אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לנהל שיחהאיך לפתח שיחהלמה לפתח שיחהלנהל שיחהלפתח שיחהניהול שיחהפיתוח שיחהשיחה עם אישהשיחה עם בחורהשיחה עם מישהינושא שיחהשיחה עם בחוראיך לפתח שיחה עם בחורהלפתח שיחה עם אישהלפתח שיחה עם בחורהלפתח שיחה עם בחורותלפתח שיחה עם בנותלפתח שיחה עם מישהילפתח שיחה עם נשיםאיזה נושאי שיחהנושאי שיחהשיחה נעימהפחד לפתח שיחהפחד לפתח שיחה עם אישהפחד לפתח שיחה עם בחורהפחד לפתח שיחה עם בחורותפחד לפתח שיחה עם מישהיפחד לפתח שיחה עם נשיםמיומנויות שיחהשיחה עם הלקוחשיחה עם לקוחאני מפחד לפתח שיחה עם בחורהאני מפחד לפתח שיחה עם בחורותאני מפחד לפתח שיחה עם נשיםלמה אני מפחד לפתח שיחה עם בחורהלמה אני מפחד לפתח שיחה עם בחורותלמה אני מפחד לפתח שיחה עם נשיםשיחה עם אנשיםשיחה טובהאיך ליצור שיחהליצור שיחהשיחה עם מישהואיך מנהלים שיחהתסריט שיחהכישורי שיחהשיחה זורמתשיחה מעניינתאיך להתחיל שיחה עם בחורהאיך לפתח שיחה עם אנשיםטיפים לניהול שיחה🔍הצג עוד...
פיתוח יכולת חשיבה אנליטית - איך לשפר את החשיבה? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח חשיבה מעמיקה? איך ליצור נושאי שיחה? איך לפתח שיחה? איך מפתחים שיחה? מהי שיחה מעמיקה? שיפור יכולת חשיבה
... יכולת חשיבה אנליטית - איך לשפר את החשיבה? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח חשיבה מעמיקה? איך ליצור נושאי שיחה? איך לפתח שיחה? איך מפתחים שיחה? מהי שיחה מעמיקה? שיפור יכולת חשיבה וכאן אבאר איך לשפר את החשיבה ואיך באפשרותך להעמיק ולפתח את החשיבה שלך בכל נושא שהוא? וכיצד באפשרותך לפתח נושאי שיחה עם כל אחד על כל נושא שהוא, באמצעות היכולת לשאול שאלות שמעמיקות את השיחה על כל נושא שהוא? ומה הדרך הכללית לשיפור יכולת החשיבה / לפיתוח יכולת החשיבה / לפתח יכולת חשיבה אנליטית ... למה זה כך ולא אחרת. או לדוגמה: נניח שמישהו אומר, היום קרה לי אירוע כלשהו X. עכשיו באפשרותך לפתח שיחה ולשאול, למה קרה X כלשהו? ואז תתקבל תשובה, X קרה בגלל סיבה Y כלשהי. ואז באפשרותך לשאול, ולמה קרתה ...
שיפור יכולת שכלית איך לחשוב בהיגיון שיפור הסיבה של כל הסיבות מה אתה חושב כללית לפתח חשיבה כישורים שכליים
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 1
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 1
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 1 איך להתחבר עם אנשים שאני לא מרגיש חיבור איתם? בהרצאה, אליעד כהן עוסק בדרכים שבהן ... עושים כאשר מדובר באנשים שבהם אין לנו עניין מיידי או קשר טבעי. אליעד מסביר שמה שחשוב הוא למצוא נושא שיחה משותף, דבר שמאפשר לשני הצדדים להרגיש בנוח וליצור חיבור. הקשר נוצר כאשר כל אחד מהצדדים מוצא דרך להרגיש טוב עם השני. מהו נושא שיחה משותף שיכול לעזור להרגיש בנוח? כדי ליצור חיבור, אליעד מדבר על הצורך בנושא שיחה שיכול להתאים לכל הצדדים. לעיתים, נושא שיחה אינו תלוי בהעדפות האישיות של כל אחד, אלא בכך שנמצא משהו משותף. כך לדוגמה, הרבה אנשים מתחברים דרך שיחות ... ולהיות פתוחים לעולמות חדשים, גם אם הם לא בהכרח מה שהיינו בוחרים להתעסק בהם. איך להימנע להרגיש לא נעים בשיחה? אליעד מציין שהיכולת ליצור שיחה נעימה ומחוברת קשורה ביצירת תחושת נוחות הדדית. זה לא מספיק רק להעלות נושא שיחה, אלא צריך גם להראות עניין אמיתי ולהקשיב. אם אנחנו לא מתעניינים במשהו, עדיין נוכל לגשת