... נאמר שכל מה שקורה בעולם הוא אקראי לגמרי ושאף פעם אין שום סיבה לשום דבר, הרי שעדיין אי אפשר להעלים על ידי זה את
המושג סיבתיות וסיבה ותוצאה. כי כאשר אנחנו משתמשים באין סיבה כדי להסביר את המציאות, אנחנו בעצם מתארים ומסבירים את המציאות, באמצעות האפשרות של אין סיבה. כי במציאות שלנו יש שני ... מהי הסיבה שבגללה התהליך של המציאות הוא דווקא כזה ולא אחרת? ומהות השאלה היא, מאחר שבעצם עובדה קיימת היא שיש
מושג כזה של סיבה שגוררת תוצאה, הרי שכל ניסיון לפרש את המציאות באמצעות האין סיבה, הוא תמיד לא ימצא מענה מספיק טוב, עבור הכוח שיש במציאות, של הסיבתיות. ושוב נחדד: גם אם נאמר שבשום ... פתרנו את כל השאלות. אך לא כך הוא הדבר. כי גם אם נאמר שהכל אין ושאין שום יש במציאות כלל, הרי שזה לא מעלים את
המושג ואת האפשרות של היש. כי גם אם נאמר שהוא לא בא לידי ביטוי, הרי שהאפשרות של היש תמיד נשארת קיימת. וזה בעצם אומר, שגם אם נאמר שהכל אין, עדיין אפשר לדוגמה לשאול, מה הסיבה שאין ...