... ולהפסד זמן, במקום
להתמקד בלקוחות שמוכן יותר לבצע את הרכישה. כלומר, חשוב לדעת להפסיק ולזהות את המצבים שבהם אין סיכוי אמיתי למכירה
ולהתמקד בלקוחות פוטנציאליים יותר. מהי חשיבת אין ואיך היא משפיעה על מכירות? בניגוד לחשיבת יש, ישנה גישה של חשיבת אין, שבה המוכר מאמין שאין לו סיכוי למכור לאף אחד. זהו מצב שבו המוכר ... שהיא אבודה מראש,
ולהתמקד במקום ובזמן שמתאימים למכירה. מהו הגורם שיכול לשפר את מכירות בצורה מיידית? אחד הגורמים המשמעותיים שיכולים לשפר את המכירה הוא האמונה האישית ביכולת שלך למכור. כאשר המוכר מאמין ... אמיתי במוצר, במקום
להתמקד בלקוחות שיש להם פוטנציאל לקנות. אליעד מציין כי חשיבת יש יכולה להוביל לבזבוז זמן אם לא יודעים לזהות מתי יש סיכוי אמיתי למכור ומתי כדאי להפסיק. מהי חשיבת אין ואיך היא משפיעה ... אחת בלבד ויכול
להתמקד בהצלחה על פני הרבה יותר אפשרויות. החשיבה הזו מסייעת לשמור על מוטיבציה גבוהה ולעבוד עם הרבה יותר אופטימיות ופתיחות. האם חשיבת יש תמיד מועילה? למרות שמחשבה חיובית היא בדרך ... לדעת מתי להפסיק
ולהתמקד בלקוח האמיתי שמוכן לבצע את הרכישה. מהו הגורם שיכול לשפר את מכירות בצורה מיידית? אליעד מדגיש כי אחד הגורמים שיכולים לשפר מכירות בצורה מיידית הוא האמונה ביכולת האישית שלך. אם ...