אליו בצורה כזו שתספק ... עם אחרים. אליעד מציין שכשאנחנו ניגשים לדברים חדשים בגישה פתוחה ומוכנים ללמוד עליהם, הם יכולים להפוך לעניין אמיתי. כל שיחה עם אנשים יכולה להיות הזדמנות ללמוד ולהתפתח, גם אם הנושא לא היה מעניין אותנו מראש. איך להתחבר עם אנשים? מיומנויות חברתיות תקשורת בין אישית כישורי שיחה איך לפתח שיחה? כיצד ליצור עניין בנושאים חדשים? איך להתחבר עם אנשים שאני לא מרגיש חיבור איתם? בהרצאה הזו, אליעד מתאר את ... לא בהכרח פשוטה, כי יש הרבה גורמים שמעורבים בחיבור בין אנשים. האלמנט הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא יצירת נושא שיחה משותף, שמאפשר לשני הצדדים להרגיש בנוח במהלך השיחה. החיבור מתרחש כאשר כל אחד מהצדדים מוצא את הדרך להרגיש טוב עם השני. אליעד מציין שמה שגורם לאנשים להתחבר ... להרגיש בנוח, והדבר זה דורש תשומת לב לפרטים הקטנים. לעיתים, הדרך להתחבר עם אנשים היא לא בהכרח דרך נושא השיחה, אלא דרך השיח האישי, שבו כל אחד מהצדדים מרגיש שהוא יכול לשתף את תחושותיו. בהמשך, דיבר אליעד על איך ... האישית שלנו, או לצורת המחשבה שהנחנו עליה, ולא בהכרח לאובייקטיביות של הנושא עצמו. איך נוכל להימנע להרגיש לא נעים בשיחה עם אחרים? ההסבר המשמעותי ביותר שניתן לקבל בהרצאה הוא על יצירת נוחות הדדית בשיחה. השיחה היא הדרך הטובה ביותר לחבר שני אנשים, וזה לא רק תהליך של העלאת נושא שיחה, אלא בעיקר של הצגת עניין אמיתי ומוכנות להקשיב. אם לא מתעניינים בנושא כלשהו, אליעד מציע שעדיין נוכל לגשת אליו ... תחומי העניין שלנו, אך אנחנו יכולים ללמוד מהם ולהתפתח. איך להתחבר עם אנשים? מיומנויות חברתיות תקשורת בין אישית כישורי שיחה איך לפתח שיחה? כיצד ליצור עניין בנושאים חדשים?
אישיות העדפות לבחור להיות מוכן מיומנות תהליכים תקשורת בין אישית לשפר
איך לדבר נכון עם אנשים? מיומנויות שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין?
4:59איך לדבר נכון עם אנשים? מיומנויות שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין?
איך לדבר נכון עם אנשים? מיומנויות שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין? איך לדבר נכון עם אנשים כדי להשיג את המטרות שלך בשיחה? הרבה אנשים רוצים לדעת כיצד לשוחח בצורה נכונה, משכנעת ויעילה עם אנשים אחרים. אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל שיחה בצורה שמגדילה את הסיכוי להשיג את המטרה הרצויה. כאשר מנהלים שיחה, לעיתים מדובר בסתם שיחה להעברת זמן, ולעיתים השיחה היא בעלת מטרה ברורה. כשיש מטרה, כל משפט שנאמר צריך להיבחן לאור המטרה הזו. איך לדעת מה להגיד בכל שיחה? כדי לדעת מה הכי נכון להגיד בכל שיחה, חשוב מאוד קודם כל להגדיר בצורה ברורה את המטרה של השיחה. אליעד מדגיש כי כל שיחה שיש לאדם היא בעלת מטרה כלשהי, לפעמים המטרה היא להעביר זמן, לפעמים ליצור קשר, ולפעמים להשיג תוצאה ספציפית. כיצד לנתח נכון שיחות קודמות? אליעד כהן מציע שיטה מאוד ברורה לניתוח שיחות עבר: תחילה להגדיר בבירור מה הייתה מטרת השיחה. לאחר מכן לבחון את הדברים שנאמרו בשיחה ולשאול: האם המשפטים שנאמרו קירבו את האדם למטרה שלו? האם היה אפשר להגיד את הדברים בצורה אחרת שתשיג תוצאות טובות יותר? האם היה הכרחי להגיד את הדברים שאמרת, או שאולי חלק מהם היו מיותרים? איך השיחה הייתה מתפתחת אילו היית משנה מילה מסוימת או את טון הדיבור? האם תמיד פחות מילים זה יותר טוב? הרבה