... בגלל חרם, הדרכת הורים, למה ילד מתאבד? למה ילדה מתאבדת? ילד שהתאבד בגלל בריונות ברשת, ילד שהתאבד בגלל מומו, למה ילדה רוצה למות? למה הילדה רוצה למות? למה הוא התאבד? מי אשם שילד התאבד? ילדה מתאבדת, איך למנוע התאבדות של ילדים? איך לגרום לו לא להתאבד? ...
...הן שאלות על סיבתיות, כמו מה קרה קודם?, מה גרם לדבר הזה לקרות?. השאלות השניות הן שאלות על הנחות יסוד: מהן הנחות היסוד שמנחות את הרעיון?, ומהם המרכיבים שמהם נבנה הפירוש?. והשלב האחרון הוא שאלות על עובדות: האם העובדות שמובאות נכונות?, האם הפירוש שאנחנו נותנים להן משקף את המציאות בצורה אובייקטיבית?. איך לנצל את כל התהליכים לשיפור עצמי? אליעד מציין שעל ידי תרגול מתמיד של כל אחד מהשלבים שהוזכרו - ניתוח סיבתיות, זיהוי הנחות יסוד, בחינת העובדות והפירושים, והטלת ספק - ניתן להגיע לשיפור מתמיד של כישורי החשיבה...
...הוא הגיע אליך. לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא עוזב את המתחרים ומה הכאב שלו אצל המתחרים וכולי. אבל זה ממש לא הכרחי ואפילו יכול לגרום לנזק. בפרט כאשר אין לך מענה לצרכים של הלקוח, בפרט כאשר אין לך יתרון על המתחרים שלך ובפרט כאשר הלקוח לא באמת החליט לעזוב את המתחרים. ולכן לפעמים, עדיף שתדבר על עצמך, בלי שום איתור צרכים. ולפעמים עדיף שתעשה איתור צרכים, רק בהתאם לאפשרויות שאתה מציע ללקוח. האם אתה צריך את המוצר...
...עניין שאנשים יסכימו איתו או יאמינו לו. אם הוא היה נוכל, היה אולי דורש אמונה והסכמה. אך לטענתו, להסכים או להאמין לא יביא לשום התקדמות אמיתית של האדם. אדם צריך בעצמו לבדוק את הדברים לעומק. המטרה היחידה של השימוש במושגים ובדוגמאות השונות היא לתקשר רעיונות עמוקים ולאפשר תקשורת שכלית, שבאמצעותה האדם יכול להגיע להבנה הפנימית האמיתית בעצמו. יתר על כן, אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת, והיא שהרעיונות שהוא מציג הם רעיונות בלתי תלויים. כלומר, הם לא תלויים באף הוכחה או דוגמה ספציפית. כל דוגמה שהוא מביא, יכולה...
...אם אתה רוצה להבין מאנשים מה אתה צריך לעשות להבין יותר טוב את עצמך, כשאני כועס למה אני כועס למה אני מדבר, למה הוספתי עוד שלוש מילים בסוף. ש: למה כל בני האדם הם אותו דבר? אליעד: כן האם כל בני האדם אותו דבר כן. ש: איך אפשר לדעת את זה? אליעד: אי אפשר לדעת את זה. ש: איך אתה יודע שזה נכון? אליעד: אני בדקתי וזה נכון. ש: שכל בני האדם הם אותו דבר? אליעד: כן תחשוב בהיגיון הרי המערכת הפעלה היא אותה מערכת הפעלה הביטוי שלה שונה המימוש שונה. ש: זה לא אותו דבר בצורה החיצונית. אליעד: מהיבט מסוים הם אותו דבר מהיבט...
