... לעזור לשכנע לקוחות לקנות? אליעד כהן מסביר כי אחד העקרונות החשובים במכירות הוא עקרון הניגודיות או יתרון האור מן החושך. לפי עיקרון זה, כאשר אדם חווה מעבר
מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי בצורה חזקה יותר. דוגמה לכך היא כאשר היד של האדם נמצאת במים קרים, ואז הוא מעביר אותה למים חמים. המים החמים ירגישו חמים ... להשתמש בעקרון הניגודיות במכירה? איך להשתמש בעקרון הניגודיות לשכנוע לקוחות? עיקרון הניגודיות הוא רעיון מרכזי במכירות, אשר מתבסס על כך שהלקוח חווה שינוי
קיצוני וכתוצאה מכך מעריך יותר את ההבדל בין המוצרים. אליעד כהן מסביר כי אם, לדוגמה, אדם מכניס יד למים חמים מיד לאחר שהייתה במים קרים, המים ירגישו לו חמים בהרבה מאשר ... שלך? מהו עקרון הניגודיות במכירות? האם להציג מוצר גרוע לפני המוצר המתאים? איך להשתמש בעקרון הניגודיות כדי לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? כאשר אדם חווה מעבר
מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי באופן חזק יותר. למשל, אם ידו הייתה במים קרים והוא מכניס אותה למים חמים, המים החמים ירגישו לו חמים יותר מאשר אם היה ...