אנשים חושבים שכדי ששיחה תהיה אפקטיבית, יש להשתמש בכמה שפחות מילים. אליעד מדגיש שזו לא תמיד הגישה הנכונה. העיקרון הוא להשתמש בכמה שפחות ... לפעמים אם האדם ישתמש בעוד משפט הסבר, זה יכול להגדיל את הסיכוי להשגת המטרה שלו. איך לבדוק רזולוציות גבוהות בשיחה? אליעד מסביר כי רוב האנשים לא בודקים את השיחות שלהם בצורה מספיק מדויקת, והם נופלים על דברים בסיסיים. אך ... שלומך? בצורה מעט שונה, או אם היה מוסיף או מחסיר מילה קטנה. אליעד ממליץ לאדם שרוצה לשפר את מיומנויות השיחה שלו לבצע את התרגיל הזה בצורה קבועה: לקחת כל שיחה ולפרק אותה לגורמים קטנים ככל האפשר, ולבדוק כיצד כל גורם משפיע על התוצאה הסופית. מהי הדרך היעילה ביותר לשיפור שיחות? אליעד כהן מדגיש שהדרך היעילה ביותר לשפר את יכולות השיחה היא לבצע תהליך חוזר ונשנה של ניתוח, למידה ותיקון: הגדרת המטרה בצורה מדויקת. בדיקת השיחה לאחר מכן - מה נאמר ואיך זה השפיע על התוצאה. לשאול שאלות ביקורתיות על כל משפט שנאמר ולחשוב על ... לחזור על התהליך שוב ושוב עד להגעה לתוצאות אופטימליות. אליעד מסכם שההתמדה בתהליך הזה מבטיחה כי בכל פעם שתנהל שיחה, היא תהיה יותר ויותר מוצלחת ויעילה בהשגת מטרותיך. איך לשפר מיומנויות שיחה? איך לשכנע אנשים בשיחה? איך לדבר בצורה אפקטיבית? איך להשיג מטרות בשיחה? כיצד לנתח שיחות בצורה נכונה?
מסקנה ניהול שיחות לדבר נכון עם אנשים להשיג מטרות איך לפתח שיחה ליצור לפתח שיחה מילים מיותרות
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים ... האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ובאיזה סדר עליו לדבר על ... מאפשר לבן שיחו להרגיש חופשי להביע את דעתו. כך אפשר לשלב בין היתרונות של שני סוגי השיחות: מצד אחד, שיחה נעימה וטבעית שמאפשרת לבן השיח להרגיש בנוח, ומצד שני, הגעה לתוצאות ברורות וממוקדות בצורה יעילה. למה חשוב להיות מודע לאופי הפגישה? רבים אינם מודעים לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף ... זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה ... וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל ... מול פגישה מתוכננת אותו עיקרון תקף גם לפגישות: - פגישה יכולה להיות זורמת - מתחילים לדבר על נושא מסוים, השיחה מתפתחת בצורה טבעית מנושא לנושא, ללא תכנון מקדים. - פגישה יכולה להיות מתוכננת - עם סדר יום ברור: מה ... ביותר לכל סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת ... עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה שום החלטה משמעותית, בדיוק כפי ששיחה שמתגלגלת ללא כיוון ברור יכולה להסתיים ללא תוצאות מעשיות. שיחה מסודרת שנראית זורמת ניתן גם לשלב בין הסגנונות וליצור שיחה שנראית טבעית וזורמת, אך בפועל היא מתוכננת היטב. כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה ... לשיטה המתאימה ביותר לכל מצב ולבחור את הדרך שתניב את התוצאות הטובות ביותר. למידע נוסף על ניהול פגישות, ניהול שיחה ותקשורת בין אישית, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע מעמיק בנושא. בהצלחה! הכנה לפגישה, טיפים לפגישה, טיפים לראיון, איך להתכונן לראיון? איך להכין ראיון? הכנה לראיון, הכנה לשיחת מכירה, הכנה לדיון, הכנה לשיחה, ניהול משא ומתן, ספונטאניות, להיות ספונטאני, להיות מתוכנן, יעוץ למנהלים, מטרות הפגישה, יעדים לפגישה, פגישה מסודרת, סדר הפגישה, סיכום ...
