... מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם
תלונות , יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ... הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים,
התלונות והשירות. כאשר המוצר סוג ב הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה ... גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא
מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות ... מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות,
תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב מאפשרת ... במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו. אם הלקוח לא יפנה אליך
בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב. במקרים ...