אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםילדיםילדלמה ילדה חרדתיתלמה ילדה פחדניתלמה ילדה מפחדתילדה בחרדותילדה שמפחדתילדה בחרדהאובדן של ילדהפטירה של ילדהמוות של ילדהאובדן ילדהלאבד ילדהלמה ילדה עצבניתילד שרוצה להיות ילדהילדה חוזרת בתשובהלמה הילדה עצבניתילדה חוצפניתילדה עקשניתילדה חצופהאיך מתמודדים עם ילדה מעשנת סמיםהילדה שלי עברה התעללות מיניתאיך מתמודדים עם ילדה מעשנתמה אומרים לילדה שרוצה למותהילדה שומעת קולות בראשהילדה שלי עברה התעללותילדה שאומרת בא לי למותילדה שמכורה למריחואנהלגרום לילדה לא להתאבדהילדה עצבנית כל הזמןהילדה שלי עברה השפלהילדה שרוצה להיות ילדהילדה שלי עברה אונסילדה שמדברת על מוותלגרום לילדה לא לפחדלמה הילדה רוצה למותהילדה משתמשת בסמיםילדה שעברה התעללותלמה ילדה רוצה למותלעזור לילדה פחדניתלעזור לילדה שמפחדתאנסו את הילדה שליילדה שמכורה לחשישילדה שמכורה לסמיםלמה הילדה חוצפניתהילדה עושה דווקאילדה שומעת קולותלמה הילדה חרדתיתלמה הילדה מרדנית🔍הצג עוד...
תהליך קבלת החלטה, איך להחליט? איך לקבל החלטה? אלגוריתם לקבלת החלטה, מודל לקבלת החלטות, לא יודע איך להחליט, איך מקבלים החלטות? עזרה בקבלת החלטה, יעוץ לקבלת החלטה
תהליך קבלת החלטה, איך להחליט? איך לקבל החלטה? אלגוריתם לקבלת החלטה, מודל לקבלת החלטות, לא יודע איך להחליט, איך מקבלים החלטות? עזרה בקבלת החלטה, יעוץ לקבלת החלטה
... לגשת להחלטות ולבחור את הדרך הנכונה. מהו התהליך המחשבתי שאנשים עוברים כשמתלבטים? כשאדם עומד בפני החלטה, לדוגמה אם להביא ילדים או לא, הוא מתחיל לעסוק במחשבות מנוגדות. אליעד מציע לגשת לדילמות כאלה בצורה שיטתית: יש לחשוב על כל אחת מהאופציות ולבדוק מה יש בניהן שמתואם. לדוגמה, כשמתלבטים האם להביא ילדים או לא, המחשבה שעלולה לעלות היא אם להביא ילדים או לא. החשיבה השיטתית מחייבת לקחת את שתי האפשרויות ולבדוק מה בעצם משותף ביניהן - כלומר, כל אחת מהן נוגעת לרצון בהגשמה אישית ותחושת סיפוק. מהן האופציות המשותפות במצבים שונים? בהמשך לדוגמה על ילד, אפשר להניח שיש מכנה משותף בין כל ההחלטות שמבוססות על רצון לסיפוק עצמי. כל אופציה צריכה להיבדק לגבי מה ... את הסיבות מאחורי כל החלטה, היא מפתח להצלחה בכל תחום. ההבנה הזו מתרקמת גם בחיים האישיים (כמו האם להביא ילדים) וגם בעסקים (כמו אם לפתוח עסק או לא). אליעד מציע שלפני קבלת החלטה עליך לשאול את עצמך שאלות עמוקות ...