הדבר החשוב איך להעמיק להתכונן לדיון מצא את ההבדלים מאורגן מטרות ויעדים להתנהל יתרון חיסרון
למה אני מפחד להתחיל עם בחורה? פחד להתחיל עם נשים, פחד להתחיל עם בנות, למה אני מפחד להתחיל עם מישהי? למה אני מפחד לפתח שיחה עם בחורה? למה אני מפחד לפנות אליה? למה אני מפחד לגשת לאישה? טיפול בפחד גישה לבנות, שבירת פחד גישה לנשים, להתגבר על פחד גישה לבחורות, פחד גישה פיקאפ, פחד לדבר עם נשים
... בחורה? פחד להתחיל עם נשים, פחד להתחיל עם בנות, למה אני מפחד להתחיל עם מישהי? למה אני מפחד לפתח שיחה עם בחורה? למה אני מפחד לפנות אליה? למה אני מפחד לגשת לאישה? טיפול בפחד גישה לבנות, שבירת פחד גישה ... רע, מה שיוצר את הפחד גישה, שהגבר מפחד לגשת לבחורה / לפנות לבחורה / לדבר עם בחורה / לפתח שיחה עם בחורה, והכל בגלל החשש שלו לקבל לא, ושאז לפעמים נראה לו שזה סוף העולם ושמכך הבחור חושש יותר ... חושב שהיא תגיד לו לא, אלא דווקא בגלל שהוא חושש מכך שהבחורה תגיד לו כן, ושהבחורה כן תפתח איתו שיחה, וכן תזרום איתו בשיחה נעימה. והגבר חושש מפחד סגירה, דהיינו, לדוגמה שהוא מפחד לבקש מספר טלפון מבחורה, או שהוא מפחד להציע לבחורה לצאת ... איתה. אבל מצד האמת, זה גם סוג של פחד גישה, אלא שהוא בסך הכל מדבר על שלב יותר מתקדם בשיחה עם הבחורה. ויש אנשים שיש להם פחד מקשר זוגי / פחד מקשר רומנטי / פחד מקשר אינטימי / פחד ... עובדות. וכאן בעצם אסביר, מהי השיטה הנכונה לטפל בפחד גישה ואיך באמת אפשרי לא לפחד מלפנות לבחורה / לפתח שיחה עם מישהי וכולי. אז מה שבאמת צריך לעשות בן אדם שרוצה לטפל בפחד גישה שיש לו, זה להבין מה ... חושב שעלול לקרות לו משהו רע, שיותר גדול מהתועלת שתצא לו מלדבר עם מישהי, לפנות אליה ולנסות לפתח איתה שיחה. כי יש אנשים שחושבים בטעות, שהם מפחדים להתחיל עם מישהי, כי... לא יודע למה, פשוט מפחד מזה וזהו. וצריך ... להכיר, מה רע יכול לקרות לך אם תחליט לפנות אליה / לגשת אליה / לדבר איתה / לפתח איתה שיחה? וככל שהרשימה תהיה יותר מלאה ותואמת את הפחדים העמוקים ביותר שלך, כך יותר טוב. כי ככה יהיה אפשרי לטפל ... רגעים של שתיקה >> מה הסיכוי שזה יקרה? אולי ניתן להקטין את הסיכוי שזה יקרה? אולי תלמד איך לפתח שיחה עם בחורה, ואיך לפתח שיחה עם אנשים באופן כללי, וככה תקטין את הסיכוי שיהיו רגעים של שתיקה? אם יהיו לנו רגעים של שתיקה זה ... על עצמך? אני מפחד ממבוכה שתהיה אחרי כמה דקות שלא אדע מה לדבר - הנחות יסוד: אני אפתח איתה שיחה של כמה דקות >> זאת הנחת יסוד חיובית, אז לא נטיל בה ספק. אנחנו נרצה להאריך את השיחה מעבר לכמה דקות >> זאת הנחת יסוד חצי חיובית. מצד אחד זה טוב לחשוב שהבחורה תפתח ותרצה לפתח איתך שיחה של מעל כמה דקות. מצד שני אולי כבר תוך כמה דקות היא תתרשם ממך ותציע לך להחליף מספרי טלפון וכיוב. זא שהמחשבה שאומרת שבהכרח שהשיחה תתארך למעבר לכמה דקות, היא עצמה לא בהכרח נכונה. אני אמור לדעת מה לדבר אחרי כמה דקות >> מי ... לא תרצה לדבר עם הבחורה? מי אמר בכלל שתרצה לדבר איתה אחרי כמה דקות? אולי תרצה שהיא תמצא נושא שיחה? האם אתה חייב להרשים אותה? אולי מספיק שהתחלת איתה והיא תצטרך למצוא איתך נושא שיחה? אחרי כמה דקות לא אדע מה לדבר >> למה שלא תלמד ותדע מה לדבר? האם באמת ככ קשה למצוא ... או שאתה לומד רוטינות של