טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?... השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע. במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי איכות השיחה. כאשר אחד מהפרמטרים ... עשתה לו טוב. ולכן, בכל פעם במשך השיחה, כאשר נאמר משהו שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש לא בנוח / להרגיש רע, עליך להשתדל למנוע את התחושה הרעה מהשומע. וכמובן שלא מדובר על כך שעליך להימנע מלומר בצורה ישירה לאדם השני, דברים שברור לך שיעשו לו רע. אלא עליך להימנע גם מלומר דברים, שעשויים לגרום לשני להרגיש רע, בצורה כלשהי, עד כמה שאפשר. כגון לדוגמה לומר משפטים שיש להם תרתי משמע, כאשר אחת מהמשמעויות שלילית. או לדוגמה ... עליך להשתדל כל הזמן ליצור אווירה נעימה. לא משנה מה ואיך, ברגע שנאמר בשיחה דבר שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש רע בצורה כלשהי, בין בצורה ישירה או עקיפה, עליך לדעת לזהות את זה, ולגרום לאדם השני להרגיש כמה שיותר טוב. ... בנוח עם עצמו. וצריך לשדר לו, שהוא לא צריך להצטער. וכמובן שיש יוצא מן הכלל, שלפעמים רוצים שהאדם השני ירגיש רע. אבל כאן מדובר במקרה, שהמטרה המרכזית היא שרוצים שהאדם השני ירגיש טוב. וכאן במאמר לא אתן דוגמאות נוספות למשפטים שעשויים לגרום לשני להרגיש רע. וגם לא אתן דוגמאות נוספות לאיך לגרום לשני להרגיש טוב. כי לפעמים צריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת ולא ...