...כי הוא לא רוצה להיזכר בה. לדוגמה, מי שננשך בעבר עלול להימנע מכלבים לא כי הוא חושש שינשכו אותו שוב, אלא כי הוא לא רוצה להיזכר בחוויה הכואבת. השילוב בין שתי הסיבות לעיתים, טראומה נוצרת משילוב של שתי הסיבות גם יחד - האדם גם מפחד שהאירוע יקרה שוב וגם לא רוצה להיזכר במה שכבר קרה. למשל, מי שננשך על ידי כלב עלול לחשוש מכלבים משתי הסיבות גם יחד: הן מתוך פחד שהכלב ינשוך אותו שוב, והן מתוך רצון להימנע מהזיכרון של הנשיכה בעבר. כיצד ניתן להתמודד עם טראומה? כדי לטפל בטראומה, חשוב להבין מהו הגורם הדומיננטי שמניע...
...הוא שאותו גרעין של היגיון בסיסי מספיק כדי לבנות מחדש חשיבה מסודרת ורציונלית. האם באמת ניתן לרפא את כולם? לסיכום, הטענה היא שכן, כל אדם בעולם שיש לו היכולת הבסיסית להבחין בין דברים (כלומר טיפה שכל), יכול להפוך לאדם בריא ואפילו חכם. העיקרון הוא לגלות היכן האדם עדיין חושב בהיגיון, ללמד אותו להשתמש בזה ולהרחיב את יכולת ההיגיון שלו לתחומים נוספים. במקביל, מזהים את האינטרס הרגשי שמזין את המחשבה או ההתנהגות הלא רציונלית, ומטפלים גם בו. תזכרו EIP: Everything is possible. הכל אפשרי, ושיהיה בהצלחה. הפרעות...
...זה? הסיבה פשוטה ומעשית: עובד חדש הוא בעצם כלי עבודה בידיו של המנהל. בדיוק כמו שאיש מקצוע בוחר לעצמו את כלי העבודה שלו, כך גם מנהל חייב לבחור את העובדים שלו. אם לדוגמה מגיע מועמד לתפקיד מכירות, ומישהו אחר בארגון, שאינו המנהל הישיר, מראיין ומקבל אותו לעבודה, ייתכן מצב בעייתי מאוד: כאשר העובד יעשה טעויות או ייכשל במשימותיו, המנהל הישיר עשוי לטעון שלא הוא בחר אותו, ולכן אין זו אשמתו. זה יוצר בעיית אחריות ברורה. לעומת זאת, אם המנהל הישיר הוא זה שבחר, ראיין ואישר את העובד, הוא נושא באחריות מלאה כלפי ההצלחה...
...שהוא יכול להצליח גם בלי ללמוד, כדאי לא להפעיל עליו לחץ ישיר. במקום זאת, ניתן להסביר לו איך הלמידה יכולה לשפר את הסיכוי להצלחה, והכי חשוב - לא להיכנס למצב של איום או הצגת הלמידה כמשהו שהוא לא יכול בלעדיו. יש להראות לו את הערך שבבלמידה באופן שיתחבר אליו ולא מתוך לחץ. מה אפשר ללמוד מהתפיסות השונות של הילד? לפעמים, כשהילד מסרב ללמוד, הוא מונע מתוך אמונה פנימית שאין צורך בלמידה או שהוא יכול למצוא דרך אחרת להצליח. זה חשוב לזהות את האמונה הזו ולהתייחס אליה, מבלי לשפוט אותה. אם נבוא מתוך מקום של אמפתיה...
...הגבוהה ביותר של תובנה או הארה רוחנית, הוא בכל זאת ירוויח מהלימוד, כי הוא יפתח את השכל ואת יכולת החשיבה שלו. הוא מדמה זאת לחדר כושר למוח: גם אם לא תגיע לדרגת להיות אלוהים, עדיין תלמד להפעיל שכל חד ובהיר יותר, ובכך תוכל לשפר היבטים רבים בחייך. לסיכום, המסר העיקרי של אליעד הוא שכל השאלות, הספקות והחיפוש אחר אישורים חיצוניים נובעים מחוסר מיקוד במטרה הפנימית והאמיתית של האדם. הדרך האידיאלית, לדעתו, היא להתמקד בחיפוש הפנימי העצמי, ללא תלות בדעות או בהצלחות של אחרים. זו הדרך היחידה להגיע לוודאות אמיתית...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: למה הילדה רוצה למות?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: למה הילדה רוצה למות?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי בנושאי למה הילדה רוצה למות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331