אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
... רוצה, הוא עלול להתלונן על כך שלא נתת לו עוד יותר, כי הוא יתרגל למצב שבו אתה חייב לו משהו. האם כדאי לתת לאנשים מה שהם רוצים ללא תנאים? אליעד מסביר שהבעיה ... רוצה ואז הוא עוד יתלונן עליך למה לא הבאת לו גם את ההפך גם זה יכול להיות אבל בא נניח שאתה מביא לו גם את ההפך, בא נניח שאתה מביא לו את כל מה שהוא רוצה אם ... בדרך כלל שהוא גם יתלונן למה לא נתת לו מספיק הוא יגיד איזה קמצן אתה למה לא נתת לי מספיק אתה בכלל היית צריך לתת לי יותר. אם אתה תרגיל מישהו שאתה נותן לו ... מה שנתת הוא עוד יתלונן על זה שלא נתת לו יותר לדוגמה. עכשיו מה שאמרתי האם זה נכון זה נכון, עכשיו האם מי שיכתוב ספר על איך לגרום לאנשים להיות חברים שלך ...
בעיה מוסר איך להתחיל עם בחורה לגרום לו לאהוב אותך איך להתחיל עם מישהי להתאמץ איך להרוויח הרבה כסף לגרום לנשים לרצות אותי
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד שמתלונן, כל השאר מרוצים, כיוון שזה יוצר התנגדות ואנטגוניזם. עדיף להראות אמפתיה: אני מבין שלדעתך המוצר לא התאים לך, או אולי לא הצלחת להשתמש בו בצורה הנכונה. בצורה ... אליו בלי להעליב אותו או ליצור תחושת ניכור. האם להפוך תלונה של לקוח לסובייקטיבית זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית (בעיניך המוצר לא טוב) לא פותרת בהכרח את הבעיה עצמה, אך היא מפחיתה את חומרתה בעיני הלקוח. בשלב הבא ניתן לבדוק ביחד איתו מדוע לדעתו המוצר לא ... אותו שבעצם המוצר כן מתאים לו. המטרה העיקרית בהפיכת התלונה לסובייקטיבית היא להפחית את עוצמת ההתנגדות ולהעביר את המשקל חזרה אל המתלונן . מדוע עדיף להגיד מראש שמישהו טועה ולא להמתין? אם רוצים לתקוף אמירה של מישהו או למנוע מצב שבו נאלצים להסכים לדבר לא נכון, עדיף להגיד מראש שיש כאן בעיה או ... רטוריקה בשכנוע? איך לזהות מניפולציות בשיחה? כיצד להפוך תלונה לסובייקטיבית? מהן שאלות פרדוקסליות? ש: יש איזו נקודה שאני רוצה לחדד קצת לבדוק אותה, קראתי את הספר להיות אלוהים כמה פעמים וכל פעם שאני קורא אותו בנפרד בפעם ... ש: לי. אליעד: אוקי, למה אמרתי ולמי זה נותן כי תכף הוא יתלונן על הפעם השנייה אז אם אני אסכים איתו על הפעם הראשונה אני אצטרך להסכים איתו גם על הפעם השנייה או החמישית ואני אומר בוא מראש כבר נלך על זה שזה ביקורתי ואז אחר כך כשאתה מתלונן יכול אחר כך להגיד שזה עליך. ש: זהו שאין לי תלונה לגבי הספר להפך. אליעד: בסדר הוספת תלונה כלשהי נכון. ש: לא תלונה. אליעד: תהיה תמיהה תהיה קושייה תהיה משהו. עכשיו ברגע שהוא מתחיל שאלה שימו לב מבחינת מבנה, כשהוא מתחיל הוא אומר משפט עכשיו הוא אומר קראתי את הספר כמה פעמים ... את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע אז אתה יכול להגיד לו אני מבין שזה לא התאים לך לא מוצר גרוע לך זה לא התאים, אז עדיין לא התאים לו צריך ... שיש עוד כאלו. אליעד: אבל זה יהיה פחות טוב אם מישהו מתלונן על מוצר. ש: לא ברור שזה יהיה פחות טוב זה משהו לא נורא לבוא להגיד המוצר הזה על הפנים הוא גרוע אז אתה אומר לו דווקא יש אנשים שמרוצים. אליעד: לא זה אומר זה ... מסיבה נוספת כי אתה גם לא מגלה כלפיו אמפתיה הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו תקשיב אתה מטומטם יכולת להגיד לו כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך לא לגיטימית תגיד לו אני מבין אותך אבל תראה אל תחשוב שזה ככה, ככה וככה צריך כן לגלות אליו אמפתיה. טוב אתה ...
דיוק שאלות להתבוננות רע וטוב חיוביות הרגשת ניכור אני לא רוצה בעיה צריך לראות
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
1:38:10אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
... את המחיר. הוא נותן כדוגמה את הבעיות בפריפריה ומסביר שאנשים מתלוננים , אך הם עצמם בחרו שוב ושוב במנהיגים קומבינטורים, ולכן משלמים על כך. האם עדיף לא לנסות לקבל דברים בחינם כלל? אליעד מדגיש שלמרות שנראה שהמציאות מאפשרת לקחת דברים בחינם, ... באמת טוב צריך להיות מוכן לשלם את המחירים האלו מראש, ולא להתלונן כשיגיע החשבון. מהו המחיר האמיתי של כל דבר בחיים? בסופו של דבר, אליעד מחדד את המסר המרכזי ואומר שהמחיר האמיתי של כל דבר הוא הרצון לשלם אותו באופן מלא ומראש. ככל שהאדם ...