קבלת החלטות בעסקים לפתוח עסק לעלות במי לבחור התחברות הרגשה של סיפוק הדרך הטובה ביותר הימנעות
טיפול רגשי, שיטת הילד הפנימי, טיפול קוגניטיבי, ריפוי הילד הפנימי, ריפוי עצמי, הילד הפנימי שבי, מדיטציית הילד הפנימי, פסיכותרפיה, הילד הפנימי שבי, הילד הפנימי הפנימי, שיטות טיפול, פסיכולוגיה
טיפול רגשי, שיטת הילד הפנימי, טיפול קוגניטיבי, ריפוי הילד הפנימי, ריפוי עצמי, הילד הפנימי שבי, מדיטציית הילד הפנימי, פסיכותרפיה, הילד הפנימי שבי, הילד הפנימי הפנימי, שיטות טיפול, פסיכולוגיה
טיפול רגשי, שיטת הילד הפנימי, טיפול קוגניטיבי, ריפוי הילד הפנימי, ריפוי עצמי, הילד הפנימי שבי, מדיטציית הילד הפנימי, פסיכותרפיה, הילד הפנימי שבי, הילד הפנימי הפנימי, שיטות טיפול, פסיכולוגיה מהם העקרונות של טיפול ריגשי ושיטת הילד הפנימי? ההתחלה של הטיפול הרגשי בשיטת הילד הפנימי כוללת גישה שמבוססת על עבודה עם הילד הפנימי של המטופל. עיקר השיטה הוא לעזור לאדם לזהות את הקשר בין מצבים רגשיים בהווה לבין חוויות שקרו לו בילדותו. כל בעיה רגשית או חוויה בעייתית של האדם כיום, יכולה להתפרש כתגובה לאירועים או לתחושות שהיו לו בילדות. כלומר, לעיתים, הקשיים הרגשיים הנוכחיים משקפים פגיעות או מנגנוני הגנה שנבנו בעבר. כחלק מהתהליך, אחד הכלים המרכזיים הוא הבנת ... שמניעים את התגובה הרגשית הנוכחית. לדוגמה, אם מישהו כועס על אשתו, המדריך יכול לשאול אותו מה זה מזכיר לך מהילדות?, על מנת לגלות אם יש חוויות עבר שעשויות להוות מקור לכעס הזה. זהו תהליך של חיבור בין מה שקורה בהווה לבין זיכרונות מהעבר, במטרה לזהות דפוסים רגשיים שהיו קיימים בילדות ונשארים פעילים גם בהווה. האם טיפול הילד הפנימי תמיד עובד? האם השיטה הזו תמיד עובדת? זו שאלה חשובה, משום שהיא קשורה בהבנת השיטה ואת משמעותה. לא תמיד ניתן לפתור את הבעיה על ידי חיבור לילד הפנימי בלבד. אם אדם נמצא במצב שבו הוא לא מצליח להתמודד עם הכעסים או הרגשות שלו, השיטה עשויה לא ... מתבצעת כראוי, יש סיכוי שהבעיה לא תיפתר. כמו כן, לעיתים קשה למטופל להבין את הקשר בין רגשותיו לבין חוויות הילדות, ולכן חשוב שהמדריך יספק את ההסברים ויוביל את המטופל בדרך שבה יוכל לזהות את מקור הכעסים, הפחדים או ההתנהגויות המזיקים. אם המטופל מתעקש לחשוב על בעיות כעל תוצאה ישירה של ילדותו, עשויה להיווצר תחושת תקיעות, והמצב לא יזוז. כיצד ילד פנימי יכול לעזור לנו להבין את עצמנו? הילד הפנימי הוא לא רק דמות שמסמל את הילדות, אלא דמות שמייצגת את כל מה שלא פתור או מודחק בתודעה. לכל אחד יש את הילד הפנימי שלו, דמות זו עשויה להיות קשורה לתחושות, מחשבות או חוויות מהעבר. לדוגמה, כשמישהו מרגיש לבד או עצוב, הוא עשוי לשאול את עצמו מה הילד הפנימי שלי מרגיש?, ולמצוא את התשובות שמובילות אותו להבנה יותר עמוקה של עצמו. הילד הפנימי נוגע בזיכרונות מודחקים, ברגשות שלא ניתן להתמודד איתם בצורה בריאה בהווה. לפעמים יש צורך לעזור למטופל להבין שהרגשות האלה הם תגובות אוטומטיות, ומאחורי התגובה הזו יש מערכת של מנגנוני הגנה שנוצרו בילדות. לדוגמה, אם