לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח,
שכנוע אנשים איך אפשר
לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או
לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - ... חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של
שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי
לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים
לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא ... עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך
השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו ... או פגיעה בדימוי עצמי. על ידי התהליך הזה, אדם מגיע להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו
לשכנע. למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות? אליעד מדגיש שבתהליך
השכנוע יש תמיד שתי רמות: הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא ... כמו פחד, התנגדות רגשית או תחושה שההסכמה איתנו תגרום לו לאבד משהו. הזיהוי והטיפול בשני ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו
לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים. מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך
השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח
לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה ... רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך
לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה
משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים
ולשכנע אנשים? השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי ... לעצמנו שטוב שאין פתרון, ואז נתמקד בניסיון להבין את שני הצדדים לעומק. כיצד להבין את הצד השני בוויכוח? כאשר אנו רוצים
לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו ... הוא לא מסכים איתנו? לא רק מה מחבר אותו לעמדתו, אלא גם מה גורם לו לדחות את מה שאנו אומרים. לדוגמה, כאשר אנו מנסים
לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם ... הפנימי. איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי
לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של ... שהוא מזהה במוצר שלנו? אם נתמקד רק בהסבר היתרונות של המוצר שלנו, אך לא נתייחס לפער שמונע ממנו לבחור בנו, הסיכוי
לשכנוע קטן. לכן, חשוב לזהות גם מה מרחיק אותו מאיתנו, ורק אז לחפש דרכים ... איתו במידה מסוימת, וגם לזהות את המחסום הפסיכולוגי שמונע ממנו להסכים איתנו - יהיה לנו יתרון משמעותי בפתרון וויכוחים
ובשכנוע. סיכום כדי
לשכנע מישהו, בין אם מדובר במכירה, משא ומתן או וויכוח, עלינו להבין את ... מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך
לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה
משכנעת? אז הנושא הוא איך צריך לפתור וויכוחים. דבר ראשון צריך לדעת שאין ... מאוד שאין פתרון ועכשיו לנסות לפתור. עכשיו, אני אסביר את זה עוד פעם מישהו שאל אותי, אמר לי תן לי טיפ, איך אני יכול
לשכנע מישהו במשהו, איך
לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך
לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה, לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי ... שונא אותך, עכשיו תנסה, כי עכשיו יש לך את כל הזה. למה? כי אם אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם אז אתה מפספס משהו, איך
תשכנע אותו? אתה לא מבין למה הוא רוצה להיות שם. עכשיו, ונניח אני עכשיו ...