מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP... להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו. איך מניפולציה פועלת? הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. ... רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות. הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות ... מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד. ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור ... כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה. למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ... ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן. סיכום ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן ... והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד. אופי או יופי יופי על חשבון האופי הסבר על מניפולציות של מנטורים השפעת התדמית החיצונית הבדל בין תוכן ועיצוב מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים? אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, ... ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. ... או שיפור היכולות הרעיוניות. כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני? הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה ... ופצוע, כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר. איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר? לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו ... מהצגת הדברים בצורה מרהיבה. מניפולציות בתקשורת בין - אישית כיצד לזהות שכנוע שטחי לעומת שכנוע עמוק יחסי תוכן מול תדמית כלים להבחנת עומק רעיוני אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או ...