מישהו כועס על דבר מסוים, שואל אותו מה זה מזכיר לך בילדות? כדי להבין את התמונה המלאה של מה שגרם לתגובה הזו. האם השיטה באמת מבוססת על הגיוניות רגשית או שכלית? אחת השאלות שמובילות לתחושת בלבול בעבודת טיפול הילד הפנימי היא השאלה אם השיטה מתמודדת עם הבעיות בצורה רגשית או שכלית. במילים אחרות, האם מדובר בשיטה שנועדה לספק תשובות שכליות או שמא היא מבוססת על חוויות רגשיות. לעיתים, כאשר מטופלים פונים לשיטת הילד הפנימי, הם שואלים אם מה שהם חווים הוא תגובה אמיתית או סתם סיפור שמפוברק ממנגנוני ההגנה. הגישה שמובילה את ... ישנים או לרגשות שהיו חבויים במשך זמן רב. השאלה היא לא תמיד אם אנחנו צודקים או לא, אלא מה הילד הפנימי שלנו מרגיש באמת. האם אפשר להחלים רק מהילדות? שאלה נוספת שעולה בתהליך היא האם כל בעיה שנוגעת לילדות אכן נובעת ממנה. הטענה המרכזית היא שדפוסים שנוצרו בילדות משפיעים על ההתנהגות בהווה, אך אין זה בהכרח אומר שכל בעיה בעשורים מאוחרים נובעת באופן ישיר מהעבר. חוויות רגשיות בילדות עשויות להוביל לדפוסים של חוסר ביטחון, פחדים או חוויות שליליות, אך לעיתים אלו קשורים גם למצבים בהווה או לשינויי ... שעברנו. השלב האחרון בטיפול הוא להבין כיצד ניתן לעבוד עם העבר ולטפל בו מבלי להיות תקועים בו. יש להבין שהילד הפנימי הוא חלק מאיתנו, אבל לא בהכרח כל הבעיה נובעת ישירות מהילדות. כך, השיטה לא בהכרח תופס את כל הבעיות כקשורות ישירות לדימוי הילד, אלא עוזרת לזהות את הצמיחה האישית והרגשית המתרחשת בעת טיפול זה. טיפול רגשי שיטת הילד הפנימי ריפוי הילד הפנימי פסיכותרפיה רגשות מודחקים מדיטציית הילד הפנימי טיפול קוגניטיבי
רגשות לגלות תוצאות מה זה כעס עבר רגש רגשות מודחקים טיפול פסיכולוגי
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים - חלק 1
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים - חלק 1
הורות מה זה פחד להתייחס איך לשפר יעוץ הורי תסכול חינוך ילדים להרגיש חופש
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים - חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים - חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים - חלק 2 מה עושים כאשר ילד לא רוצה ללמוד? איך לשכנע ילדים ללמוד? בהרצאה זו, אליעד כהן דן בשיטות חינוך והוראה על מנת לשכנע ילדים ללמוד ולרצות להשקיע בלימודים. הוא מציע מספר רעיונות ועקרונות שמסייעים בהבנת הדרך בה ילד חושב ומרגיש כלפי לימודים, וכיצד הורים יכולים להתנהל מול ילדים במצבים כאלה. החלק הראשון בהרצאה מתאר דיאלוג בין שני אנשים, אחד מהם מייצג הורה לילד שלא רוצה ללמוד. בתחילת השיחה, הורה מנסה לשוחח עם הילד על כך שהוא לא רוצה להשתתף בשיעור. הילד מציין שהוא מעדיף לשחק בבית או לעסוק בפעילויות אחרות ולא מוכן להשתתף בשיעור. השיחה מתפתחת וההורה מנסה להבין עד כמה השיעור חשוב לילד, תוך שהוא שואל אם הילד בכלל חושב שהשיעור הזה חשוב. לאור הדיאלוג, עולה השאלה: כיצד אפשר לגרום לילד להבין שהשיעור חשוב לו, אם הוא לא רואה בו ערך? אליעד מציע כמה גישות בהן אפשר להשתמש