פיקאפ, ואתה מפחד שהרוטינה של הפיקאפ שלמדת, לא תחזיק זמן מעבר לכמה דקות של שיחה? או במילים אחרות, למה שלא תלמד להיות בן אדם נורמאלי שיודע לפתח שיחה? וכנל האם הכרחי שלא תדע מה לדבר אחרי כמה דקות? האם אין שום אפשרות שכן תדע? האם באמת לא ... שלא יהיה לך על מה לדבר עם בחורה אחרי כמה דקות? כי על פי ההיגיון, יותר קל למצוא נושא שיחה עם בחורה ולפתח שיחה עם בחורה, אם כבר דיברת איתה כמה דקות, שאז בעצם זה אומר, שאתה כבר יודע עליה מידע ואז יותר קל לך לפתח איתה נושאי שיחה. אאכ אתה תוכי כנל, שלומד רוטינות פיקאפ של רוטינות לשיחה עם בחורה, שאז אתה יותר חושש מזה? ואולי אחרי כמה רגעים של שתיקה, כן יקפוץ לך נושא שיחה? ואולי תוך כדי שיחה, תתפתח השיחה לעוד נושאים? אם לא אדע מה לדבר, ארגיש מכך מבוכה >> למה שתרגיש מבוכה? האם הכרחי שתדע מה לדבר? ולמה באמת אין לך נושא שיחה איתה? האם זה בגלל שאתה לא מכיר אותה מספיק? אם כן, אז למה שתרגיש מבוכה? הרי זה טבעי שאין ... מה לדבר איתה? האם אתה חייב להרגיש נבוך מכך? ואולי גם הבחורה תרגיש מבוכה? ולמה בעצם אין לך נושא שיחה עם הבחורה? אולי בגלל שהיא בעצמה משעממת? האם באמת אתה חייב להרשים את הבחורה ולשוחח איתה? אולי יותר טוב שלא יהיה לך נושא שיחה, וככה היא תצטרך לנסות להרשים אותך? אולי יותר טוב, שאפילו אם יהיה לך על מה לדבר איתה, עדיין עדיף ... שבחורה תרצה אותך אם אתה משעמם? למה שתנסה לרמות אותה? אולי כדאי שבאמת לא תהיה משעמם? אולי תלמד לפתח שיחה עם בחורה ועם אנשים בכלל? אולי תלמד לפתח שיחה עם עצמך, ולא רק על נושאים של כדורגל, אלא גם על נושאים שמעניינים בחורות? אולי באמת תתחיל להיות בן ... תדע מה לענות לה תשובה אידיאלית, עדיין תדע לענות לה משהו אחר? וכעיקרון, למה שלא תלמד ותעשה סימולציות של שיחה, של תרגול של שאלות שהיא יכולה לשאול אותך ומה שאתה יכול ואמור לענות? ומה לגבי שאלות לא צפויות, לגבי ... היא דווקא תאהב את זה שאין לך תשובה בשבילה? אולי אם לא תהיה לך תשובה, זה דווקא יעשה טוב לשיחה? האם זה רק רע שאין לך תשובה בשבילה? האם הכרחי שתהיה לך תשובה ספציפית לכל שאלה שלה? מה לדעתך ... האם בכלל יכול להיות, שיש שאלות ספציפיות שאתה לא רוצה שהבחורה תשאל אותך? האם אתה פשוט מפחד שהיא תעלה לשיחה נושאים ספציפיים שאתה לא שלם איתם? האם בעצם אתה מתחמק משאלות ספציפיות? אם לא, אז למה שלא תלמד איך לפתח שיחה באופן כללי ואיך לענות כשאין לך תשובה. ותלמד, שלא הכרחי בשיחה טבעית שתמיד תהיה לך תשובה. אאכ אתה ליצן שלומד רוטינות פיקאפ / רוטינות לשיחה, ואתה חושב שפתאום היא תשאל שאלה שלא למדת ברוטינה שלך. אבל אם אתה חושש מכך שהיא תשאל שאלות ספציפיות, ... או לא? האם זה בהכרח חשוב מה שתדבר? אולי זה חשוב איך שתדבר? ולמה שלא תלמד איך לפתח נושאי שיחה עם בחורה? ואיך לפתח נושאי שיחה באופן כללי? ולמה שאתה עצמך לא תהיה בן אדם יותר מעניין שגם מתעניין יותר בדברים, ואז ממילא גם יהיו לך נושאי שיחה, יותר בקלות? האם אתה מתכוון לומר, שאתה חושב שלא תדע על מה לדבר איתה, אם היא תגיע לנושא מסוים? ... לא תהיה מושכת כשהיא תזדקן? ואם היא תפסול אותך בגלל שאתה לא מושך ולא תהיה מוכנה אפילו לפתח איתך שיחה, מה זה אומר עליה? מה זה אומר עליך, שאכפת לך מה בחורה כזו חושבת עליך? ונניח שאף אחת לא ...
