... שתהיה לאדם העדפה אישית כלשהי, ושהוא יחיה בעולם שיש בו רק יתרונות או רק חסרונות באופן
מוחלט. ולמה? כי אם האדם יגיע לנקודת מבט שבה יש רק יתרונות או רק חסרונות, הרי שממילא אין שום משמעות כלשהי, להעדפה אישית. כי כאשר הכל אחד והכל שווה, הרי שכבר אין ... גם טוב ברמה כלשהי וגם רע ברמה כלשהי. ואין שום דבר בעולם, שיש בו, רק טוב או רק רע באופן
מוחלט. אלא, בכל דבר שיש בעולם, יש בו גם טוב וגם רע ברמה כלשהי. ולמה? כי כפי שאמרנו, הטוב והרע, הם רק ביחס למתבונן. זא שכל דבר טוב או רע, הוא יכול להיות בדיוק ... מבט הפוכה לנקודת המבט של האדם. והאדם, לא יכול לחשוב רק מנקודת מבט אחת לגמרי בשלמות באופן
מוחלט. זא האדם לא יכול להזדהות רק עם נקודת מבט אחת כלשהי באופן
מוחלט . אלא, האדם יכול להזדהות יותר עם נקודת מבט כלשהי, אבל האדם לא יכול להזדהות רק עם נקודת מבט אחת כלשהי באופן
מוחלט. ולמה האדם לא יכול להזדהות עם נקודת מבט אחת באופן
מוחלט? משום ששום נקודת מבט היא לא
מוחלטת. ואי אפשר להזדהות באופן
מוחלט, עם משהו שהוא לא
מוחלט. ולכן מוכרח שהאדם יזדהה עם נקודת מבט יחסית, רק באופן יחסי בלבד. וממילא זה אומר, שהאדם לא יכול לחשוב על דבר כלשהו, שהוא רק רע או רק טוב באופן
מוחלט. ולמה? כי בתוך האדם יש הרבה נקודות מבט. ומכל נקודת מבט, הדבר הוא יכול להיות גם טוב וגם רע, במינונים שונים. ומאחר שהאדם כל הזמן יש לו במקביל את כל נקודות ...