כדי לשכנע ילד ללמוד, כאשר הוא מציין ששיחה ישירה ושימוש בהיגיון הם חלק מהפתרונות. הוא מסביר שהורה צריך לחשוב מה באמת חשוב לו - האם חשוב לו שהילד ילמד את השיעור הזה או שיש בעיות אחרות שצריך לשים עליהן דגש? אליעד מציע שגם אם הילד לא רואה ערך בלימודים, ההורה יכול לנסות להראות לו את התועלת בצורה שתעניין אותו, כמו להסביר איך למידה עשויה ... עניין בלמידה. הוא מסביר שהשיעור לא חייב להיות מעניין כדי שהתלמיד ילמד אותו. במקום זאת, צריך לשנות את גישת הילד כלפי השיעור ולמקד אותו בתועלת האישית שהוא עשוי להפיק ממנו. כדי לעשות זאת, יש להתחיל בהבנת הילד ולהקשיב לדעותיו והרגשותיו כלפי הלמידה, מבלי לנסות לכפות עליו את דעת ההורה או את הדרך בה הוא רואה את ... הסברת תועלות. בעוד שאיומים עשויים להוביל להישגים זמניים, השפעתם לטווח ארוך פחותה. על פי אליעד, הדרך היעילה ביותר לשכנע ילד ללמוד היא לשוחח עמו על היתרונות של הלמידה ולבנות עמו שיחה פתוחה שבה הוא מבין את הסיבות ללמידה ומסכים ... להתמודד עם תלמיד שלא מעוניין ללמוד מקצוע מסוים, כמו מתמטיקה. הוא מדגיש שההסבר המועיל ביותר יהיה לא להכריח את הילד ללמוד את המקצוע אלא להראות לו את היתרונות הכלליים של הלמידה - לדוגמה, איך מתמטיקה תורמת לפיתוח החשיבה הלוגית ... מסביר שצריך לשנות את הגישה כלפי הלמידה - לא כל דבר צריך להיות מעניין כדי ללמוד אותו, אך על הילד להבין את הערך של מה שהוא לומד. בהקשר הזה, הוא מציין שצריך לחפש דרכים להפוך את הלמידה למשהו שמעניין את הילד, גם אם מדובר בנושאים שבעיניו הם משעממים. הוא טוען שכל ילד יכול למצוא עניין בלמידה אם הוא מבין את התועלת האישית שמגיעה מהשקעה בה. לסיום, אליעד מציע להורים את החשיבות בהבנת המניעים של הילד, ולהתנהל עם הילד בגישה שמכבדת את תחושותיו. הוא ממליץ להורים לשוחח עם הילד בכנות, ולהציג את הלמידה כדרך לשיפור והעצמה אישית, ולא כמשהו חיצוני שנכפה עליהם. איך לשכנע ילד ללמוד? שיטות חינוך והוראה הדרכת הורים מיומנויות תקשורת עם ילדים איך להסביר לילדים? שיטות להשראת עניין בלימודים
איך לחשוב בהיגיון שיחה תרגילים לפיתוח חשיבה לאמן את המוח איך לשכנע העצמה אישית מיומנויות קוגניטיביות הורה
כעס כגורם לחרדה, חרדה מתסמיני חרדה, פחד מתסמינים של חרדה, תסמינים גופניים של חרדה, תסמינים פיזיים של חרדה, חרדה תסמינים פיזיולוגים, התמודדות עם כעסים, טיפול בחרדות, טיפול בכעסים, טיפול בפחד
כעס כגורם לחרדה, חרדה מתסמיני חרדה, פחד מתסמינים של חרדה, תסמינים גופניים של חרדה, תסמינים פיזיים של חרדה, חרדה תסמינים פיזיולוגים, התמודדות עם כעסים, טיפול בחרדות, טיפול בכעסים, טיפול בפחד
... עד מאה? 2, תטפל בזה שזה יכעיס אותך פחות עכשיו אם שמה זה יכעיס אותך פחות אז גם החרדה שהילד שלך לא ימות מ - 80 היא תרד ל - 79 וחצי כי באופן כללי אתה פחות מפחד מזה ... גם יעזור כי אז שיבוא לו פחד נגיד מהמוות הוא יגיד טוב אבל לפחות בא נראה את החיובי זה הילדים שלי ישארו בחיים אתה מבין, לא משנה באותה דרך אני לא חושב שזה אידיאלי אבל באותה דרך שהוא התמודד ...
