהלקוח מקבל ולא רק את המוצר עצמו.
לשכנע את עצמו שהוא נותן ללקוח ערך מוסף שמצדיק את המחיר, אפילו ... מכירות שמבין את עקרון התועלת ללקוח ולא מתמקד רק במחיר המקורי של המוצר, יכול למכור מוצר במחיר גבוה ולהרגיש עם זה בנוח, כל עוד הוא
משוכנע שהערך שהלקוח מקבל מצדיק את התשלום. איך למכור מוצר יקר בלי ... שקשה לו למכור כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי נלך על המקרה הקלאסי שבמדובר בשכיר שאמרו לו תמכור מוצר והוא אומר המוצר יקר. ש: צריך
לשכנע את הקונה שזה מחיר טוב. אליעד: אין לו בעיה
לשכנע שזה מחיר טוב הוא מרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ... מה שהלקוח מקבל? ש: כן. אליעד: בוא אבל ננתח את זה בצורה ישרה, מה אתה רוצה להגיד? ש: שגם בכלל כשאתה רוצה למכור משהו יקר אתה יכול
לשכנע את עצמך שבכלל שאתה עושה לו טובה שאתה דופק אותו היום בקטן ...