... בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים,
תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד? אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל
מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל
מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל
מתלונן על העובדים, הוא בעצם
מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, ... לא מתפקדים כמו שצריך? אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: אם יש מנהל
שמתלונן שרק עובד אחד לא טוב, יש סבירות שהבעיה היא ספציפית בעובד הזה. אולי צריך לפטר את העובד ולהביא מישהו אחר במקומו. אך אם אותו מנהל
מתלונן שכל העובדים שלו לא עובדים טוב, כל העובדים לא יעילים, כולם לא מתפקדים, אז ככל שמספר העובדים שהמנהל
מתלונן עליהם גדול יותר, כך הסבירות שהבעיה היא במנהל עצמו עולה. לדוגמה, אם יש ... העובדים שלו. מתי צריך לפטר את העובד, ומתי לפטר את המנהל? כאשר מנהל
מתלונן על עובד בודד שאינו עובד טוב, הגיוני לפטר את העובד, כי קיימת אפשרות ... קודם כל את עצמו, לפני שהוא מאשים אחרים. בעיות עם עובדים עובד שלא עובד
להתלונן על העובדים אחריות המנהל על העובדים למה העובדים שלי לא עובדים טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מה האחריות של מנהל על תפקוד העובדים? מנהל
שמתלונן על העובדים שלו שלום חברים, הפעם נדבר על מנהל
שמתלונן על העובדים שלו - בין אם בפני עצמו או בפני מישהו אחר - על האנשים ... של עובדים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. אבל חשוב להבין שאם אתה כמנהל
מתלונן על העובדים שלך, ייתכן מאוד שאתה בעצם
מתלונן גם על עצמך. ההתנהגות של העובדים שלך קשורה ישירות אליך וליכולות שלך ... ברגע שאתה אומר: העובד שלי לא עושה את העבודה, עליך להבין שבעצם אתה לא
מתלונן רק עליו - אתה גם
מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו ... ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה! בעיות עם עובדים, עובד שלא עובד,
להתלונן על העובדים, אחריות המנהל על העובדים, אחריות של ראש הממשלה ...