לנהל עובדה שקרים מחשבות רבי נחמן מברסלב אין מקום מוחלט חינם
מתרגלים להכל, להכל מתרגלים, המוח מתרגל להכל, הכל הופך למחויב, לא מתרגלים, המוח לא מתרגל, טוב בלי רע, יתרון בלי חיסרון
6:25מתרגלים להכל, להכל מתרגלים, המוח מתרגל להכל, הכל הופך למחויב, לא מתרגלים, המוח לא מתרגל, טוב בלי רע, יתרון בלי חיסרון
... היה נוצר מצב אבסורדי שבו לא היה שום דבר שישווה אליו את הטוב, ולכן המצב הטוב בעצמו היה הופך להיות חסר משמעות וגרוע. הוא מביא דוגמה מוחשית לכך: אם לא היו טרוריסטים בעולם, אנשים היו מתחילים להתלונן על בעיות אחרות, קטנות הרבה יותר, וכך היה נוצר שוב רע מסוג חדש. אם הכל היה טוב לגמרי, גם אז היו אנשים מרגישים ...
חשיבה המצאתית אליעד כהן תחושות מסקנות להיות רע העולם טרוריסטים הכל הופך למחויב
רצון עצמי, של מי הרצון הזה? רוצה להיות מרוצה, לבחור מה לרצות, לבחור מה להרגיש, בחירה חופשית, איך נוצר רצון? למה יש רצון? האם הרצון שלך? איך לחקור את הרצון? איך להבין את הרצון?
רצון עצמי, של מי הרצון הזה? רוצה להיות מרוצה, לבחור מה לרצות, לבחור מה להרגיש, בחירה חופשית, איך נוצר רצון? למה יש רצון? האם הרצון שלך? איך לחקור את הרצון? איך להבין את הרצון?
... שמבקש מוצר, אבל לא מגדיר במדויק את דרישותיו. במצב כזה, אי אפשר לספק אותו כי לא ברור בכלל מה הוא מבקש. אדם חייב להגדיר לעצמו במדויק את רצונו לפני שהוא מתלונן על כך שרצונו לא מתמלא. האם הרצון הוא תחת שליטתך? אליעד מסביר שכשאתה מרגיש שאתה לא שולט ברצון שלך, אתה בעצם חווה את הרצון כמו דבר חיצוני שנכפה עליך, כמו גשם שיורד - משהו שלא בשליטתך ולא באחריותך. אך אם באמת היית תופס את הרצון כלא שלך לחלוטין, לא הייתה לך סיבה להתלונן או להתנגד לו. הוא נותן דוגמה נוספת: אם לקוח מבקש שתשלם לו כסף עבור מוצר שאתה מייצר עבורו - ואתה יודע שהרצון שלו לא הגיוני - אתה לא מוטרד ...
לפתח יכולות שכליות לרצות לאכול מוצר תרגילים לפיתוח חשיבה של מי הרצון למה יש רצון בכלל איך לפתח את החשיבה פיתוח יכולת שכלית
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
... לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך ... כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ... שנאמרו באמת התרחשו או לא? לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה? אליעד ... שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות. האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה? בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות ... כבוד, או תשומת לב. לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא רצון שיהיה סדר, אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף ... לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה. איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך? אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק ... שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך. מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית? אם הטענות של הצד השני ... נקודת המבט שלו על הסיטואציה. איך אפשר לגרום לאדם לשכוח מהתלונות שלו? אליעד מציין דרך נוספת לגרום לאנשים להפסיק להתלונן - על ידי מילוי הרצון הפנימי שלהם בדרכים חלופיות. למשל, אם הבוס שלך מתלונן שהעסק אינו מפורסם מספיק, והוא רוצה תדמית טובה לעסק - ... מרבית המריבות נובעות מחוסר בירור של המהות האמיתית של התלונה. אנשים מתמקדים בתגובה ישירה לטענות, בלי לשאול את ... מנסה להשיג כאן?. לכן מומלץ תמיד לבדוק את המהות האמיתית של התלונה לפני שמגיבים באופן רגשי או מיידי. סיכום והמלצות ... להפוך ביקורת להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים ... לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך לשכנע אנשים? ...
