ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגוניתניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית מהן הטעויות הנפוצות בניהול עובדים? הרבה מנהלים עושים את הטעות לחשוב שהם צריכים להבטיח שכל משימה שהעובדים שלהם מבצעים תהיה מושלמת, דבר שגורם להם להתערב ולהשקיע יותר זמן בעבודת העובדים, במקום להתמקד בניהול הארגון ובמשימות החשובות יותר. אליעד כהן מציין שזו טעות נפוצה מאוד, שכן לעיתים התמקדות במושלמות של כל משימה יכולה להוביל לניהול לא אפקטיבי ולבזבוז זמן. למה לא לרצות ... ובפיתוח אסטרטגיות שמובילות לתוצאות טובות יותר. החמרה על פרטים קטנים שיכולה להוביל לשלמות אינה תמיד הדרך הנכונה למנהיגות אפקטיבית. טעויות ניהוליות ניהול עובדים אצלת סמכויות הסמכות וניהול התייעלות ארגונית למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? אליעד מתאר את הטעות הנפוצה של מנהלים המאמינים שעליהם לדאוג לכך שכל משימה שתבוצע על ידי העובדים תהיה מושלמת. במילים אחרות, הם רוצים שהעובדים יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויבצעו את המשימות בצורה המושלמת ביותר, מה שלדבריו הוא לא תמיד נכון. הטעות המרכזית שנעשית כאן היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל מתמקד בפרטים הקטנים, בעוד שהוא לא תמיד מודע ... אומר להזניח את איכות העבודה, אלא להבין שלפעמים המיקוד במה הכי טוב עשוי להוביל לניהול לא אפקטיבי. ניהול עובדים טעויות ניהוליות התייעלות ארגונית הסמכות וניהול אצלת סמכויות למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? למה לא לרצות ... לעשות את הטוב ביותר, לעשות את הדברים בצורה הכי טובה, לעשות את הדברים הכי טובים, תפקידו של המנהל בארגון, טעויות בניהול עובדים, טעות ניהולית, האם לסמוך על העובד? מתי לא לסמוך על עובדים?