... שאדם מחפש סיבה לרע. אם יפסיק לחפש סיבות ויקבל את המציאות כפי שהיא, הסבל יתמוסס. הרצון לשנות את הרע לטוב הוא בעצמו מקור הסבל, משום שהוא מייצר מאבק תמידי עם המציאות.
הכלה של הכאב לא מדובר כאן באמירה שאין להתנגד לדברים רעים או שאסור להרגיש כאב. להפך, אדם אמור להמשיך לפעול כדי לשפר ... לא רוצה להיות בחרדה. אם אדם יקבל את החרדה כחלק בלתי נפרד מהמציאות, היא תאבד מהשפעתה עליו. הבעיה אינה הפחד עצמו, אלא הפחד מהפחד. הפתרון הוא לא לנסות לברוח ממנו אלא
להכיל אותו לחלוטין. המשמעות של טוב ורע כאשר מסתכלים על טוב ורע כתהליכים חיצוניים, נוצר ריחוק מהם. אולם, אם מבינים שהם חלק בלתי נפרד מהמציאות, מתאפשרת חוויה של
הכלתם. אי אפשר באמת לברוח מההבדלה בין טוב לרע, אך אפשר להבין שהיא עצמה חלק מהמשחק של המציאות. מהות הסיבה והתכלית ... הוא חווה. אם אדם יתעמק לנסות להבין את המציאות אם האדם יגלה שהאירוע הראשון ללא סיבה הוא יפסיק לחפש את סיבת האירועים. הרע נובע מהתשוקה שלך להפוך אותו לטוב. טוב שנובע
מהכלת הטוב והרע. הוא יכיל גם את זה שרע לו, נגיד שאומרים לאדם אל תתנגד שלא יכאב לך. אני רוצה אחרת הסבל נוצר מכך שאתה ... לו בגלל זה שהוא לא רוצה את זה שהוא רוצה לשנות את המציאות. לא רע לאדם בגלל שהוא רוצה את המציאות רע לו בגלל שהוא לא רוצה את זה שהוא רצה לשנות את המציאות כי הוא לא
מסוגל להכיל את חוסר השביעות שלו מהמציאות, צריך להסתכל על דברים מנקודת ההתחלה, אלוהים הוא היחיד שבוחר בסופו של דבר הוא ... מצטמצם אצלו. הכאב הנפשי שאין לך בשביל מה. אתה לא סובל מהחרדה הוא מכך שאתה לא רוצה לחוות חרדה. אין גם וגם. יש אחד. שאתה לא רוצה לחוות חרדה. הסבל הוא מכך שאתה לא
יכול להכיל מכך שאתה לא יודע, הפתרון תרצה לחוות חרדה כמו אתה רוצה לחוות את ההיפך של החרדה. אם אין רצן אני לא יכול ... להינות מהדינמיקה. כלפי חוץ יש את הנפרדות של העולם ובפנים יש את עניין האחדות. העניין של האושר זה משהו פנימי ולא משהו חיצוני. אנשים מנסים לחפש את הצדיק ורשע. הצדיק
יכול להכיל את זה שרע לו, והרשע לא
יכול להכיל שטוב לו. שאדם מבצע פשע נותנים לו עונש ושאדם עושה דבר טוב נותנים לו שכר. עובד, מקבל משכורת, עושה רע מורידים ...