... המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר
מהתחלה בראש כל חוצות. ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם ... עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר
בהתחלה, בהנחה שהמחיר הוא לא אחד מהיתרונות של המוצר. כי ברמת העיקרון אם נפרסם ללקוח את המחיר מיד
בהתחלה , אז כנראה שזה יסנן החוצה כבר
בהתחלה לקוחות שלא מתאימים למוצר בגלל המחיר שלו. בדגש על לקוחות שהמחיר לא מתאים להם, לפני שהם הבינו את הבידול העסקי של המוצר ... וגם מנקודת המבט הזו, יתכן שלתת ללקוח את המחיר
מההתחלה, בלי להסביר לו שאולי כן יש לו יכולת כלכלית (לדוגמה: יעוץ מימוני יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך. ...