... המסר שאתם לא אנשים זרים, אלא שיש ביניכם אינטרס משותף. בכך, באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא
שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח שאתה סומך עליו ונותן בו אמון באופן ברור, בתת - המודע ... יצירת האמון? אליעד מסביר שחשוב מאוד להיות מודעים לתהליכים שקורים בתוך המוח שלנו בזמן יצירת אמון, כי אחרת אפשר ליפול קורבן למניפולציות. כאשר אדם אומר לך אני מאמין לך, יש
לשאול את עצמך באופן מודע למה אתה מאמין לו. אם אתה לא עושה את זה, קל יותר לתמרן אותך. לדוגמה, אם מישהו משדר לך אמון באופן מוחלט, אתה עלול לשכוח ...