... זה ככה). איך מעבירים את הלקוח ממחויב ואפשרי לסגירת עסקה? למעבר מהתנגדות לסגירת עסקה, יש לנקוט בגישה של גם וגם כאשר הלקוח מציג התנגדות. לאחר מכן, במטרה להגיע
להסכמה ולסגור את העסקה, יש להחזיר את השיחה למחויב ולהציג את הרעיון כלא ניתן להימנע ממנו. ברגע שהלקוח מקבל את הרעיון כוודאי, הוא נטה ... שהוא יחשוב יותר אני חייב את המוצר כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה. אז בגדול שימו לב אחר כך ניתן עוד דוגמאות, אבל בגדול שימו לב בשביל שהמכירה צריך לדחוף או בשביל שתבצר
הסכמה צריך לקחת את מה שאנחנו רוצים שהבן אדם השני יחשוב. אנחנו רוצים שהילד יחשוב שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים שהילד יחשוב שמשהו מסוים, ... זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי
הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי
הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה זאת אומרת? בן אדם לדוגמה נגיד אומר זה יקר לי נגיד אז הוא אומר זה יקר לי הוא אומר את זה בצורה מוחלטת, הוא ... נכונה ואז בעצם החלשנו אותה מבטוח נכונה הפכנו אותה לאולי נכונה וגם לדעה שלנו לא אמרנו שהיא בטוח נכונה אמרנו שאולי היא נכונה ועכשיו צריך להציג את הדעה, אחרי שכבר
הסכימו שהדעה שלנו אולי נכונה עכשיו בוא נציג אותה כבטוח נכונה. אותו דבר לדוגמה נגיד דברים שקורים בפועל ודברים שיכולים לקרות, אוקי אפשרי ... לעומת זאת כשרוצים לסגור בסוף את העסקה בסוף הוא צריך או לקנות או לא לקנות, בסוף או שיש עסקה או שאין עסקה אין אפשרות להישאר באפשרות כי בסוף עסקה סגירת עסקה, רכישה
הסכמה פעולה מה שזה לא יהיה זה כבר דבר שקורה לא בעולם האפשרויות אלא בעולם המעשים בעולם המעשי. בעולם המעשי צריך לדבר בוודאות שמה אתה לא ... מחויב יש מה אפשרי ויש מה מחויב, מחויב זה מה שקורה בפועל זאת אומרת תראה אפשרי שככה וככה אבל בסוף מחויב שכרגע קורה ככה ולא אחרת. אז שימו לב עוד פעם העסקה מתבצעת
ההסכמה מתבצעת, אתה רוצה לגרום להביא מישהו לפעולה אתה רוצה שהוא יעשה את מה שאתה רוצה בסוף הוא צריך לחשוב שזה מחויב מה שאתה אומר שמה שאתה ...