פחד ללכת עד הסוף, פחד להתמסר, פחד להתאכזב, פחד מאכזבה, פחד ללכת עד לקצה... פחד להתמסר, פחד להתאכזב, פחד מאכזבה, פחד ללכת עד לקצה ובו יתבאר, הפחד של האדם ללכת עד הסוף עם המטרות שלו, הפחד של האדם להיות נאמן לעצמו עד הסוף, הפחד של האדם להתמסר לרעיונות שלו, הפחד של האדם ללכת ... השאיפות שלו, והפחד של האדם להתאכזב / הפחד מפני אכזבה ועוד. והעניין הוא, כי האדם רוצה להשיג את כל המטרות שלו. והאדם רוצה להיות מאושר בשלמות, ורוצה להרגיש טוב תמיד בשלמות אמיתית. ובעולם שלנו, כדי לקבל משהו, לשם כך ... ב 100% בשלמות, מול המחשבה של הרע, הרע לא יפגע בו בכלל. וכדי שהאדם יהיה מסוגל להשיג את כל המטרות שלו בשלמות עד הסוף, לשם כך הוא צריך לעשות את הדבר הפשוט ביותר. שהוא, לרצות להשיג את כל המטרות שלו בשלמות עד הסוף. כי בעולם שלנו יש אין סוף אפשרויות. וקיימת גם האפשרות להשיג את כל המטרות בשלמות שאין שלמות אחריה. והאדם יכול לקבל את האפשרות הזאת, שבה הוא משיג את כל המטרות שלו בשלמות, על ידי זה שהוא באמת ירצה להשיג את כל המטרות שלו בשלמות. ומצד אחד, האדם מאוד רוצה להשיג את כל המטרות שלו בשלמות. כי כאשר כל המטרות מתגשמות, אז יש אושר אמיתי. והאדם מאוד רוצה שהמציאות תהיה כרצונו תמיד. כי כאשר המציאות כרצונך תמיד, אז אין ... האדם לא באמת מבקש מהמציאות, שהיא תהיה כרצונו תמיד?! כי האדם רוצה הרבה דברים בחיים שלו. ולכל אחד יש מטרות שונות ומשונות. אבל בעולם שלנו, כמעט אף אחד לא מציב לעצמו אל מול עיניו, את המטרה הגדולה ביותר שיש בעולם, שהיא המטרה להיות שבע רצון מהמציאות תמיד, בלי תלות כלשהי בשום דבר שהוא. והאדם היה מוכן לקבל את הדבר הזה, אבל הוא לא מגדיר לעצמו מול עיניו, רק את המטרה הזאת. כי הרבה אנשים מנסים להיות מאושרים. אבל כל אלו שלא מצליחים להיות מאושרים תמיד, זה משום שיש להם עוד מטרות להשיג בחיים. והמציאות מוכנה לתת לאדם את כל מה שהוא ירצה, אבל הוא צריך באמת לרצות את זה. כי ... מוכן להסתפק בתחליפים זולים. ולמה האדם לא מבקש מהמציאות להיות איתה בשלום תמיד? ולמה האדם לא מוכן להגדיר לעצמו כמטרה אחת ויחידה, שהוא הולך על כל הקופה, והולך עד הסוף עם האושר שלו, והולך להיות נאמן לעצמו עד הסוף, ... לנסות להבין את עצמך כמה שיותר, והשאר מסתדר מעצמו. ונבהיר: כי גם להבין את עצמך עד הסוף, גם זו מטרה מוגדרת ורצון מוגדר. ואעפכ זה הרע במיעוטו, וזאת הדרך הקצרה ביותר. וגם כאן, לא צריך ללכת עד הקצה האחרון, ...