איך לא להתחיל עם נשים מה זה ערך עצמי איך להתחיל עם מישהי ברחוב אני שונאת את עצמי פחד לדבר עם בחורות ערך עצמי גבוה גישה פיקאפ לברוח
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד. ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה / כי שלחת ... היא כי הלקוח השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיוב. ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי. במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: ... כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיוב. והגישה הזאת, היא ... רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיוב. אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה ... המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, אני פונה אליך כי X, לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת. כי בעצם האמירה של אני פונה אליך כי השארת הודעה וכיוב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית, היא רק בגלל שהוא השאיר הודעה. אבל אם הוא לא השאיר הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של מתי השארתי הודעה / איפה ... כי בעצם איש המכירות עסוק בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום ... שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיוב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו. ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם אם לא תאמר לו שהוא השאיר פרטים. ואם הוא לא מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ... שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו. לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ... הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, באני פונה אליך בנוגע לרכישת X במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי. לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה בדיוק לומר, זה כבר עניין של לבנות תסריט שיחה וכל מקרה לגופו.
איך להתחיל לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוח השאיר פרטים בטעות איך לגרום ללקוח להישאר על הקו לומר ללקוח איש מכירות מאיפה מתחילים יעוץ
תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
2:18תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה איך לפתח שיחה ולגרום לאדם להרגיש בנוח? אליעד כהן מסביר שבתקשורת בין - אישית, ובעיקר כשמנסים לפתח שיחה עם מישהו, קיימת חשיבות גדולה לסוג השאלות שנשאלות. שאלות הן כלי מרכזי ביצירת שיחה נעימה, מעניינת וזורמת. כאשר שואלים מישהו שאלות במהלך השיחה, בעצם מביעים התעניינות באותו אדם וגורמים לו להרגיש טוב. אולם, כדי ליצור אווירה נעימה באמת, חייבים להקפיד על סוג ... שאלות שיש להן לפחות תשובה אחת שעלולה לגרום לאי - נוחות. הרבה פעמים אנשים מנסים לשאול שאלות כדי לפתח שיחה, אבל לא תמיד הם מודעים לכך שהשאלות שהם שואלים עשויות להיות רגישות או בלתי נעימות לשומע. כיצד להימנע משאלות שמכניסות את האדם לקונפליקט? אליעד מדגים כיצד ניתן לבדוק מראש אם השאלה מתאימה או לא מתאימה לשיחה. לפני ששואלים שאלה, צריך לדמיין את התשובות האפשריות שיכולות להינתן ולבחון אותן מהזווית של הצד השני. חשוב לשאול את ... בראש מראש האם מדובר בנושא שבכלל כדאי לשוחח עליו. לא רק התשובות עצמן חשובות, אלא גם ההקשר הכללי של השיחה. מתי כדאי לגרום לאדם להרגיש לא בנוח בשיחה? לפעמים, מסביר אליעד, יש מצבים בהם דווקא רוצים שהאדם השני ירגיש לא בנוח. גם במקרה כזה, הטכניקה פשוטה: שואלים ... חוסר נוחות, אפשר לשאול אותו שאלה מאוד אישית או כזו שחושפת פרט שהוא מתבייש בו. זה כמובן לא מומלץ בשיחה רגילה או בדייט, אבל זוהי טכניקה אפשרית שיכולה לשמש במצבים מסוימים. למה חשוב להימנע משאלות שיוצרות אי - נוחות? ... שהיא רווקה כבר זמן רב, או בדיוק יצאה מקשר שכואב לה להזכיר. במצב כזה, למרות שהמטרה הראשונית הייתה לפתח שיחה וליצור קשר נעים, השאלה עלולה לפגוע וליצור תחושה לא נעימה. לסיכום, ההמלצה של אליעד כהן לפיתוח שיחה נעימה ונוחה היא תמיד לחשוב מראש על ההשפעה של השאלה על האדם השני, ולבחור שאלות שיספקו מענה נעים ולא יאיימו על תחושת הנוחות של המשתתף בשיחה. אם מתחשבים בכך, אפשר בקלות ליצור אווירה נעימה, לקדם את השיחה ולהעמיק את הקשר. מה לשאול בדייט? