... מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? אליעד מסביר שלעסק מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם
חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק בפיתוח המוצר אלא גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא ... די בפרויקט יצירתי או מוצר מושלם ללא פעולות משלימות של שיווק ומכירות, ניהול כספים וגבייה, יחסי ציבור, שירות לקוחות וכדומה. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? בעסק מצליח, כמו
בחברות גדולות דוגמת גוגל או מייקרוסופט, מתקיימים כמה תחומי פעילות במקביל. לא די רק בהשקעה במחלקת הפיתוח או היצור: לצד הפיתוח, משקיעים בשיווק, בפרסום, במיתוג, בגבייה, בגיוס ובהכשרת ...