... מהפיטורים שלו. כי היא מגדילה את ההזדהות של האדם, עם הרצון שלו שלא יפטרו אותו. והרבה פעמים, כאשר נותנים לאדם עצה איך להתמודד עם הפחד שלו, עצה שנובעת
מהסכמה עם הדבר שמפחיד את האדם, אז הרבה פעמים, האדם לא מבין את העצה מה לעשות עם הפחד, אבל הוא כן מבין, שבעצם מסכימים איתו שהוא אכן צריך לפחד, מהדבר שמפחיד אותו. ולפעמים, ... הילד לא מבין שאין מפלצת מתחת למיטה שלו, צריך לעשות את הכל רק בכיוון של הסברה ושכנוע, לשכנע את הילד, שאין שום מפלצת מתחת למיטה שלו. ובשום פנים ואופן לא
להסכים אפילו לא לרגע אחד, עם האפשרות שיש מפלצת מתחת למיטה שלו. ואם האדם מפחד ממשהו, אסור לתת לו עצות איך להתמודד עם הדבר שהוא מפחד ממנו, כי הן
הסכמה שבשתיקה, לכך שאכן הפחד הוא ראוי, והעצות מחזקות אצל האדם את הפחד שלו. וצריך לשלול מכל וכל את הפחד של האדם בשורשו. על ידי זה שמסבירים לו, שגם אם יקרה הגרוע מכל, ... את הפחד שלו, בשורש שלו, עד כדי כך שהוא לא ינסה להתמודד עם הפחד, כי כבר לא יהיה לו פחד. והגישה השנייה, שבה כן מזדהים עם הפחד, בה יש חיסרון שבעצם יוצרים
הסכמה שבשתיקה עם הפחד של האדם, בכך שמנסים לתת לו עצות, איך להתמודד עם הפחד שלו. כי אם באמת אין ממה לפחד, למה צריך לתת עצות איך להתמודד עם הפחד?! אבל היתרון של השיטה ...