האם אתה רוצה להיות מאושר? למה אתה רוצה להרגיש טוב? למה אתה לא רוצה להרגיש רע? מה אתה רוצה? איך להרגיש טוב? איך לא להרגיש רע? האם אפשר להרגיש רק טוב? האם אפשר לא להרגיש רע?... אדם יסתכל על המציאות בצורה רחבה, תמיד ימצא בה איזון בין יתרונות לחסרונות. כלומר, בכל מצב אובייקטיבי תמיד קיימים טוב ורע במידה שווה, רק שבתפיסה הסובייקטיבית של האדם לפעמים הוא מזהה יותר טוב או יותר רע. האם אפשר להגיע למצב ... יחסי שבו הוא לא מוטרד מהרע. כדי להרגיש תחושה של מילוי או סיפוק, חייבים לחוות קודם חיסרון. התחושות של רע וטוב הן בלתי נפרדות, ואי אפשר להפריד ביניהן. האדם לעולם לא יכול להרגיש מילוי או סיפוק בלי לחוות קודם את ... מאכילה חייב לחוות תחילה רעב, ואותו הדבר לגבי כל תחושת מילוי אחרת. האם אפשר להפסיק לשחק את המשחק של טוב ורע? לפי אליעד, האדם לא באמת יכול להפסיק לשחק את המשחק של טוב ורע. הרצון להרגיש טוב מבוסס תמיד על תפיסת הטוב כניגוד לרע. אך מה שכן אפשרי הוא להסתכל על המשחק מבחוץ, ... שהוא פשוט מופיע בתוכנו באופן אוטומטי? המטרה היא להסתכל על הרצון בצורה אובייקטיבית, לנתח אותו ולנסות להבין אותו מעבר לטוב ורע. כאשר האדם מתבונן כך ברצון, הוא יכול לגלות את המהות העמוקה יותר שלו. במקום להסתבך כל הזמן בשאלות האם ... רצון, כולל על הרצון להרגיש טוב, אז הוא יכול להגיע למצב שבו הוא לא יהיה כפוף יותר למשחק של טוב ורע. אך השאלה היא האם האדם באמת רוצה לוותר על הרצון הזה, או שהוא מוכן לקבל את הטוב והרע גם ... להימנע מרגשות שליליים? איך להשתחרר מהרצון? האם אפשר להיות מאושר כל הזמן? למה אני לא יכול להפסיק לרצות? האם טוב ורע חייבים להתקיים יחד? האם אתה רוצה להיות מאושר? למה אתה רוצה להרגיש טוב? למה אתה לא רוצה להרגיש רע? ... להרגיש רע? האם אפשר להרגיש רק טוב? האם אפשר לא להרגיש רע? ההרצאה עוסקת בנושאים של תחושות פנימיות של טוב ורע, כיצד הן משפיעות על החיים שלנו, ומהי הדרך להגיע להרגיש טוב מבלי להתעמת עם תחושות של רע. שאלות כמו ... להימנע מרע, עלינו להבין את הרגשות הללו כאלמנט הכרחי שבסופו של דבר מוביל אותנו להבין את משמעות הטוב. כך, רע וטוב לא בהכרח הפכים מוחלטים, אלא חלקים מהותיים של אותה חוויה אנושית. הוא מדבר על איך אנחנו שואפים להרגיש טוב, ... דבר יקבל רע, כי כדי לחוות טוב יש צורך בניגוד. המנחה מציע להתבונן ברצון האנושי לא מתוך פריזמה של טוב ורע, אלא לשאול שאלות על המהות של הרצון עצמו - מה באמת אני רוצה ולמה. מתוך זה, לא נדרשים להימנע ...