... לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר. ונבהיר את הדבר, בצורה ציורית. והדבר דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3
צבעים שונים. וניתן להסתכל על הכדור הזה מנקודות מבט שונות, שמאפשרות לראות את
הצבעים השונים של הכדור. וכל
צבע, מייצג נקודת מבט אפשרית לגבי העסקה.
צבע אחד, מייצג את הרעיון שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח.
צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח.
והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל
צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת לאדם להסתכל על אותו ...