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח בשיחה? שאלות לפיתוח שיחה נעימה טיפים לתקשורת בין אישית איך להתחיל עם בחורה? עכשיו אני רוצה לתת איזה טיפ מסוים אוקי בנושא של פיתוח שיחה ואיך לגרום לבן אדם השני להרגיש בנוח בפיתוח שיחה או איך לגרום לבן אדם השני לא להרגיש בנוח, לפעמים רוצים לגרום לו להרגיש בנוח ולפעמים רוצים לגרום לו ... אולי זה ישמע טריוויאלי אבל כידוע הרבה דברים שנראים טריוויאלים הם לא באמת טריוויאלים, בכל מקרה הרעיון אומר שכשמפתחים שיחה ושואלים מישהו שאלה מה שצריך לעשות, חלק מפיתוח שיחה זה בעצם שאלת שאלות כששואלים את הבן אדם השני שאלות וככה מפתחים שיחה. מראים לו שמתעניינים בו ואז שואלים אותו שאלות ומפתחים שיחה אז הרעיון אומר כששואלים שאלה צריך לשים לב שלא יהיה מצב שמכניסים את הבן אדם השני לקונפליקט בגלל השאלה. ... לא רוצה לענות עליה או לדוגמה שאלה שאחת מהתשובות לא תהיה נוחה לו כי הרי לפעמים בן אדם מפתח שיחה ומנסה לשאול שאלות והוא לא שם לב שהוא שואל שאלות שהבן אדם השני לא רוצה לדבר על הנושא או שאחת מהתשובות עלולה לגרום לו להרגיש לא בנוח. ולכן פרקטית לפני ששואלים מישהו שאלה כאשר מפתחים שיחה, לפני ששואלים אותו שאלה תחשוב בראש שלך אוקי מה התשובות שהוא יכול לתת לי והאם אני הייתי נותן את ...
לשאול בדייט טיפים להתחיל עם נשים אוירה נעימה מערכת יחסים איך להימנע איך לפתח שיחה כאבים תיעדוף
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
... מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית איך לדבר על מישהו אחר מבלי לפגוע בשומע? כאשר אתם מדברים עם מישהו על אדם אחר, ... עצמם בדמויות אחרות, במיוחד כאשר יש ביניהם תכונות משותפות. איך עובד מנגנון ההשלכה בתת - המודע? כאשר אתם מנהלים שיחה על צד שלישי, השומע מבצע השוואה בין עצמו לבין אותו צד שלישי. כל מה שתאמרו על האדם האחר, במיוחד ... או לפחות להיות מודעים למילים שאתם בוחרים ולהתבטא בצורה רגישה יותר. איך לנהל נכון תקשורת באמצעות מסרים סמויים? ניהול שיחה ותקשורת בין - אישית באמצעות מסרים עקיפים או סמויים דורשת מודעות גבוהה. המפתח הוא שליטה במילים ובתוכן השיחה שלכם. עליכם לחשוב מראש כיצד השומע יפרש את דבריכם, במיוחד כאשר אתם בוחרים להשתמש בטכניקות של דיבור עקיף או ... אצל האחרים. איך להעביר מסר בצורה עקיפה? השלכה בתקשורת בין אישית מסרים סמויים בשיחות איך לדבר עם אנשים? ניהול שיחה בתבונה איך להימנע מפגיעה בשומע? למה אנשים נעלבים? שלום חברים, כאשר אתם מדברים עם מישהו על מישהו אחר, אתם ... לכם פשוט, אבל יש כאן היגיון שכדאי להתבונן בו לעומק. נניח שאתם משוחחים עם מישהו שהוא בעצמו שמן, ובמהלך השיחה אתם מתייחסים לאדם אחר ואומרים: תראה את השמן המגעיל הזה. לכאורה, מדובר בביקורת כלפי אדם שלישי, אבל בפועל, המאזין ... והן ככלי שלילי שעלול לפגוע באחרים מבלי שהתכוונתם לכך. לפרטים נוספים ולמידע מעמיק יותר על תקשורת בין אישית, ניהול שיחה, איך לדבר עם אנשים, מסרים סמויים, שתילת מחשבות וקריאת אנשים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
כעסים חיזוק הסוד של אליעד כהן להתבונן ניהול שיחה שלילי האם להיפגע בחירה