התמקדות לקבל את המציאות האם לכעוס לעבוד סבל מה זה זמן לא מסוגל להכיל הדרך האידיאלית
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
7:41הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה למה ילדים לא מקשיבים בשיעור? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לגרום לילדים להקשיב בכיתה בלי להשתמש באיומים, בצעקות או בסנקציות. לטענתו, ילדים לא מקשיבים לא בגלל בעיה פיזית כמו חרשות, אלא מפני שהם מרוכזים בדברים שמעניינים אותם יותר. המוח של כל ילד, כמו כל אדם, שואל באופן תת - מודע מה יביא לי הכי הרבה תועלת או הנאה ברגע זה? וכך הוא מחליט במה להתמקד. אם השיעור לא נתפס כמועיל או מעניין, הילדים יבחרו להתמקד בדברים אחרים. איך לגרום לילדים להקשיב בלי ענישה? כדי לגרום לילדים להקשיב מבלי להשתמש בענישה או בכפייה, אליעד מציע שני כיוונים עיקריים: יצירת עניין וחוויה חיובית - יש לגרום לילדים להבין שיקבלו תועלת והנאה מההקשבה. שימוש מושכל בענישה - להפוך את הענישה למינימלית אך אפקטיבית, כך שילדים יקשיבו מתוך חשש מעונש, אך בלי להפחיד אותם יותר מדי. לדוגמה, במקום לאיים בעונש חמור ודרמטי כמו צעקות קיצוניות, אפשר להוריד את הווליום של האיום ולראות אם הוא עדיין אפקטיבי. חשוב להבין מה בדיוק מפחיד את הילדים, ולהשתמש בזה באופן מתון ככל האפשר. כיצד להתמודד עם ההבדלים ברצונות של הילדים? בעיה מרכזית שאליעד מעלה היא שכל ילד מעוניין בדברים שונים. חלק רוצים לשחק כדורגל, אחרים בבובות או בפעילויות אחרות. לכן אי אפשר לתת פתרון אחיד שיספק את כולם. כפתרון הוא מציע שני רעיונות מעשיים: למצוא את המכנה המשותף - לאתר תחומים שרוב הילדים מעוניינים בהם ולשלב אותם בשיעור. לחלק את השיעור לכמה נושאים - לתת לכל קבוצת ילדים משהו שמתאים לתחומי העניין שלהם, באופן שחלק מהשיעור יענה על הצרכים של קבוצה מסוימת, וחלק אחר על הצרכים של קבוצה אחרת. מדוע איומים וצעקות עובדים על ילדים? אליעד מסביר כי איום וענישה עובדים פשוט כי הם מפחידים, וילדים (כמו מבוגרים) נוטים להימנע מכאב ומדברים מפחידים. כשהילד מרגיש מאוים הוא מתרכז בהימנעות מהעונש, ולכן מיד יקשיב למי שמפעיל את האיום. המורה, לדוגמה, יכולה לאיים בהתקשרות להורים, ואז הילד יעדיף להקשיב ולהימנע מכך. האם אפשר להוריד את רמת ההפחדה ולשמור על הקשבה? אם מה שעובד בכיתה הוא מורה שנכנסת וצורחת, אפשר לנסות להוריד את הטון של הצעקה ולבדוק אם הילדים עדיין מקשיבים. חשוב להבין למה בדיוק הם מפחדים - מהאמירה (שב במקום!, אתקשר להורים!) או מהעוצמה של הצעקה. אם מה שעובד הוא עצם האמירה, אפשר לנסות לומר זאת בטון רגוע יותר ולראות אם ההשפעה נשמרת. למה ילדים משנים בקלות את מוקד תשומת הלב שלהם? אליעד כהן מסביר שילדים מסוגלים לעבור מריכוז מלא בדבר אחד לדבר אחר בקלות, כי הריכוז שלהם הוא רגעי ותלוי בחשיבות הרגעית שהם מייחסים לנושא. אם ילד עסוק מאוד במשחק ופתאום מישהו בא בצורה מאוד מחייבת ואומר לו לעשות משהו אחר, הילד יכול לשנות את תשומת הלב מיד, כיוון שהמחויבות שלו משתנה לפי מידת הוודאות והנחרצות של ההוראה. איך ליצור אצל הילדים עניין משותף ומחויבות? מורה הציגה מצב שבו ילדים רבים רוצים לעזור לה בכיתה, ואלו שלא מקבלים הזדמנות מרגישים מקופחים. אליעד מנתח את המצב ומסביר שהילדים רוצים לעזור מפני שכך הם מרגישים מוערכים וחשובים. הוא מציע שני פתרונות: יצירת משימה כיתתית גדולה שכל הילדים יכולים להשתתף בה. שימוש בשיטת תורנות - בכל שיעור ילדים אחרים יקבלו את ההזדמנות לעזור, כך שכולם ירגישו שיש להם ערך וזמן השתתפות מוגדר. אליעד מדגיש ששימוש בתורנות חייב להיות ברור לילדים, כך