לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה... הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות. אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק כעובד. כך העובד יעריך יותר את הבקשה, וירצה לשמר את ... מה אתה רוצה ממנו, תן לו את מה אתה נותן לו. מה אתה נותן לו? קודם כל תשדר שאתה חבר שלו לדוגמה, תגרום לו להבין שאתה חבר שלו, תגרום לו להבין שאתה רוצה שיהיה לו טוב והוא ירצה להיות חבר שלך. קודם כל תיצור איתו קשר אישי, אנחנו חברים, אני אוהב אותך, אני מעריך אותך ושהוא יהנה מזה, וליצור אצלו את הרצון לשמר את זה. לפני שעוברים למה ... הוא צריך לעשות, זה תפקיד של זה, מה התכוונתי להגיד בזה. אליעד: הוא לא עושה את זה, הוא לא בחברה יותר. מה זה? זה תפקיד שלא קשור בשום צורה למחלקה? ש: את מה שהוא עשה? אליעד: כן את המחלקה ... אחרת, אתה בכלל עוד ראורגניזציה בארגון והוא בכלל צריך להגיד תודה שהוא נשאר. תגיד אנחנו עכשיו עושים שינויים אירגוניים בחברה ואנחנו פה שוברים את החוליות החלשות, והחוליות החלשות אנחנו שולחים אותם לדרכם, המשך שיהיה להם הצלחה בחיפוש העצמי שלהם. ... השגת איתו פיטורין בהסכמה נניח. אתה מבין, זה לא בהכרח אתה מבין? אתה צריך להציג את זה כאילו אתם, החברה עוברת תהליך של התייעלות וכחלק מתהליך ההתייעלות מי שלא צריך שולחים הביתה ואת מי שטוב משאירים, וכולם עושים זה ...