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות. כאשר מנהלים עם מישהו שיחת טלפון, הרבה יותר קל לצד השני, לנתק ולסיים את השיחה, מאשר במציאות. כי יותר קל ברמה החברתית תקשורתית, לנתק למישהו את השיחה מאשר ללכת ממנו באמצע שיחה פנים אל פנים. וכאשר מבצעים תהליך מכירה טלפוני, יש הרבה מצבים שבהם הלקוח הפוטנציאלי רוצה לסיים את השיחה. אבל אנחנו רוצים למשוך ולהאריך את השיחה. אז איך עושים זאת? ויש לכך מספר תשובות ודרכים. ואחרת מהדרכים היא, שצריכים לשים לב לכך שמשתמשים בשאלות פתוחות ... זה יקר לי זה לא רלוונטי כבר קניתי וכיוב. אז נניח שאנחנו בוחרים להגיב בשאלה כלשהי, כדי למשוך את השיחה. עלינו לשאול את עצמנו, האם אנחנו ממשיכים בשאלה סגורה או פתוחה. שאלה סגורה פירושו? שאלה שיש פחות אפשרויות לענות ... פחות תשובות אפשריות. לעומת שאלה פתוחה, שהיא שאלה שיש עליה הרבה יותר תשובות אפשריות, הרבה יותר קל לפתח עליה שיחה, יש בה יותר אפשרויות לספר סיפורים בפסטיבל מספרי סיפורים וכיוב. קח את מה שאתה שואל את הלקוח, ותנסה להבין, ... להרגיש מאוים משאלה פתוחה, מסיבות שונות. כגון של חדירה לפרטיות שלו, או לדוגמה שהוא חושב שמנסים למשוך איתו את השיחה ולא בא לו על זה, או לדוגמה שאין לו זמן לשוחח וכיוב. שאז אפשרי לשלב בין שאלות סגורות ליותר פתוחות וכולי. אבל בכללי, יש יותר סיכוי למשוך את השיחה, עם שאלות פתוחות ולא סגורות. כמו כן שאלה סגורה תהיה שאלה שחלק מהתשובות עליה לא טובות לנו לצורך המשך השיחה, ביחס לשאלה פתוחה שהתשובות עליה לא הוגדרו עדיין כטובות או רעות. לדוגמה הלקוח אומר זה לא רלוונטי. אז שאלה של האם כבר רכשת את המוצר, עשויה לגרור תשובה של כן, רכשתי את המוצר, שאז לכאורה צריכים לסיים את השיחה. לעומת שאלה של תוכל בבקשה להסביר לי למה אתה מתכוון לא רלוונטי וכיוב, שאז הלקוח יספר לנו סיפור שיכול להוביל למגוון רחב של המשכי שיחה. במהות, בדוק, האם אתה שואל שאלה? שרק אחת מהתשובות עליה טובות לך להמשך השיחה. נסה לשאול שאלות שכל התשובות טובות לך להמשך השיחה.
התנגדות בשיחת מכירות בטלפון רצון איך לטפל בהתנגדות לשים לב הלקוח הפוטנציאלי רוצה הפוטנציאלי התנגדות בשיחת מכירות מוצר
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו? כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע. במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי איכות השיחה. כאשר אחד מהפרמטרים הוא, עד כמה השיחה עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי לאיכות השיחה, מבחינת עד כמה השיחה עשתה לו טוב. ולכן, בכל פעם במשך השיחה, כאשר נאמר משהו שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש לא בנוח / להרגיש רע, עליך להשתדל למנוע את התחושה הרעה ... במצב לא נעים. או לדוגמה לנקוט בעמדה, שעשויה ליצור אי נעימות. אבל לא רק זה, אלא שלפעמים הצד השני בשיחה, הוא עצמו אומר משהו, שהוא עצמו לא מרגיש איתו בנוח. בין אם הוא אמר את זה במכוון, או בטעות. ... עצמו, או מולך. וגם במקרה כזה, עליך להשתדל כל הזמן ליצור אווירה נעימה. לא משנה מה ואיך, ברגע שנאמר בשיחה דבר שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש רע בצורה כלשהי, בין בצורה ישירה או עקיפה, עליך לדעת לזהות את זה, ולגרום לאדם השני להרגיש כמה שיותר טוב. כדי שבדירוג איכות השיחה שבתת המודע של הצד השני, יהיה דירוג שיחה יותר גבוה. לדוגמה, נניח שאתה שואל מישהו, נראה אותך היום?, והוא עונה לך מצטער, אבל אני לא אספיק להגיע ... השני לא ירגיש שקלטת את חוסר הנוחות שלו... אבל המהות של מה שנאמר כאן, היא, שצריך להיות ערניים במשך השיחה, לתחושות של האדם השני. ולשים לב מתי הוא עלול להרגיש חוסר נוחות. ולוודא שהוא תמיד מרגיש בנוח עם עצמו ...
איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו חוסר נעימות להרגיש בנוח עם עצמך טיפים לניהול שיחה תקשורת בין אישית איכות חכם לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיחה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיחה, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי, מטפל רגשי בתחום שיחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 14:28:08 - wesi1