שכל אחד ידע שהתור שלו יגיע. האם יש פתרון מושלם לבעיה של חוסר הקשבה? אליעד מציין שאין פתרון מושלם וחד - משמעי שיספק תמיד את כל התלמידים. כל כיתה וכל ילד דורשים גישה שונה. לכן הוא מציע שילוב של מספר גישות: מציאת מכנה משותף לרוב הילדים. שימוש במשימות קבוצתיות ותורנויות. הפעלת סנקציות בצורה מינימלית. בניית שיעורים מגוונים שמתאימים לכמה שיותר סוגי עניין של ילדים. מה העקרונות המעשיים ליישום בכיתה? לסיכום, אליעד כהן מציע כמה עקרונות פרקטיים ליישום יומיומי: הפיכת הנושאים בכיתה למעניינים ולבעלי ערך עבור הילדים. שימוש בסנקציות מתונות ובדיקת האפקטיביות שלהן. תכנון משימות שמאפשרות לכל ילד להרגיש שהוא תורם לכיתה. הכרה בכך שילדים שונים דורשים גישות שונות והוראה גמישה. יצירת תחושת ערך ומחויבות אישית של ... ש: אתה אומר לעשות את אותו דבר רק בשקט. אליעד: יש פה עוד שכל מעניין השכל הוא כזה דבר שילד קטן לפעמים כשהוא רוצה משהו הוא רוצה אותו כאילו זה הדבר הכי חשוב בעולם נכון אבל מצד שני הוא גם ... שלי סבבה ועל זה הם אחר כך. אליעד: רגע בא נחשוב מה השכל שבדבר מה השכל שבדבר הם כנראה ילדים קטנים ובגלל שהם ילדים קטנים הם מרגישים נחותים וחלשים ואז ברגע שהם העוזרים שלך הם מקבלים כבוד וערך ואז הם מרגישים אנשים חשובים זאת ... איך להכין להורים שלכם משהו, בוא נלמד אותכם לעשות משהו שיגרום להם לחשוב שהם אנשים חשובים שהם לא סתם ילדים קטנים שמישהו מעריך אותם ומתייחס אליהם ברצינות נגיד. ש: ציור כללי. אליעד: פשוט מוצאים מה הסיבה מה המחויב שלהם ממלאים ...
עוצמה מה זה להרגיש טוב הדרכת מורים שיעורים לקיחת אחריות איך להסביר עובדים לשמוע
מה יותר מזעזע? רצח ילדים בסוריה, רצח מבוגרים, הטבח בסוריה, פגיעה בחפים מפשע, רגשות של ילדים, רגשות של בעלי חיים, האם לחיות יש רגשות? שואת החיות, שואת בעלי החיים, צמחונות, טבעונות
מה יותר מזעזע? רצח ילדים בסוריה, רצח מבוגרים, הטבח בסוריה, פגיעה בחפים מפשע, רגשות של ילדים, רגשות של בעלי חיים, האם לחיות יש רגשות? שואת החיות, שואת בעלי החיים, צמחונות, טבעונות
טבעונים חשיבה לרצות משהו פגיעה תמימות הטבח בסוריה הזמן לחיות את החיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לחזק את הדימוי העצמי למה היא התאהבה? לרדת במסת השומן לזרום עם החיים להיות מאושר בחיים איך ליצור ביטחון עצמי? פחד למכור מהן השיטות לטיפול בדיכאון? הרגשת ביטחון עצמי יציבות רגשית בביטחון עצמי אינטרסים או אהבה למה אתה חייב לאהוב את עצמך כדי שיאהבו אותך? מי מאושר יותר... להיות במצב של אושר חרדת נטישה בזוגיות בעיות מיניות איך לקבל החלטות טובות? לעזור ללקוח להחליט איך מתמודדים עם רגשות רעים? התמודדות עם תלות רגשית במטפל חוסר מוטיבציה ללמוד להיות בטוח במטרה חברת שיווק לשכנע מישהו לא להיקשר מה לעשות כשהילד מעשן מריחואנה? ילד צועק הדחקה בתת מודע נקודת מבט רוחנית הפרעות אישיות אצל ילדים מחלות נפשיות גנטיקה עדיין אוהב את האקסית להיות בקשר עם אקסים טווח תנועה חלקי איבוד מתח סוגים של חוסר פחד מאלוהים להיות מצומצם כאלוהים הארה נגד שימוש בסמים להארה רוחנית טוב להיות אלוהים האם יכול להיות אלוהים? לעשות כסף עם מזל באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? מה התכלית של החיים? להתמודד עם שאלות משמעות החיים חברה שלילית להפסיק לחשוב שלילי בוחר להרגיש רע הרגשה של הבחירה החופשית איך נוצר יש מאין? מי ברא את היקום? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי רוחני, מאמן אישי לזוגיות בתחום ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 10_12_2025 השעה 09:29:22 - wesi1