... את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח?
תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי ... לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור
תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של ... ולא רק להתמקד במעלות המוצר. למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו? אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח עשוי להרגיש
תחושת זרות . אם המוכר שואל שאלות רבות, זה עשוי ... נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור
תחושת זרות? על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור
תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח ... אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור
תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את ... לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור. למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו? הלקוח עשוי להרגיש לא נעים אם המוכר שואל אותו יותר מדי שאלות, כי זה משדר
תחושת זרות. אם המוכר שואל הרבה שאלות הוא בעצם ... להעמיס עליו שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע למה שהלקוח רוצה מבלי לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור
תחושת זרות? במקרים בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור
תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר ... מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח
תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח לקרוא את ... ללקוח, להגיד לו כן, כן, אני מבין מה אתה רוצה, כן, אתה רוצה גם את זה, אתה רוצה גם את זה. שימו לב, כמובן לא דברים מטופשים, שהם לא נכונים, כי אז זה עוד יותר מגדיל את
תחושת הזרות מול הלקוח. אם המוכר אומר ללקוח: כן אני יודע, אתה גם רוצה את זה ואת זה או אתה כנראה גם מעדיף את זה ואת זה, נכון אתה רוצה ככה וככה? אם המוכר טעה פה, אז הוא עוד פעם גדיל את
תחושת הזרות מול הלקוח, והוא גורם ללקוח לחשוב: ... מה הוא רוצה, אז: אם עושים את זה בצורה לא נכונה, אז כמובן שנוצר ריחוק מול הלקוח. מה זאת אומרת? אם אמרת ללקוח: אני יודע שאתה רוצה ככה וככה והוא לא רוצה ככה וככה, יצרת
תחושת זרות, עם כל המשמעויות שלהם. אם, לעומת ... להסביר לו עוד ועוד ועוד? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות?. ולכן, תשימו לב, אתם כמוכרים, תשימו לב שלשאול יותר מדי שאלות, גם בזה יש חיסרון כי זה משדר
תחושת זרות. אז מהיבט מסוים, גם אם יש לכם את כל ...