... ה NLP, סודות
השכנוע, סודות המכירה, איך
לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך
לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד
לשכנע, ללמוד NLP איך
לשכנע לקוחות שהמוצר שלכם הוא הכי טוב? כאשר רוצים
לשכנע לקוח שהמוצר הוא הכי טוב בשוק, חשוב להבין היטב מה המטרה העמוקה שלנו: האם המטרה היא באמת שהלקוח יחשוב שהמוצר הכי טוב, או שהלקוח ירכוש מאיתנו את המוצר וישלם עליו כסף. אליעד ... (המוצר שלי הכי טוב) ולא במהות (המטרה האמיתית: למכור את המוצר ולקבל כסף). לפעמים מרוב שניסיון
השכנוע מתמקד בכך שהמוצר טוב יותר משל המתחרים, דווקא מרחיקים את הלקוח מלרכוש את המוצר. מה ההבדל בין מהות לצורה
בשכנוע לקוחות? אליעד כהן מדגיש את ההבדל החשוב בין המושגים מהות וצורה. הוא אומר שהמהות היא מה שאתה באמת רוצה להשיג, כמו כסף או אושר. הצורה היא הדרך שבה אתה חושב להשיג את המהות, כמו למכור מוצר ספציפי או
לשכנע שהמוצר שלך הכי טוב. לפעמים התמקדות בצורה מונעת ממך להגיע למהות. לדוגמה, אתה יכול לנסות
לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, אך מרוב שאתה מנסה
לשכנע, הלקוח מחליט לא לקנות בכלל. לכן חשוב לזכור תמיד מה המהות ולא להתקבע על הצורה. איך באמת
משכנעים לקוח שהמוצר שלך טוב? כדי
לשכנע לקוח שהמוצר שלך טוב, אליעד מסביר שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחשוב שהיתרונות של המוצר גדולים יותר מהחסרונות שלו. הלקוח יחליט לקנות את המוצר אם הוא ירגיש שהיתרונות ... כסף, או שהמוצר לא מבצע פעולה מסוימת. צריך להכיר את החסרונות האלו מראש ולהתייחס אליהם נכון בזמן
השכנוע. איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? אליעד מסביר שכשלקוח מתנגד לקנות מוצר, יש צורך להבין את המהות האמיתית של ההתנגדות. למשל, אם לקוח אומר לא בא לי לקנות את המוצר כי זה יקר, אליעד ... צריך להדגיש ללקוח יתרונות שיפצו על החיסרון הזה או להחליש את הטענה שהמחיר הוא חיסרון מחויב. צריך
לשכנע את הלקוח שהיתרונות שהוא יקבל מהמוצר עולים על החסרונות, כלומר, שהרווח שלו יהיה גדול מהמחיר שהוא משלם. איך לשנות תפיסת חסרונות ויתרונות של לקוח? אליעד כהן מסביר שכדי
לשכנע את הלקוח, צריך לדעת להפוך אפשרי למחויב ומחויב לאפשרי. לדוגמה, כשהלקוח חושב שחיסרון מסוים במוצר הוא מחויב (חובה שיהיה חיסרון כזה), התפקיד של המוכר הוא להראות שהחיסרון הזה ... להיות לו. כך יוצרים שינוי בתפיסה של הלקוח, ומקדמים אותו לרכישה. איך להשתמש במניפולציה חיובית
בשכנוע? אליעד כהן מביא דוגמה לשימוש במניפולציה חיובית כאשר הלקוח או הילד אומרים לא בא לי. כשילד אומר לא בא לי לסדר את החדר, הוא מתאר מצב של חוסר רצון מוחלט. אפשר להחליש את ... הטענה של הילד מאמירה מוחלטת (לא בא לי) לאמירה שהיא פחות מחויבת (מרגיש לי שלא בא לי). מכאן יותר קל
לשכנע אותו לעשות פעולה מסוימת, כמו לסדר את החדר, למרות התחושה שלו כרגע. דוגמה נוספת היא לקחת את הסיבה האמיתית שבגללה הילד לא רוצה לסדר את החדר (רוצה לצאת לשחק), ולהתייחס אליה ... לגיטימציה לתחושת לא רוצה לסדר, ובמקום זאת מתמקדים בפעולה חיובית אחרת, שאיתה יותר קל להתמודד. איך
לשכנע ילד לסדר את החדר באמצעות חיבור למטרות אחרות שלו? דוגמה נוספת שאליעד נותן, היא כשילד אומר שהוא לא רוצה לסדר את החדר כי הוא רוצה לצאת לשחק. במקרה כזה, אליעד מציע לקחת את ... כמחויבים אצל הלקוח או הילד, לאפשריים. לדוגמה, אם הילד מתעקש שהוא לא יכול לסדר את החדר, אפשר
לשכנע אותו שדווקא כן אפשרי שיסדר, על ידי השוואה למשהו שהוא כבר עושה בקלות או שהסכים לעשות בעבר. איך לזהות את הרצון האמיתי של הלקוח או הילד? אליעד כהן מדגיש את חשיבות הבנת הרצון ... כדי להגיע לסיבה האמיתית שמסתתרת מאחוריה (אני רוצה לצאת לשחק). הוא מסביר שהבנת הרצון האמיתי מאפשרת
לשכנע אותו באופן ממוקד יותר, כי אז מתעסקים עם מה שחשוב באמת לילד, ולא עם ההתנגדות הכללית שלו. איך
לשכנע לקוחות לקנות? איך לגרום לילד לסדר את החדר? טכניקות
שכנוע מה זה מהות וצורה
בשכנוע? איך הופכים לא רוצה לכן יכול? מה זה מניפולציה חיובית
בשכנוע?