... שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו. ואחת
הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, ... המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד
בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה ... וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים
בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד ... אלא בצורה ברורה וחדה, על ידי זה האדם חוסך לעצמו
טעויות, ומשיג את המטרות שלו טוב יותר. ...