... לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם
תלונות, להגיב לביקורת, להגיב
לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך ... כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות,
תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ... שנאמרו באמת התרחשו או לא? לבדוק את המניע - למה האדם שמולך
מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה? אליעד ... שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי
שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של
התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות. האם להגיב מיד או לחכות לסוף
התלונה? בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות ... כבוד, או תשומת לב. לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו
מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של
התלונה. אם המהות של
התלונה היא רצון שיהיה סדר, אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף ... לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה. איך להתמודד עם לקוח
שמתלונן או מתנגד להצעות שלך? אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם
תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק ... שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך. מה לעשות
כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית? אם הטענות של הצד השני ... נקודת המבט שלו על הסיטואציה. איך אפשר לגרום לאדם לשכוח
מהתלונות שלו? אליעד מציין דרך נוספת לגרום לאנשים להפסיק
להתלונן - על ידי מילוי הרצון הפנימי שלהם בדרכים חלופיות. למשל, אם הבוס שלך
מתלונן שהעסק אינו מפורסם מספיק, והוא רוצה תדמית טובה לעסק - ... מרבית המריבות נובעות מחוסר בירור של המהות האמיתית של
התלונה. אנשים מתמקדים בתגובה ישירה לטענות, בלי לשאול את ... מנסה להשיג כאן?. לכן מומלץ תמיד לבדוק את המהות האמיתית של
התלונה לפני שמגיבים באופן רגשי או מיידי. סיכום והמלצות ... להפוך ביקורת להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות,
תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים ... לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון
לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך לשכנע אנשים? ...