התנגדויות בזמן מכירה להעביר רצון איך להתמודד עם ביקורת לתרץ התנגדות בשיחת מכירות התנגדויות של לקוח התנגדות בשיחת מכירות בטלפון
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
3:29טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא ... יש מצבים שבהם דווקא תגובה אגרסיבית ולא נחמדה כלפי הלקוח היא הדבר הנכון. לפעמים, כאשר לקוח מתלונן או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה ... לקוח? האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח? מתי נכון להיות אגרסיבי במכירות? מה עושים כשהלקוח מתלונן? איך לשכנע לקוח בצורה אגרסיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות בהתנגדויות של לקוחות והנושא הוא כאשר לקוח אומר משהו, שואל שאלה תוקף, מתלונן מה שזה לא יהיה האם להגיב בצורה אגרסיבית כן או לא? אז לכאורה התשובה ... אף על פי כן הדבר הזה הוא לא תמיד נכון, למה הוא לא תמיד נכון? כי לפעמים יש מצבים שבהם הלקוח מתלונן, מביע איזו דעה אבל בתוך תוכו הוא סוג של בוחן את המוכר. הלקוח רוצה לשמוע ... זה סוג של בחינה, לפעמים זה סוג של לבחון אותנו. אוקי אותו דבר גם לגבי לקוח שבא לקנות בא להתלונן, שואל שאלה מה שזה לא יהיה לפעמים הלקוח מצפה שבאופן חד משמעי והחלטי תגיד ...
התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון טיפול בהתנגדויות לקוחות התנגדויות לקוח התנגדויות מכירות מנהל מכירות ספקי שירות אופי קיצוני צריך להיות
הכל כרצונך תמיד, הרצון הראשון, הרצון של אלוהים, מה טוב ברצון? מה רע ברצון? לא להרגיש רע, לא לסבול, להפסיק את הסבל, לרצות להרגיש רע, לרצות את הרע
הכל כרצונך תמיד, הרצון הראשון, הרצון של אלוהים, מה טוב ברצון? מה רע ברצון? לא להרגיש רע, לא לסבול, להפסיק את הסבל, לרצות להרגיש רע, לרצות את הרע
... להרגיש שהמציאות כופה עליו סבל אמיתי, משום שהיא מתאימה בדיוק לרצונו העמוק. איך ייתכן שאדם ירצה במודע לחוות סבל או כאב? אליעד מפרט את המורכבות שבהכרה של אדם ברצונותיו. כאשר אדם מתלונן על מצב רע, אפשר לשאול אותו מדוע הוא לא פועל ... אך העובדה שאינו מנסה, או אינו מצליח להפסיק, מעידה שבתוך תוכו הוא דווקא כן רוצה את אותו המצב, משום שיש דברים אחרים הקשורים אליו שנתפסים אצלו כטובים. אליעד נותן דוגמה לכך שאדם מתלונן שהוא נאלץ לעבוד קשה בעבודה שאינו אוהב, אך למעשה ... או שחרור מיידי מהסבל. הוא מסביר כי אם אדם יודע ומרגיש שיש לו יכולת להפסיק את הסבל, אך אינו עושה זאת בפועל, המשמעות היא שבאופן עמוק הוא רוצה את המצב הזה, ולכן הוא אינו יכול להתלונן עליו. זוהי תפיסה שמנטרלת את ההרגשה שהאדם הוא ...
עבודה יכול להרגיש תחושה סיטואציה מה טוב ברצון כאבים דברים טובים רצון לא להרגיש רע
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
... של ההנאה שלו ניתן יהיה לדעת כיצד להעצים או להחליש אותה. למה לא כדאי להשתמש בפתרונות ספציפיים בלבד? אליעד מדגיש שהפתרונות הספציפיים, כגון לשים מוזיקה בדרך או להתלונן על האוכל במסעדה אינם תמיד נכונים או מתאימים לכולם, כי כל אדם חווה אחרת כל סיטואציה. למשל, אדם אחד עשוי ליהנות דווקא מכך שאומרים לו ... אחד היה נותן את הרעיון שלו, אתה הולך עם מישהו למסעדה ואתה רוצה שהוא לא ייהנה במסעדה מה אתה צריך לעשות? טוב אל תזמין קינוח תשדר לו שאתה לחוץ שאתה רוצה ללכת, תתלונן על האוכל כל מיני כאלה. אוקי אבל אני לא רוצה תשובות מהסוג הזה שהן ברמת צורה. ש: תשובה מהותית. אליעד: בדיוק אני רוצה את התשובה המהותית, ...
איך לגרום לבחור לרצות אותך תלונות לקבל החלטה שאלה מהותית לגרום לבת לרצות אותי רוצה להיות לאהוב רק אותך ניתוקים
אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
... להגיד דברים בשחצנות אבל בשביל שזה היה מצחיק. אליעד: היה אחד שתמיד התלונן לבחורות שהן נמצאות איתו וכולן רצו להיות ידידות שלו הוא לא הצחיק אותן הוא תמיד התלונן הן רצו להיות רק ידידות שלו ויום אחד מישהו אמר לו אתה יודע במקום רק להתלונן תהיה לפעמים ענותן תהיה צנוע ופתאום איך שהוא עשה את זה אז כאילו חלק מהבחורות פתאום רצו להיות ...
אני שונאת את עצמי לגרום לגברים לרצות אותי משיכה אצל בחורות ביטחון עצמי אמיתי הבדלים רעיונות לחשוב לגרום לאנשים לאהוב אותך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתלונן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתלונן, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתלונן, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, קאוצינג, אימון אישי להצלחה בתחום להתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 12:53:03 - wesi1