... לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה?
הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, ... היא קריטית לניהול יעיל. כאשר שואלים עובד כמה זמן לוקח לך לבצע את זה? ניתן לבדוק האם העובד
מעריך את המשימה נכון, ואם הוא הבין את הדרישות. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה צריכה לקחת שעה והעובד אומר שזה ייקח לו יומיים, מיד אפשר לזהות פער הבנתי ולברר למה הוא
מעריך זאת באופן הזה. ייתכן שיש כאן בעיית תקשורת או אי הבנה של מהות המשימה, ועדיף לזהות את הבעיה לפני שהמשימה יוצאת לדרך ולא אחר כך. מתי ... הוא לא יוכל לנהל את לוח הזמנים נכון, וייתכן שיתגלו כשלים בניהול מאוחר מדי. מתי יש חשד לכשל
בהערכת זמן המשימה? אליעד כהן מציין ששני מצבים עלולים להצביע על כשל בהבנת המשימה או
בהערכת הזמן שלה: כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש יותר זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש פחות זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה דורשת שלוש שעות והעובד
מעריך זאת בשלושה ימים, ברור שקיים פער הבנתי שיש לבדוק. מצד שני, אם העובד חושב שהמשימה דורשת רק שלוש דקות במקום שלוש שעות, זה גם כן חשוד - ... אם תתחיל לעבוד עליה עכשיו ותתמקד רק בה? אחרי שמקבלים את התשובה, לנסות להבין איך העובד הגיע
להערכה הזו. יש לשאול שאלות כמו: למה זה ייקח יומיים?, מה התהליך שתעשה?, האם אפשר לקצר את הזמן?, אולי ייקח יותר זמן ממה שאתה חושב?. רק אחרי שהובהרה
הערכת הזמן האמיתית של המשימה, ניתן לעבור לשאלה מתי לדעתך תוכל להשלים את המשימה הזו?. אליעד מדגיש שחשוב לנהל את השיחה הזו בזהירות רבה, בלי ... אם מערערים על ההערכות שלו, ולכן חשוב שהדיון יהיה ענייני ומקצועי בלבד. כיצד תגיב אם העובד נותן
הערכת זמן קצרה מאוד או ארוכה מאוד? כאשר העובד נותן
הערכת זמן קצרה מדי, יש לברר איתו כיצד הגיע
להערכה הזו, האם הוא מתכוון לבצע את המשימה בצורה מלאה או שיש אי - הבנה או זלזול. במצב הפוך, כשהעובד
מעריך את המשימה בזמן ארוך מדי, חשוב לברר מהן הסיבות לכך - האם ישנם אילוצים חיצוניים או קשיים מיוחדים. בשני המצבים, ניהול שיחה מעמיקה יכול לפתור אי - הבנות ולמנוע טעויות בניהול המשימה. מהי המטרה העיקרית בשיחת
הערכת זמן למשימות? המטרה של ניהול השיחה על זמנים עם העובדים היא לא רק לקבל דדליין ולהניח שהכל יקרה בהתאם, אלא להבין בדיוק את הדרך שבה ... זה מאפשר להקדים ולפתור בעיות ולהימנע מכשלים אפשריים במהלך העבודה. איך לנהל משימות לעובדים? איך
מעריכים זמנים למשימות?
הערכת זמן משימה לעובד מה ההבדל בין זמן ביצוע המשימה לדדליין? ניהול משימות וזמנים לעובדים ...